Oi, teillä on niin ihania ajatuksia, just kuin mun suusta. :) Mullakin on positiivista, yö alkoi vuosisadan raivarilla, mut lopullinen nukahdus tytsylle tuli silti
jo klo 01.00. Herätykset 5.30,9.00 ja 11.00, ylös nousi sitten puolilta päivin. Mä en menny sen jälkeen kun nousin miehen kanssa klo 7 uudestaan nukkuun, vaan hääräsin kaikkia kotihommia ja hyvin sainkin tehtyä ja semmosta extraakin, mitä en "ikinä" tee. Sit kun tyttö nousi, niin seurusteltiin hetken aikaa ja kun ei enää sopinut, niin otin rintareppuun nenät samaan suuntaan ja laitettiin yhdessä pyykkejä narulle yms. Aattelin, että kun nousu oli vasta puolen pv jlk, niin päikkäreitä voi vähän myöhästyttää. Vielä mitä, 14.00 alkoi huuto repussa, virittelin tytön pois ja syötin, siihen nukahti, vaunuihin 14.17 ja siitä asti unessa.
Päiväunien kanssa se on kuin kello, jos ollaan kotosalla. Vierailulla ne saattaa venähtää, mut sitten onkin känkkäränkkä kyydissä.
Lisää kivaa; meidän kaverit sai vauvan toista viikkoo sitten, asuvat 5 km päässä ja me saatiin kutsu tulla keskiviikkona kattoon.
Mullekin siis muodostui äitikaveri samalle paikkakunnalle, vieläpä niin pienellä ikäerolla kuin 2,5 kk. Sillä nyt on poika ja meillä tyttö, mutta eihän tuo ole ns ongelma vielä vuosiin ainakaan. Ja mun kaveri kaavailee itsestään jo anoppia meidän likalle.
Sovittiin, että sit kun heidänkin arki alkaa rullaamaan, niin voin vauvani kanssa mennä bussilla sinne ja varmaan toistekin päin välillä, voipi viettää aikaa sitten. Vähän yksinäistä ollut, kun yhteyttä muihin mammakamuihin pidetään vaan sosiaalisessa mediassa, ovat niin kaukana.
Nyt käytän tän paussin hyväkseni ja otan itekin torkut..väsyttää aika törkeenä. Mut piti tulla riemuitseen tänne ja kissakin on positiivinen kun hyppäs heti mun syliin ja on siinä rötköttänyt koko ajan. Good for everybody.
Hyvää kaikkea kaikille! Nautitaan pakkasesta, ens talvena sitä saatetaan
ehkä jo käydä haistelemassa pulkassa tuulia. Pitäisköhän opettaa koira vetään.
No se on niin höselö, että vetäis pitkin maita ja mantuja, yrittäis karkuun pulkkaa ja metsästäis lumikökköjä. Eli ehkä ei. :P