Poksahteleva huhtikuu!

me ollaan menossa huomenna miehen kans kylpylään niin aattelin tuossa vähän tehä puutarhahommia.. Siis kui helekkarin vaikeeta se voikaan olla ku maha estää näkyvyyden 100% :D. Ei se vielä muutama viikko sitten tämmöstä ollu. Mieskään ei uskaltanut alkaa sheivaileen kun pelkäs että viiltelee mun alapään :D. Oli Sitte vaan kartturina; "oikeelle,sitten vähä vasemmalle"..ja lopulta peilin kans sähläsin loppuun.huoh.rehottakoot loppuraskauden!
 
Hahah I feel you :grin Tuo on kyllä haastavaa. Oon itte välillä ihan mututuntumalla ajellu ja yllättävän hyvää jälkeä saanut aikaan.
 
Mie ajelen kerran kaks viikkoon. Enää ei juuri näe eli käsikopelolla mennään. Sit viimeistely kuivalla höylällä ja peilillä. Ei sinne paljon jää mut aina vähän jonnekin taipeeseen tai taitokseen.


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Käsikopelolla ollaan menty täälläkin jo vähän aikaa :) naureskelin just viimeks kun oltiin suihkussa että vähän aikaa sit valitin kun en nää enää sheivailla, mutta nyt en nää enää ees mun varpaita :p

Meille sanottiin valmennuksessa että ei kannata sheivailla enää loppuraskaudessa, koska jos tulee karvatupentulehdus ja joudutaankin sektioon, niin viiltoa ei välttämättä voida tehdä niin alas kuin normaalisti. Mut oon kyl silti sheivaillu ja luotan siihen ettei ny tulis sekä karvatupentulehdusta että sektiota samaan aikaan...
 
mää oon hetken aikaa vain tallan kanssa (tai mikä se "pituus-ohjuri" lie oikealta nimeltä onkaan) lyhentänyt rehotusta, en oo enää uskaltanut ihan paljaaksi vetää. ja varsinkin tuo oikea puoli tuottaa vaikeuksia, tai on tuottanut esikoisen syntymästä lähtien, kun synnytyksessä tosiaan mun alapää leikeltiin pahasti, syvältä ja emättimen suulta aika pitkästi persposkea kohden. niin se tikkauskohta on jotenkin häijy, kun on semmoinen muhkurainen, tikattu... :confused: ja sitä kohtaa ei sillaa tunne, niin mua pelottaa siittä kohdalta leikkoa... ja aina leikkoessa on vielä mielessä kuinka kipeänä se oli kauan aikaa synnytyksen jälkeen...
ja siihen tikkauskohtaan on vielä jäänyt sellainen pieni pallura, ja pelkään että leikkaan sen vahingossa...
 
No joo ei tosiaan nää. Mul on kyl sellanen epilaattori, mihin saa ladyshave-pään, ni sillä päällä ajelu onnistuu suht hyvin. Mut mitään ei kyllä nää! Jääköön jos jää.
 
Miullakin on joskus ollu sellainen ja nyt toivoisin et se ois vielä tallessa mut annoin sen kaverille joskus. Tosin miulla on joskus jääny siihen ajelupään väliin nahkat jumiin ja SE vasta sattui. Otan paljon mieluummin ne pienet naarmut ton höylän kanssa. Ja sit sillä ei tuu miun makuun tarpeeksi sileää kuitenkaan, tai millään sähkövempaimella vaan höylä pitäis olla aina.

Nythän muuten käytän höylän lisäksi IPL-laitetta ja on karvankasvu vähentynyt niin paljon etten enää pidä mielekkäänä mitään konetta hommata. Kunhan pääsee zäppäämään karvoja pois uudelleen niin ei taas oo paljonkaan ajeltavaa :) Nyt en viitsi edes kainaloita kun iho on niin tummunut aiempaan verrattuna.

Tän päivän kauneudenhoitohommana raspasin jalat ja lyhensin rakennekynnet (nyt on pääsiäisväreissä glitteriä ja parissa kynnessä pupuja ja tipuja). Oisin odottanu ens viikonloppuun mut tajusin et silloin on laskettu ja *jos* pääsisi tässä jo ensi viikon aikana synnärille lähtemään niin kynnet olis aivan auttamatta liian pitkät jo. Kiva jonku käytetyn käsiviilan kanssa niitä synnärillä lyhentää.
 
Mä oon alkanut haaveilla siitä scholliin pyörivästä jalkaraspista. Koska on mulla ja miehellä kuivat kantapäät. Oon ihan mainoksen uhri. Mulla toi epilaattori on kyl hyvä laite, et en oo höylää ton lisäks kaivannut.
 
Mie raspaan aina vanhoilla kynsiviiloilla kun ne loppuu, on hyvin hellävaraisia ja ottaa vain kuivat pois... :)
 
Asiasta kukkaruukkuun, kun kerta puheeksi tuli niin halusin jakaa:

ImageUploadedByVau Foorumi1396849489.673513.jpg

Peukalossa on tipu, toisessa kädessä samat glitterit ilman kuvioita. Kohta se on pääsiäinen. :)


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
39+1: jalat suoraa paksua pötköä, enää ei ole edes nilkkoja. Turvottaa, puhistaa, ahistaa, muttei vaan supista :D

Nyt alkoi oma synnytyksen käynnistäminen - kodin suursiivot. Kaikki on jo pyöräytetty ympäri... vielä kun jaksaisi hoitaa homman loppuun saakka :D

Tavoite: tyttö syntyy keskiviikkona aamusta, painaa 3,5 kiloa ja on pituudeltaan 50,5 cm. Niin, ja tämä operaatio ei kestä kokonaisuudessaan kuin kolme tuntia :P

Näillä mennään ;)
 
Miulla ois kanssa keskiviikolle tavoite, 3300g ja 52cm. Siivous tosin tehty jo eilen... :p Onneks on supistanutkin tänään hyvin mut eipä se mitään vielä merkkaa. Nyt on kauhea himo tunkea KAIKKI sokeripitoinen ja roskaruoka mitä löytyy naamaani. Ja kammottavaa miettiä että onko housut ton kauppareissun jäljiltä nyt märät lapsivedestä vai persehiestä, voihan hikipirkko. Yäk.
 
