Positiivisia ajatuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lime88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kans koittanut venyttää likan unia ja nukkumaanmenoa. Ens vl kun siirretään kellot, ei oo yhtään kiva ruveta herään 6:13 :eek:

Mut nyt tää on taas nukkunut pidempiä unia kun noi salahampaat tuli. Että voi 4 tunnin unet tuntua luxuxelta ♡

Siis mä niin vihaan tota kellojen siirtoa. Meillä kun esikoinenkin on aina ollu aika aamuvirkku niin sit herättiin aina kellojen siiron jälkeen 5-6 aikaa ja kyllähän nää nytkin aika tarkkaan 7 herää. Ja tietty ite meen nukkumaan vasta puolitaöin niin toi seiskan herätyskin tuottaa vähän tuskaa.

Aiemmin viljon heräämistä sai venytettyä imettämällä mut ei enää auta.

Olispas tosi positiivisia mietteitä... Hmm no onneks lapset herää aina hyväntuulisina :-D

Mä oon jo kaks aamua peräkkäin heränny ennen jäbää kun se on nukkua posottanu klo 9 asti unta kuulaan :smug:

Täällä herätään aika tarkkaan 7:30 joka aamu. Puoli tuntia köllötellään ja kasilta ylös sängystä :)

Siirretäänkö niitä kelloja siis ens la-su välisenä yönä tunti taaksepäin? Oon aina ihan pihalla ku pitää siirtää ni en ikinä tajua mihin suuntaan :)

Mulla on muistisääntö että aina sen vuoden kesää päin. Eli kun kesä edessä niin eteenpäin ja takana niin taaksepäin. :)

Heh, mun muistisääntö on, että pienenä syksyn siirrot oli kamalia, kun piti vielä tunti maata sängyssä!
Opin tuntemaan kellon niin, että lastenhuoneen seinälle tuli kello ja sängystä sai nousta vasta, kun iso viisari on 12 ja pikkuviisari 7 päällä :D

Heh, mun muistisääntö on, että pienenä syksyn siirrot oli kamalia, kun piti vielä tunti maata sängyssä!
Opin tuntemaan kellon niin, että lastenhuoneen seinälle tuli kello ja sängystä sai nousta vasta, kun iso viisari on 12 ja pikkuviisari 7 päällä :D
Heh, meidän esikoisella on sama sääntö :-) se tosin huutelee sängystään meille aina väliaikatietoja viisareiden liikkeistä ;-)

Kelle tuli postissa tää? Koodilla SMARTLAHJA2015 saa -40% teetettyä joulukortit, kuvakirjat, kalenterit ym. Menee vaan tuohon osotteeseen smartphoto.fi ja läsäyttää tuon koodin kassalla.

Minä oon niin niin ihania kortteja "askarrellut" tänään :-)

Liitteet

• 1445270547294.jpg
    1445270547294.jpg
    58.9 KB · Katsottu: 44
No hyvä! Ei tuu niin kiire lavastaa joulukorttikuvia. Eij oo lunta...

Siellä oli niin ihania joulukorttipohjia ettei tarvi ite lavastaa yhtään mitään :-)

Tarvii huomenna kattoa tietokoneella että mitä siellä on :smug: Tänään ajoissa tuutimaan ku huomiseks on sovittu kirppistely&kaffittelutreffit yhen kaverin ja sen pojan kanssa. Ja mieski tulee vissiin huomenna jo kotiin :)

Mä tilasin sellaset mummuille äitienpäivä lahjaksi. Isille ostetaan uus parranajokone ku ei Jemppukaa tykkää isin parrasta :)

• Tykkään
Reaktiot: mmm
Mulla on vähän isäinpäivälahja idea epäkypsä vielä. Partakone annettiin keväällä synttärilahjaks. Ja eripari mukia sillä on jo kaappi täynnään, ei hivele minun silmää. Ehkä teetän roosta canvastaulun tuolla -40% tarjouksella. Tai itestäni alasti! Hahhahahaha, ripustaisin sen anopin iloksi sinne maalle ruokasalin seinälle :-D

Tiiätkö? Minä oon sen verran piarukakka-ihminen, että niitä kuppeja jos teettäsi vaikka 6 kpl eli vähän niinko astiasto ja sinne oma lärvi? Kyllä mulla pokkaa riittää. Katotaan riittääkö anopilla. Heitän ensin sen hankkimat kupit mehtään ;-)

Takaisin