Positiivisia ajatuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lime88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa! Kaveri lähti eilen synnyttämään... heti ku sain siitä tietää, niin tuntui että pitää itelläkin ponnistaa :grin nyt ymmärrän, mistä se äiti puhui, kun oli kuulemma itekin huohottanu kotona kun olin synnyttämässä :) Tippa linssiin tuli eilen. Kaiholla muistelin muun muassa vierihoito-osaston jääkaapin sisältöä... :Heartred

Hetken kävi kateuden kauna päässä mutta hei, samassa veneessähän tässä ollaan ;-) Good for you, ja nauti :-)

Just tänä aamuna mietin että milloin viimeksi olisin noussut sängystä ettei ensimmäinen ajatus ole "väsyttää".... Olisi ihanaa herätä pirteänä ja energisenä, mutta eih... Olipa positiivinen ajatus :D

aurinko paistaa!;)

Se siitä nautinnosta :( Hieroja soitti äsken ja joutu peruuttaa ajan.... Murrr :/ Soitellaa huomenna uutta aikaa ku ei ollu kalenteri hollilla.
No, jotain positiivista tässäki päivässä: Neiti nukku pihalla 2,5h ja mamma sai sillä aikaa melkee haravoitua lehdet pois :)
Aktiivisuusranneke näyttää 108% ja kello on vasta yks, ei siis tarvii tehä enää mitää ;) nii varmaa :o

Hyvä Veka! Ehkä sinä vielä saat sen pikkuveikan, mutta Roo...nou nou nou... Meni nukkumaan 21:30, eka änähdys 22:30. Meidän väliin tuli klo 2, kakka tuli vaippaan klo 5:15 ja klo 5:30 isi oli jo kahvinkeitossa ja äiti leikki Roon kanssa olohuoneessa.. Nyt päiväunille, moro!

Poju nukahti 21.10, eka itku 22.20, viereen 23.40, loppuyö tissi suussa, herätys onneksi vasta 8.30! Voin kertoa,
että mamman selkä on kippee:shifty:

Ai niin :-) No siis kun minä en saa törsätä enää, tuo mies ahdistuu minun rahankäytöstä joten pitää tehä jotain ite pienellä budjetilla. Ja pikkasen keljuilen kun se iso vauva valittaa mulle millon mitäkin vaivaa. Eli otetaan pieniä pilttipurkkia, etiketit pois ja kansi maalataan mustalla. Purkin kylkeen valkea pieni lappu ja jokaiseen joku kiva teksti esim "kolotukseen", "ketutukseen", "suruun", "halipulaan" jne ja sinne purkkeihin erilaisia irtokarkkeja esim jelly beanseja kun niitä saa kaikissa väreissä. Vaikka kymmenkunta purnukkaa eli koko lääkekaappi ;-)

Teen mausteille samanlaisesti tähän tyyliin:

Liitteet

• 1445962286202.jpg
    1445962286202.jpg
    54 KB · Katsottu: 52
Loistava idea!
Taidan tehdä suvulle samanlaiset joululahjat, pääsee pilttipurkeista samalla. Ja nimenomaan "kolotukseen" eikä mitään tyhmää hyvää joulua.

Happy millä maalaat, että pysyy?

No se on semmonen pikku pullo askartelukaupasta, voisko olla joku akryylimaali (unessa vielä vähän kirjoittelen). Oon ainakin ennen saanut sen pysymään puupinnoilla ja esim muovisissa hengareissa.

No se on semmonen pikku pullo askartelukaupasta, voisko olla joku akryylimaali (unessa vielä vähän kirjoittelen). Oon ainakin ennen saanut sen pysymään puupinnoilla ja esim muovisissa hengareissa.

Liitteet

• 1446010297579.jpg
    1446010297579.jpg
    26.3 KB · Katsottu: 39
Voi taivas mun kanssani! Eilenhän minä postasin, että ei saa törsätä ja ite teen isäinpäivälahjankin... No mitä nää nyt sitten on :oops: :eek:

Takaisin