Positiivisuusketju...

Ihan olympiahuumassa ollaan :happy093

Ei tuo kiljukurkku ihan helpolla mennyt nukkumaan :smiley-ashamed004 vaikkakin tänään meni vain tunti ja 4dl maitoa :sleep011

Täälläki katottiin jääkiekkoa koko perheen voimin, mies karkasi töistä vähän aikaisemmin että kerkesi toisen erän alkuun kotiin :D olihan se ihan hatunnoston arvoinen peli, kerranki oli asennetta, jota leijonilta oottaakin ;)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

PS. 4dl maitoa, josta puoleen oli lisätty riisivelliä piti herran nälän loitolla hurjat 4h. Eli on ihan sama juoko toi 150ml tai 400ml, pelkästään maitoa tai riisivellillä höystettynä. Vaippaa tuli vaihdettua sitten vähän useammin yön aikana :smiley-angry003

Kohta mä annan tolle nakkeja kouraan niin jos sitten alkaisi yöunet pitenemään :laughing002

Positiivisuusketju, kerrotaan vaikka että soseita on pakkasessa niin paljon että riittänee ainakin kuukaudeksi jos mennään näillä yhden-kahden lusikan annoksilla pidemmän aikaa. Seuraavat erät voikin tehdä jo isompiin purkkeihin :)

Mun ois varmaan pitänyt silloin laittaa lattemamma, mutta kun mulle mamma tarkoittaa nimenomaan isoäitiä, ja siihen on toivottavasti vielä aikaa... ;)

Joo en ymmärä miten niinkin pieni asia kuin nimimerkin keksiminen voi aiheuttaa niin paljon päänvaivaa o_O Mulla lyö aina pää tyhjää siinä vaiheessa kun pitäis keksiä joku, ja aina se, jonka isolla vaivalla saa huonolla mielikuvituksellansa keksittyä, on varattu :p Onpas pieniä murheita :grin

Mulla on kyllä pienet ilonaiheet, mutta neidillä on jalassaan serkulta perityt sukat, joissa on helistimet. Ja tuolla on tapana polkea jalkaa, kun haluaa huomiota, niin nyt ne sukat sitten helisee joka kerta tahdissa. Jotain äärimmäisen huvittavaa siinä on. :laughing002

Ai niin! Neiti sai helistinsukat lahjaksi enkä ole ollenkaan muistanut niiden olemassaoloa. Pitääkin ottaa käyttöön, neiti on ihan älyttömän kova sätkimään jaloillaan. Siinä sitten taas katsotaan kummalla on hauskempaa, lapsella vai kenties äidillä.. :)

Muokattu viimeksi:
Täytyy välillä kehaista tuota miestä kun aina vaan nipotan sen puutteista kodin puhtaanapidon saralla :p

Tässä muutamana aamuna poika on herännyt suht aikaisin ja mies tainnut vaistota, että äiti jatkais mielellään vielä uniaan. Hän on sitten napannut pojan mukanaan aamutoimiin ja jättänyt mut kääntämään kylkeä sänkyyn. Ihan parasta! Ja mahtavaa on myös kuunnella kaksikkoa puuhissaan vaikka vaipanvaihdossa, isi hassuttelee ja poika kiljuu riemusta ja kikattelee ihan tikahtumispisteessä :love017

Ja kehuttakoon nyt vielä, että mies myös joka aamu keittää mulle aamukahvin valmiiksi tai aikaisin lähtiessään lataa kahvit keittimeen napinpainallusta vaille. Hän myös kaivelee mulle läppärin, rillit, vesilasin sun muut tykötarpeet valmiiksi, niin voin sitten vain koomailla kahvikuppini ja koneen ääressä, kun poika on aamusta tissillä.

Jos taas koittaisin muistaa näitä hyviä juttuja sitten, kun seuraavan kerran ärsyynnyn niistä likaisista sukista ruokapöydällä :grin

Joku tästä laittoikin valitusketjuun, mutta meille oli iloinen yllätys huomata että poika on lopettanut vierastamisen. Käytiin aamulla kaupassa ja siellä tuttuun tapaan kaikki mummot kurkki vaunuihin ja hassutteli pojalle. Kun aikaisemmin pojan naama on saman tien mennyt rusinaksi, nyt oli niin hauskaa että piti oikein välillä kiljaista riemusta. Mä olin aluksi ihan hermona että suksi nyt siitä ennen kun tuo hermostuu, mutta ei mitään merkkejä vierastamisesta :) Liikennevaloissakin joku papparainen näytti ilmeitä pojalle ja taas oli niin hauskaa että :) Kestäisipä tämä vaihe pidempään niin poika ei vierasta suomessa kun mennään ensi viikolla pidemmäksi aikaa!

Iloista naistenpäivää! Tasan vuosi sitten kerroimme molempien perheille että vauva on tulossa, maaginen 12 viikkoa tuli täyteen sunnuntaina 9.3. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Koin tosi positiivisen yllarin, kun minulle selvisi, etta myos mammaloma on kerrytanyt lomapaivia ihan samaan tapaan kuin olisi ollut toissa!!! Kolmen viikon kuluttua jaan siis viikon talvilomalle ja loput paivat pidan myohemmin tana vuonna... Hieman kummallinen olo edes miettia taas uutta lomaa, silla vastahan ma just palasin takaisin toihin mammalomalta... :) Lisaksi saan talta vuodelta myos ihan taydet kesakuun ja joulukuun extra-palkat. :) Siihenkaan ei vauvan saanti ole vaikuttanut ja olen oikeastaan ihan hammastynyt, miten jouhevasti kaikki on mennyt, loppujen lopuksi. :)

Positiivista: Olimme eilen miehen kanssa kaksin shoppailemassa koko iltapäivän, kun mummo ja vaari (siis minun vanhempani) tulivat meille pojan kavereiksi. Me ei olla oikeastaan pojan syntymän jälkeen hommattu juuri mitään muuta kuin ihan välttämättömät jutut (=itsellemme ruokaa ja pojalle tarvikkeita ja vaatteita) ja kitsastelu näkyi erittäin positiivisena yllätyksenä pankkitilien saldossa. En todellakaan ole mikään shoppailufani (keskimäärin shoppailun kohokohta on mulle se, kun mennään välillä lepuuttamaan jalkoja ja syömään/juomaan jotain :D), mutta nyt oli jotenkin tosi mukavaa kierrellä ihan vain aikuisten kesken. Saatiin hoidettua itsellemme muutamat oikeasti tärkeät ja tarpeelliset asiat, mitä ei olla vaan raaskittu aiemmin hankkia.

Lisää positiivista: Poika oli toistaiseksi pisimmän rupeamansa hoidossa, ja ilmeisesti oli mennyt todella hyvin. Jotenkin nuo mummot vaan osaavat asiansa :)

Negatiivista: Se siitä pankkitilin mahtavasta saldosta :grin

Takaisin