Minulla olisi yksi hyvä häätökeino, mutta neuvolan määräämän lepokäskyn myötä se saa nyt odottaa. Meillä on yksi huone, josta pitäisi repiä tapetit. Anoppi soitti tänään ja kyseli, saisiko hän tulla huomenna repimään niitä. Mies oli pyytänyt häntä avuksi. Anoppi oli tosi varovainen kysellessään, kai se luuli, että mä ahdistun tai alan touhuamaan, jos hän tulee tänne auttamaan. Tosipuheessa en ahdistu, touhuamisesta en lupaa mitään. Musta on silti kiva, että hän kysyy. Ahdistaa vaan kun täällä on niin likaista, eikä voi tehdä mitään.
 
huhheijaa, käytiin äsken kaupassa niin, että vanhin poika ajoi pyörällä ja minä + nuorempi tultiin rattailla. poika ei olekaan vielä tälle keväälle pyörällä tiellä ajanutkaan, vain tässä pihalla, koska tuo meidän oma tie (soratie) on ollut niin huonossa kunnossa, etten ole viitsinyt antaa tämän vielä siinä ajaa. eikä se nytkään missään huippukunnossa ole, ihan lössöllä...
noh kun päästiin meidän tieltä asvalttitielle, niin kossi tietenkin polki kuin viimeistä päivää ja meni välillä heti monta sataa metriä mun edellä, eikä pysähtynyt vaikka kuinka huusin... sainkin kävellä niin kovaa kuin jaloista pääsin ja välillä jouduin juoksemaankin... eikä muuten ollut mikään helppo homma tällä mahalla! :grin sain pojan vihdoin kiinni, kun tämä jäi ihmettelemään jotain ojassa ollutta hanskaa, ja kyllä sitten rupesi tottelemaan kun sanoin, että pyörällä ei enää lähdetä jos äitiä ei totella...

kieltämättä oli aika rankka kauppareissu (6,5km) ja tämä oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tämän mahan kanssa lähdetään tällä asetelmalla liikenteeseen...!! ens kerralla määki otan pyörän!

saa nähdä kuinka kipeänä sitä on sitten illalla... :confused:
 
Voihan Nenä! täällä sairasteltu perjantaista asti flunssan kourissa ja lauantaina ei-niin-kiva ystävä kurkkukipu
hiipi myöskin kylään. Saanut yskiä ihan tarpeeksi ja tuntuu ettei keuhkot enää enempää kestä, tänään aamulla
käyty kaupasta hakemassa mustaherukka-mehua,hunajaa,eucalyptus-pastilleja ja mansikkakeittoa. Kuumia juomia
vedellyt napaan aamusta asti, josko nää auttais nyt hiukan ja olis jo edes hiukan parempi huomenna,toivotaan.
Kuumetta ei sentään onneksi ole ollut missään vaiheessa.

Pidetään peukkuja että ei tarvis synnärille nyt joutua kipeenä lähtemään vaan pikkuinen antais
äipän ensin sairastella loppuun rauhassa että on taas voimissaan suurta koitosta kohden <3
 
Täällä myös jonkinlaista flunssaa sekä minulla että miehellä. Eilen illalla alkoi molempien nenät vuotaa ja nyt ollaan punaneniä kumpikin. Mitään muuta oiretta ei tosin ole kuin tuo nenän vuotaminen/tukkoisuus, toivottavasti jääkin siihen ja mielellään menisi pian ohi.

Tänään tuli vessareissulla ilmeisesti pieni pala limatulppaa paperiin. Sellainen peukalonkynttä hieman pienempi vaaleanpunertava limaklöntti. Toivottavasti nyt kuitenkin vielä menee viikkoja ennen kuin vauva päättää syntyä, en ihan vielä olisi lähdössä synnärille. Se sairaalakassikin on pakkaamatta.
 
Oivoi, nyt täytyy kärrätä ittensä lääkärin luo näytille :sad001synnytyksestä kolme viikkoa ja nyt paikat on muurautunu umpeen ja juimii - kauhulla odotan mitä siellä sanotaan :eek:
 
Hui ///e\\\ kuullostaa hurjalta! Toivottavasti lääkäri osaa auttaa!
 
toivottavasti kaikki on hyvin e ! tsemppiä!

mää näin viime ja toissayönä synnytysunta! ekaa kertaa koko raskausaikana. molemmat oli kyllä niin friikkejä unia että tässähän alkaa ihan synnytys kohta jänskättämään :smiley-ashamed004
 
Luulin jo, et säästyin flunssasta, mut kiersi 2vk koko perheen, ja minä nyt viimeisenä.. onneks ei niin rajuna kun muilla, mut ihan helvetillistä kun allergia alkoi tähän samaan syssyyn! Otan vinkkejä vastaan!! Muita allergisia? Miten ajattelitte kevään mennä, ku lähes kaikki lääkkeet pannassa, ainaki farmaseutin mukaan... heinix-suihkeen ostin, kun siin ei lääkeaineita ja sit kuulemma loratadin-all. lääke kävis..onko kokemuksia tästä lääkkeestä? Me muutetaan vkon päästä, ja sen jälkeen saa sit posahtaa millon vaan! :D
Oi näitä aikoja...
 
Takaisin
Top