Poksahteleva huhtikuu!

No mutta parempihan se on käydä pari kertaa ylimäärästä kun jättää käymättä jos vaikka jotain sattuiskin olemaan vialla! Mun ei oo kyllä kauheesti tarvinnu liikkeitä laskea kun toi vauva on sellanen terroristi ettei hetken rauhaa saa! Mut koska se on niin yliaktiivinen niin huolestun kyllä heti jos normaali myllertäminen puuttuu.
 
Toi on totta. No, sama on ollut meil et normaalisti toi vauva on ollut ihan yliaktiivinen ja siks tossa huoli heräskin. Mut näemmä pikkumies vaan kujeilee jo masusta käsin. :)
 
mielummin ottaa tuhinamurmeli varman päälle noissa liikelaskentahommissa ku on liian hällä väliä asenteella,tosiaan joskus siellä vois pienellä oikeesti olla hätä.onneks teillä ollu kaikki aina hyvin! Meiän tyttö on kans niin kova liikkuun että huolestun heti jos pienikin paussi on liikkeissä.pari kertaa oon liikkeitä laskenut mutta tarvittavat 10 liikettä on lopulta täyttyny n 10 minuutissa.

yöh,piti taas yrjötä aamulla. Ei sillä että se ois mukavaa hommaa ikinä ollu mutta nyt tää loppuajan oksentelu on jotenkin erityisen tympiää tämän mahan kans. Tuntuu että kalavot puhkiaa hetkenä minä hyvänsä :D
 
Tuhinamurmeli: mulla kävi ihan samalla tavalla tyttöä odottaessa. Muutenkin kun oli huoli tytön kasvusta (mikä olikin sit ihan ns."turhaa" huolta) ja ravaamista sairaalassa ultrissa ja käyrillä... Sitten kun käskettiin tehdä sitä liikelaskentaa ja yhtenä sunnuntaina en niitä liikkeitä saanut koko päivänä kasaan kun pari hassua, mentiin käyrälle. Siellä se vauva sitten päätti innostua ja liikku enemmän kun normaalisti koko päivän aikana. Mutta oikeesti, todellakin mielummin turhaan sinne menee käymään, kun se et oikeesti jotain on vialla ja ajattelee, ettei siellä kuitenkaan mitään ole.
 
39 plus nolla, ja aika hyvä olla. Voisitko vauva jotain merkkejä lähtölaskennasta antaaaaaaa! Supistus,mahan laskeutuminen, limaa, verta, lapsivettä, tuskaa, anything! Turhauttaa :sad001:mad:
 
Voi dulu, mä niiiiiiiin tiedän ton tunteen, sitä, kun ei todellakaan jaksa odottaa! Mä itse vielä en todellakaan ollut niitä ihmisiä, joka olis nauttinut raskaana olemisesta!!! Onneks esikoinen sitten tuli päivää ennen laskettua ja tyttö viikkoa aiemmin.
 
Täällä menossa 40+3 ja tän maman kärsivällisyys alkaa olee lopuillaan myös :grin
Kaikki keinot ja temput kokeiltu, mut mikään ei tehoa. Ei saa aikaseks ees supistuksen supistusta.
Päätinpä olla tekemättä nyt sit yhtään mitään ja ottaa vaan rennosti..toivottavasti ei tarvis ihan käynnistykseen
asti odotella poitsua vaan lähtis tulee itekseen.
 
voi suitsa mä oon tohon mennessä varmaan repiny hiukset päästäni jos menee 40+3 (tai yli) ilman mitään merkkejä synnytyksestä :grin. Stemppiä! Ehkä Se
smiley-happy119.gif
on niin että tulee sitten ku vähiten yrittää. Niinhän tämä raskaus alkoikin
 
Täällä kanssa rv39! Kyllä se vauva sieltä tulee, harvemmin on sinne jääneet.. Mä kävin 10 minuutin kävelylenkillä, hiukan reippaammalla kun ei pidempään kykene. Pari pikkusupistusta ehkä. Olkoot, meen nauttimaan päiväunet ja lepään ns. varastoon jos se vaikka onnistuisikin :rolleyes: :goodnight Välillä on ihanaa olla raskaana ja välillä toivoo, että syntyispä jo, että pääsisi ihmettelemään vauvaa :).
 
Tsemppiä sulle Dulu myös, kyllä tämmönen loppuraskaus ja yli lasketun ajan meneminen
on kyllä aika stressaavaa, pakko yrittää vaan keksii jotain pientä puuhaa edes kotona et saa
ajan jotenkin kulumaan :grin mä veikkaan että jos ei tässä 5 päivän sisällä ees mitään tapahdu niin
mäkin pompin jo täällä varmaan päälläni :smiley-bounce005
 
Mä en pysy enää ollenkaan housuissani vaikka on vasta 39+1. Järki lähtee varmaan ennen laskettua aikaa vielä...
 
ruskeahkoa limaa tulee jonkun verran, johtuen varmasti eilisestä sisätutkimuksesta. häntäluu tai jostain sieltä kohdilta on selkä istuessa kipeä, olen koittanut aina jonkun viltin tms laittaa persuksen alle, että olisi parempi istua... ja varsinkin ylös nouseminen on hankalaa.

