Positiivisia ajatuksia!

Mulla ei ole kyllä yhtään vauvakuume. Vastasyntyneet on suloisia ja niitä on ihana katsoa, mutta ihan hyvä että pysyvät muiden ihmisten sylissä. Meidän tytöt on nyt niin huomionhakuisia (kun äiti on ollut 9-17 töissä 5 päivää viikossa) ettei mitenkään riittäisi aika kolmannella, nytkin jo huono omatunto. Onneksi ensi viikko on vika kokonainen työviikko, sitten alkaa nelipäiväinen viikko kesälomiin asti.

Tosi ristiriitainen fiilis kyllä senkin puolesta: töissä on nastaa, ja hommia riittää juuri niin paljon kuin ehtii tehdä, mutta toisaalta kotona haluaisin olla enemmän. Uskon kyllä että nelipäiväisen viikon alkaessa elämä tasoittuu, tytötkin rauhoittuvat (kun isäntä menee myös nelipäiväisesti töihin) ja ihana uusi elämä alkaa.
 
Mä oon haaveillu uudesta vauvasta ja uusista tisseistä :D Mut vauvaa en halua riittää yks allergikko :)
 
Tiada allergiat voi hävitä 5v mennessä ja sit et enää muistakaan... Tai vaan totut, että se on arkea. Tiiä vaikka saisit sen vauvankin :wink
 
Tiada räältä löytyy 3xallergialapdet joilla 2x myös maito ja 3xkorvatulehuskierteet
 
Ollut kiireistä kahden pienen pojan (13kk ja 2kk) parissa mutta nyt ehdin tännekin rustailemaan :)

Viikko sitten oli kuopuksen kaste ja samoihin aikoihin päättyi pikkuisen koliikkikipuilu, jes! Ensi viikolla tuleekin jo 3kk täyteen kuopuksen syntymästä ja esikoispoika tykännyt pikkuveljestään kovasti ilman mitään sisaruskateutta :)

Neuvolassa on ensi viikolla molemmille pojille tiedossa rokotukset ja samalla hoidetaan esikoisen vuositarkastus kun jostain syystä neuvolalla ei ollut tarjota aikaa aiemmille ajankohdille, mukava kuitenkin että lapsille tarjottiin yhteisaika kun kahden pikkuisen kanssa reissauksiin saa varata aikaa lähtövalmistelujen osalta :)
 
Kyfi, kiva kuulla että teidän pikkuisilla menee hyvin :-)

Ja onnea hurjasti dalila! Toivottavasti on helppo raskaus niin jaksaa ja pystyy
isomman kanssa touhuta!
 
49341e8480d1cf8ab4ab8a688d8a535d
 
Sanoin itteni irti tänään töistä ja 2 viikon päästä alkaa uudet duunit! Ihanaa kun ei tarvii enään olla 3 vuoro töissä ja jää enemmän aikaa perheelle :Heartred JA mikä parasta on se että siitä uudesta työstä piti saada päätös jo viime viikolla to-pe ja kun ei sieltä sit kuulunu mitään nii ajattelin että en saanu sitä duunii.. No la-su oli sit ovis ja päätettiin että pyritään nyt sit siihen kun ei uutta duunii sit saanu kaan.. No sit ne sit soitti ma että ne haluu mut ehdottomasti sinne töihin.. Eipä sit ehkä tullu hyvään saumaan.. Soitin tänään tulevalle työnantajalle ja kerroin mikä tilanne on että tällä hetkellä on 50/50 mahis että jään sit mamma lomalle 9kk jälkeen että miltä tää nyt sen mielestä kuulostaa että haluuko se mut nyt sit enään töihin? Ja vastaukseks sain että totta kai ne haluu mut edeleen töihin vaikka jäisink mamma lomalle heti ens vuonna = ) tokes vaan että tää on elämää ja kaikkien pitää saada hankkii lapsii sillon kun siltä tuntuu :Heartred jos mulla on duuni vielä 4kk koeajan jälkeen nii mulla on kyllä niin mailman parhain pomo ikinä!
 
Takaisin
Top