Positiivisia ajatuksia!

Oi ihanaa Eriika ♡♡♡
Kyllä tuo hyvin vahvasti siltä kuulostaa, että "baby is on the way" :-)

Paljon Onnea ja tsemppiä etovaan oloon, toivottavasti ei kestä kauan.
 
Onnea Eriika. :Heartred

Täytyy myöntää et välillä haikeudella luen näitä vauva uutisia, mutta tuota etovaa oloa ja yrjöä ei ole kyllä ikävä. :-D toivottavasti menee pian sultakin ohi...
 
Onnea Nanna! Helmivauvat rulaa :grin

Mä en oo vielä testiä tehnyt... Tänään tuli vähän vuotoa, joten olemme jännän äärellä. Kaikki merkit kyllä viittaa siihen, että pieniin päin oltais, mut maltan ens viikon alkuun testauksen kanssa, jos ja kun toivottavasti ei vuoto tuosta ylly.
 
Onnea myös sulle Eriika :Heartred

Toivotaan parasta että kaikki menis hyvin myös sun kohdalla.

Itteleen tää tuli vähän yllätyksenä kun ei sillon 2kk sitten napannu ovulaation aikoihin ja oli se työpaikka vaihdos sun muuta sillon siinä samalla.. Päätettiin sillon jo että nyt otetaan sit varovasti että saan eka sen vaki paikan ja sit vasta yritetään mutta toisin kävi = ) meinasin nyt olla ihan hys hys asiasta vielä sen aikaa että vaki paikka varmistuu eli noin 2,5kk.. Vaikka pomot oli kin sitä mieltä että se olis ihan ok nii silti kyllä pelotaa..

Mut onhan tää silti ihan tosi ihana juttu :Heartred eilen just mietin ennen nukkumaan menoo että mikä tässä 10kk on kaiksta raskinta nii ensimäisenä tuli mieleen se loppu vaihe ja se 2-3h välein nouseminen vessaan öisin.. = ( onneks sinne on vielä aikaa = )
 
Käydään kohta taas moikkaamassa Roon tulevia hoitajia siinä heidän pikku päiväkodissaan. Vähän hassu viedä lahja etukäteen, mutta hehän vasta aloittavat toiminnan nuissa tiloissa. Aiemmin ovat olleet perhepäivähoitajia ja muissa päiväkodeissa, nyt jatkavat tuota yksityistä kun entinen omistaja haluaa eläköityä.

Eli nää on tämmönen "onnea uudelle päiväkodille"-lahja ja samalla lahjus/kiitos siitä kun otatte mun kiukkupyllyni tänne :-D
 

Liitteet

  • 1465547239864.jpg
    1465547239864.jpg
    82.8 KB · Katsottu: 36
Happy, ihania! Mistä noi on? (voisi ilahduttaa omankin helmen päivähoitotätejä..)
 
Facesta löytyy semmonen kuin MinäIte -sisustuskuvat. Tuo musta on siis magneetti ja tuo mintulla pohjalla oleva on tarra jonka liimasin käytettyyn pestyyn tomaattimurskatölkkiin. Sieltä saa myös tilata kortteja ja julisteita.
 
Eiks oo kiva? Mulla olis miljoona toteutettavaa ideaa vaan aina muka niin kiire. Seuraavaksi mä teetän itelleni taulun tästä kuvasta :-)
 

Liitteet

  • 1465566129569.jpg
    1465566129569.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 29
Meillä tais mennä kesken heti alkuunsa :sad001 no parempi se kuin kkm. Tässä kuussa uutta jännitystä luvassa, jospa tuliskin Maalis-Maire :grin

Poika on nyt innostunu kiipeilystä. Eilen hoksasi keittiön tuolit ja pääsi sit ihan keittiönpöydälle SEISOMAAN (voi apua). Uusia sanoja tulee melkeinpä joka viikko. Viime päivinä oppinu nanne 'nalle', hiidhi 'hiiri' ja (h)yva 'hyvä'. Eilen sanoi pari kertaa "hyvä äiti"! Ihanan kannustavaa :Heartred
 
Takaisin
Top