Positiivisia ajatuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lime88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sehän olis mahtava idea!! Koko tusina kerralla ni piisaa vaikka tulis enempiki vieraita :joyful:

Mä kävin hakemassa tilaamani Halloween-rekvisiitat tänään. Katotaan mitä isäntä sanoo sen Frederik-naamarista... :laughing021

Voi isänpäivä... Ei mitään mukia viitti, kun sillä on kotona semmonen ämpäri ja niillä on töissäkin kahvimukit talon puolesta (baarissa). Paita on jotenkin lame ja sistuksensa saa hoitaa ite. Ei se tartte ees hiirimattoo, kun ei sillä oo työpöytääkään.
Tietty jos tommosen kirjan, kun vaanbehtis tehä jossain välissä. Äh. Inhoon näitä. Tai poltan sille vaan kopion-dvd:n likan kuvista, jis joskus saisin ne puhelimesta koneelle ja ees itelleni poltettua, ennenkun puhelin hajoo :rolleyes:

Efit: olipas positiivista :D

Minä haluan tehdä tuon kalataulun/kortin, mut en tiiä miten se onnistuu tämän tättähäärän kans...

Liitteet

• 1445363480845.jpg
    1445363480845.jpg
    44.4 KB · Katsottu: 39
Heh, tän iskä sai pari viikkoo sitten nimpparilahjaks kauhua: siinä oli jalkapohja ja raapimisjäljet :D

Esikoisella tein vesiväreil kun löyty kaapista. Viljon jalan- ja kädenjäljen painoin sormiväreil ja oli todella paljon helpompaa.

Mä tein kanssa vesiväreillä, kun oli kaapissa valmiiks. Kyllä se levitys vähän kutitti mut olin tosi julma ja raaka ja vetelin vaan brutaalisti väriä! ;)
Se tais luulla sitä leikiksi ja paksulla pensselillä kun värjäs, ei se tarvinut montaa sipasua. Vaikeempaa oli tosiaan saada se koura paperiin, kaks kertaa se vaan kynsi, mun rakas raatelijani :)

Verikokeen ottaminen sujui oikein näppärästi, vaikka otettiin käsivarresta suonesta monta putkiloa. Jimmulla näytti lähinnä harmittavan se, että joutu makaamaan selälleen. Leikittiin odotustilassa ennen ja jälkeen piston vanhalla kunnon lankapuhelimella, niin jos jäis hyvä maku suuhun :wink

Nyt vaan sit odottelemaan tuloksia... Pitäkää peukkuja!

Muokattu viimeksi:
Varmuuden vuoksi tutkitaan Jimmulta kilpirauhasarvot, kun kasvu on aika hidasta. Kirjoitinkin maanantaina johonkin eri ketjuun siitä, että lääkäri kuitenkin sanoi, että tuskin sillä mikään on, mut tsekataan muutama juttu kuiteskin. En nyt ihan varma oo, että tutkiiko ne jotain muutakin nyt noista samoista näytteistä. Pitää kysyä sit, kun lastenlääkäri soittelee.

Mun mielestä on ihanaa kun Bebe nukkuu päikkäreitä liinassa <3 (joo oon aivan täysin hurahtanut, nyt pitäs vaan miettiä minkä liinan haluan seuraavaks :D). Saa pidettyä lähellä mutta voi keskittyä ite muuhun, ihan täydellistä <3.

Että kenties hieman äidillä läheisyystankkaukset menossa kun töihinpaluu häämöttää reilun kolmen (hui!) viikon päässä? :D

RoseRed, mimmonen työ sulls on, että meniskö se bebe töissäkin siellä liinassa ;)

MINÄ SAAN 2 VAPAA ILTAA VIIKOSSA!!
Mies vähentää sen verran omia hommiaan, että minä lopetan tämän jatkuvan kitinän ;-) Ihanaa, hihii! Aina kannattaa vähän kiukutella ;-) (oikeesti se oli paskamyrsky straight from hell mutta toimii)

Menen lenkille, uimaan, salille ja leffaan! En tiiä missä järjestyksessä :-D mutta ehkä uimaan kuitenkin. Mietin jo että etin kaverin matkaan mutta voi olla että haluan tehdä sen yksin. Todennäkösesti pillahdan liikutukseltani itkuun kun pääsen altaaseen. Halin kaikki mummot ja papat siellä vielä ;-)

Takaisin