Positiivisia ajatuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lime88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi, mäkin haluun! Onkohan tollasta toimintaa muualla? Tarvitsisin nyt vähän boostausta että saatas unikoulu aluilleen!

Saako vähän hehkuttaa miestä? Tänään kun puhuttiin kaupassa käymisestä se kysy että menenkö minä menevätkö he Beben kaa. Pikkujuttu, mutta on se ihanaa kun toinen tarjoaa pieniä omia hetkiä arjen keskelle ihan muuten vaan :)

Jäin kotiin ja laiskoittelin :D

Mä oon saanu vedellä hirsiä aamuisin pitempään aina kun on mahdollista eli kun miehellä on vapaata tai iltavuoro :) tänäänkin nousin sängystä vasta puoli kymmeneltä ja miehet oli syöneet aamupalan ja puuhanneet jo vaikka sun mitä!

Onnea tiada ja vivi uuteen kotiin! :)

Eriika, mä olen saanut myös samaa luksusta kun mies vihdoin toipunut leikkauksestaan ja pystyy hoitamaan pojua. :)

Mä ajattelin huomenaamuna yrittää tehdä vastapalveluksen ja antaa miehelle vapaa-aamun. Katsotaan miten käy kun oon vieläkin hereillä... Tein just kurssille luentopäiväkirjan valmiiksi. Olipa siinä kyllä homma, kun tuntui että aivot on niin surkastuneet tästä vauvailusta, mutta ehkä ne vielä toipuu. EHKÄ... :grin

Kiva mennä töihin ku en osaa varmaan puhua enää ihmisten kanssa sillai "oikeesti"... Menee jo nyt välillä ihan änkyttämiseks jos pitää keskustella jonkun kanssa livenä :laughing021 Miten niin mökkihöperö... Onneks voi ees teidän kanssa jutella. Ts. jaksatte lukea mun horinoita :rolleyes:

Takaisin