Poksahteleva huhtikuu!

Juu, täällä minäkin edelleen yhtenä kappaleena. Ei minkäänlaisia merkkejä synnytyksestä eikä siihen viittaavia oireia, joten kun sääkin on mitä parhain niin ulkohommiahan sitä tulee tehtyä niin puutarhassa kuin kasvimaallakin.
 
MammaMaria nopeesti menee huhtikuu mutta mites ne sitä seuraavat 2viikkoa? :D
 
Joo yhtenä jättisuurena kappaleena täälläkin,buu. Ketä muuten viimeseksi huhtikuiseksi synnyttäjäksi? Mää veikkaan *rumpujen pärinää*.... Dulua :grin
 
Ne kaks seuraavaa viikkoa menee kyl hitaasti :( Mut sit aika meneekin tosi nopeasti. Viikko sitten olin tähän aikaan synnytyssalissa vetelee ilokaasua ja oottamassa ihmettä...vauva on aamulla 6.37 jo VIIKON "vanha"...
 
Mä on huhtikuisista tokavika :wink Vikaa en uskalla veikata, etten saa nettifoorumin paheksuntaa :grin No ei kai, mutta veikkaan kuitenkin näin. Ihanaa, taas arvausleikkejä!!!
 
Mä kyllä luulen että mulla ei ehkä mee ihan sinne 42+0 saakka, kun käynnistyksestä on ollu jo niin monesti puhetta tän väsymyksen takia. Viimeks jo äitipolilla tarjottiin mahdollisuutta jäädä osastolle nukkumaan pariks yöks lääkkeiden turvin kun ne on sitä mieltä etten jaksa muuten loppuun saakka. Oon kyllä samaa mieltä itekin... Mutta saa nähä. Ehkä oonkin se viimenen mahan kanssa sinnittelijä!
 
Just kun pääsin sanomasta, ettei ole mitään oireita synnytyksestä niin heräsinpä tuossa sitten kiireellä vessaan kun tuli tunne, että kohta tulee jotain. En sitten tiedä oliko lapsivettä vai ihan vaan todella juoksevaa valkovuotoa. Mutta limatulppaa ainakin tuli vessapaperiin, siitä ei voi erehtyä. Laitoin nyt siteen ja palan wc-paperia pöksyihin, sitten vaan kytätään. Nukkumaan oli tarkoitus vielä vessakäynnin jälkeen mennä, mutta eihän tässä nyt enää unta saa.
 
Noniin josko täällä alkais taas tapahtua! Jään jännityksellä odottelemaan lisää kuulumisia :)
 
Täällä ollaan osastolla. Kuudelta soittelin synnärille ja positiivisen saga-näytteen vuoksi pyysivät tulemaan. Aamuinen lapsivesi oli kirkasta, mutta muuttui sitten vihertäväksi. Nyt odottelen antibioottia ja supistelee noin 5min välein. Tälle päivää jää pihahommat jatkamatta, mutta jospa nyytti olisi maailmassa iltaan mennessä. Tykkäsin kyllä että meni vedet ensin, ei tarvinnut jahkailla montaa päivää supistusten kanssa. Mutta mitään ennakoivia oireita ei kyllä alkavasta synnytyksestä ollut.
 
oijoi Neida! :) täältäkin tsempit sinne!

ihanan lämmintä jo näin "aamusta"! jos vielä aurinko vähän pääsisi paistamaan, niin ulkona on varmasti tosi ihana keli. jos tänään vielä kävisi kaupassa kärrytellen poikien kanssa (yhteensä edes takaisin 6,5km) ja huomenna olisi taas se käynnistysarvio. kuitenkin tuo käveleminen nuorempi poika rattaissa on raskaampaa kun esikoinen ajaa pyörällä, mitä että poljen itsekin hitaaaaaaasti pyörällä tämän perässä... JOS sattuisi, että tuo kärryttelyreissu tekisi vielä tuonne alakertaan jotain edistystä... :wink ja voisi imuroidakin... ja pestä pyykkiä. :grin

eilen illalla oli ensimmäistä kertaa tälle raskaudelle turvotusta, jalat ja ehkä vähän sormetkin oli turvoksissa. mutta jalat ainakin. oli ihana päästä maate illalla, kun muutenkin oli tosi väsynyt olo ja nuo jalat pökkelön tuntoiset. en vain meinannut löytää hyvää asentoa ja lopuksi sänky olikin täynnä tyynyjä. :grin
nyt aivan reilussa viikossa on tullut tosi "raskas" olo. asennon vaihtaminen sängyssä on vaikeaa, sängystä nouseminen on vaikeaa. ja näin istuessa häntäluun kohdille käy kipeää, varsinkin saunassa on hankala löytää hyvää istumisasentoa. vähän kuin olisi istunut pitkiä aikoja ja sen takia tullut alaselkä kipeäksi, vaikka en omasta mielestä ole istuskellut normaalia enempää. silloin oli samanlaista kipuilua, kun kudoin sitä vauvan turvakaukalopussukkaa ja tuli istuttua ja katsottua tv:tä aina kun tilanne poikien kanssa sen salli. mutta nyt tosiaan en ole normaalia enempää istuskellut...
 
