Positiivisia ajatuksia!

Onnea Nanna!

Kyllä niitä hyviäkin työnantajia löytyy - itse vaihdoin työpaikkaa tyttöjen syntymien välissä, olin työsopimusta allerkirjoittaessani raskaana (mutta niin alkuvaiheessa etten itse sitä tiennyt) ja ekana työpäivänä siis tietoisesti raskaana. Ei ollut puhettakaan, että olisivat minua "päästäneet menemään" koeajan lopulla, 6kk ehdin olla töissä ennen äitiyslomaa ja hyvillämielin palasin maaliskuun alusta töihin. :) Työnantaja totesi, että jos meidän perhe toisen lapsen haluaa, olisi äitiysloma ollut tulossa mukaan kuvioihin jossain vaiheessa kuitenkin, joten parempikin että se on nyt "alta pois", kummallakin osapuolella kun oli alunperin mielessä että tämä nykyinen työsuhde kestää varsin monta vuotta.
 
Kiitos kaikille teille onniteluista ja tsempauksista! Kyllä mä uskon että kaikki menee loistavasti.. :Heartred

Nii ja unohdin tossa huumassa sanoo että ME MENNÄÄN NAIMISIIN ens viikon perjantaina ihan salaa! Leevi oli viikon loppuna ihan ihka ekaa keraa fammun luona yökylässä ja me lähettiin romanttiselle risteilylle jossa sitten mies päätti kosia laivan kannella :Heartred
 
No sitä tässä iteki oon miettiny että miten tässä nyt on näin päässy käymään ja mitä ihmettä mä oon tehny että kaikki tuntuu menevän paremmin kun hyvin.. Et kyllä mä uskon että karman laki tulee jossain vaiheessa vastaan.. Mut kyllä mä elän nii hulluu lelämää tällä hetkellä että huhu! Mut onneks kaikki on vaan positiivistä ja kaikki voi tästä toivon mukaan paremmin..
 
Huomenna ois lähtö polttarireissulle. Lähden aamusella ja tulen sunnuntaina illalla kotiin... Eka yö erossa mun pikkupojasta! Saa nähdä kuin isot krokotiilinkyyneleet pääsee juna-asemalla... Siis minulla! Miehet varmaan mielissään ku pääsevät musta :grin tosi asiassa mieskin sanoi, että on vähän jännää, vaikka ihan samalla lailla (toki omalla tyylillään) osaa poikaa hoitaa.
 
18 vuotta sitten tänä päivänä sain esikoistyttäreni♡

Olen onnellinen ja etuoikeutettu, minulla on nyt aikuinen tytär ja nuorin tyttäristä vasta vuoden ikäinen. Saan olla äiti vielä pitkään ♡
 

Liitteet

  • 1461405963630.jpg
    1461405963630.jpg
    74.4 KB · Katsottu: 21
Aurinko paistaa ja +18 astetta. Mulla on vapaapäivä ja jäbän kanssa siivottiin terassi kesäkuntoon. Grillattiin vähän makkaraa ja kyytipoikana oli pillimehua :smug: Naapurin punttisalilla viihtyvä 22-vuotias kundi tekee tuolla pihahommia ilman paitaa... Juu hyvä päivä, oikein hyvä päivä tänään.. :grin
 
Oi!
Meillä on tulossa musiikkiopiston kevätkonsertti jossa nämä pienetkin muskarilaiset pääsee esiintymään isolle lavalle (kera huoltajan). Tekis pikkasen mieli usuttaa mies sinne :rolleyes:
 
Luulenpa, että pullat on jälleen uunissa. Menkkojen sijasta on tullut vain pientä tuhnuvuotoa, jatkuva etova olo, eilen illalla kolme yrjöä ja tisseistä yrittää tulla maitoa, joten taitaa pukata uutta helmeä, jos kaikki menee kuin Strömsössä :) :Heartred

Pikkujätkä oppinu vaikka mitä. Lusikalla syö suhteellisen hyvin, tanssii ja antaa äidille ja iskälle poskisuukkoja! Sanoo "ei näy", jos jokin on piilossa tai ei näkyvissä.
 
Takaisin
Top