mää näin viime yönä unta että kävin muuten vaan synnärillä ku halusin tietää onko mitään tapahtunut ja olin sitten sormelle auki. Aamulla ku heräsin niin olin että jee,ennenku tajusin että Se oliki vaan unta. Alan kyllä oleen sitä mieltä että tää maha ei laskeudu ollenkaan,luulis että ois jo laskeutunut jos aikois.

mulla on ollu pari päivää ihan järkyttävän kipeät käsivarret ja ranteet.ja sormet jo paljon kauemmin.sormia kans pistelee ja ovat vähän puutuneet. Särkylääkkeeseen oon joutunu turvautuun ja sormukset jouduin ottaa käytöstä pois ku ei enää mahtunut. Jalat sen sijaan ei oo turvonneet oikeestaan yhtään, en tiiä,vaikuttaako sekin että maha on niin ylhäällä eikä paina noita jalkoihin meneviä isoja suonia silleen.
 
Mulla oli sillon viikko sit sisätutkimuksessa paikat sormelle auki ja haluisin niin mielelläni tietää et onko tilanne edelleen ihan sama vai joko siellä olis jotain edistystä tapahtunu kun nyt on kuitenkin useempana yönä supistellu kovasti. Ei oo kertaakaan tuntunu siltä kyllä että olis lähtö lähellä mutta kaipa sekin päivä koittaa. Tuntuu vaan pelottavalta ajatella että pitäis vielä pitkään pärjätä näiden supistusten ja unettomien öiden kanssa...
 
Älä dulu masennu, mulla ei ollut vauva laskeutunut vielä synnytyspäivänä lääkärintarkastuksessa klo 11.00 ja vauva synty 11 tuntia myöhemmin :)
 
Kyllähän se neito maailmaan saapui iltaan mennessä. Tuossa se nyt tuhisee ja odotellaan klo 20 tarkastusta, jos kaikki ok niin päästään tuonne potilashotellin puolelle koko perhe. Mies lähti käyttämään koiran ulkona ja ruokkimaan sen, itse voisin koittaa torkkua.
 
Täällä kans edelleen mahakkaana :) Niin nättiä keliä ollut muutama päivä ettei oo kertakaikkiaan viihtynyt
tässä koneen äärellä vaan koittanut nauttia mahdollisimman paljon ulkoilmasta ja kavereista. Laskettu aikakin oli ja meni jo eilen, eikä oo sen kummempia merkkejä ilmentynyt. Harkkasuppareita edelleen silloin tällöin, alavatsaa alkanut hieman kiristää ajoittain ja sukkapuikkokipuja tulee myös..josko nää tekis tuolla alakerrassa vihdoin edistystä? :p mitään voimakkaita ei siis ole ettenkö eteenpäin pääsisi. Tänään taas koko asunto tuli siivoskeltua ja pari koneellista pyykkiä pestyä, jos illan vaan ottais ihan rauhallisesti ja yrittäis rentoutua...:happy090
 
Mä oon kyllä taas yrittäny kaikkea että pääsis synnyttään, mutta eipä auta. On ollu seksiä, tulista ruokaa, venyttelyä, kyykkyjä, lenkkeilyä ja siivoomista, mutta heti kun pysähdyn niin supistukset ja muutkin tuntemukset lakkaa täysin! Blaaahh!
 
Sama täällä. Totesin eilen miehelle et tää ei tuu varmaan ikinä ulos. Tai sit just tasan sillon vappuna. Osaa ajottaa noi polikäynnitkin AINA jollekin pyhä-/juhlapäivälle. Eilen oltiin illalla/alkuyöstä Kättärillä, kun pikkunen ei kunnolla liikkunut. Liikelaskennalla 6 liikettä tunnissa niin mentiin Kättäril. No siel sit laitettiin käyrään ni eiköhän pikkunen vetänyt sen tunnin yht jumppaa. 120 liikettä tunnissa.. Arvatkaa tunsinko itseni siel Kättäril tyhmäks!
 
Takaisin
Top