äiti laittoi eilen viestiä, että jos mulla on jotain ohjelmaa tälle päivälle, niin voin tuoda pojat sinne, kun hällä on vapaata. ei mulla sen kummemmin tälle päivälle mitään ole, mutta ajattelin kohta puolin lähteä poikia sinne viemään. meinasin varuulta jättää enempi pojille kampetta sinne, JOS sattuu laitokselle lähtö tulemaan. ajattelin että käyn lenkillä (mahtavaa, kerrankin yksin! napit korville ja jytä täysille! :grin) ja voisin ottaa vaikka päikkäritkin, kun ne eivät luonnollisesti poikien kanssa onnistu. :)

ihanalta näyttää ilmakin näin aamusta, nautin kun saan olla päivän yksin! :grin aivan varmasti kun ajattelen että saan nautiskella päivän yksinäni ja mietin mitä kaikkea tänään tekisin, niin päivä "epäonnistuu" ja saankin lähteä synnyttämään. :rolleyes: :grin
 
määki oon koittanut tota taktiikkaa että sovin jotain tapaamisia yms koska yleensä ku on jotain sovittuna niin just Sillon jotain tapahtuu :D. Keskiviikkona varasin torstaille ripsihuollon,jos sen ois vaikka joutinu peruuttaan synnytyksen takia mutta eih! Ja kavereiden treffailua Ym oon sopinut tulevalle viikolle.
 
Ei mulla ainakaan auta menot tai suunnitelmat. Mies on ollu ties missä huitelemassa ja itelläkin ollu vaikka mitä kahvitteluja ja työjuttuja mutta ei, vauva ei vaan tuu. Mun sisko joka asuu ulkomailla tulee tänään suomeen ja on täällä viikon eli varmasti ainakaan sillä aikaa ei vauva synny.
 
tulipas kierrettyä 9km lenkki! :) lenkkeillessä tuntui, että tässähän voisi pistää vaikka juoksuksi ja olisinkin ehkä kiertänyt vähän pitemmästikin, mutta en oikein tiennyt milloin mun vanhemmat tuo pojat takaisin. lenkkeillessä ei ollut mitään ongelmaa, mutta nyt kun rauhoittui, niin tuntuu vähän kankealta... väsynyt mutta mahtava olo! :)

mies lähti pikku työkeikalle kun vaihdoin lenkkikamppeita päälle, olin lenkillä 1h 40min ja tuossa kun tulin kotiin ja olin saanut vaihdettua normivaatteet päälle, niin mies tuli ja ihmetteli, että enkö mää lähtenytkään lenkille?! :confused: sanoin sille, että en mää nyt tällä mahalla kovin montaa tuntia jaksa lenkkeillä ja tuskin kovin moni raskaana oleva äiti laskettuna päivänä käy 9km kävelemässä!
"ai sää olit käynny jo... tänäänkö sulla oli se laskettu aika?" joo tänään, kiitos rakas... :grin
 
Aiheuttaako ninetsu lenkkeily supistuksia? Minä oon alkanu ihan miettiin että miltähän se supistus tuntuu, siis ihka oikea kipeä supistus :dance008. Tiiän, saan sen vielä kokea mutta on käyny mielessä silti :grin. Mulla lenkkeily ei saa aikaan muutaku inhottavat liitoskivut aina lenkin jälkeen :angry1. Huomenna aateltiin miehen kanssa käyä syömässä kiinalaista ku miniä sano että hällä kaikki neljä synnytystä on lähteny käyntiin tulisen ruuan syönnin jälkeen. pittäähä se nyt tuoki sitte testata :smiley-bounce022
 
Kävin just kans reilun 8km lenkin heittämässä, mutta ei kyllä supista silti normaalia enempää. Ja mulla ei muuten toimi se tulinen ruokakaan...on testattu monesti.
 
Täälläkään ei tunnu tepsivän mikään, niitä kuuluisia kolmea ässää on tullut testailtua, ilman tulosta.
Jossain luki että lakritsillakin vois olla jotain vaikutusta..noh..eipä ainakaan mun kohdalla toiminut sekään :grin
Huomenna olis jo 40+6...sais pikkuinen ruveta mielellään jo ilmoittamaan tulostaan. :Heartblue
 
ei mulla tuo lenkkeily aiheuta supistuksia. lenkkeillessä välillä tuntuu semmoisia epämiellyttäviä supistuksia, mitkä vihloo alamahassakin, mutta eivät sillaa ole sen kummempia kuin normaalit kovettumatkaan. ja lenkkeilyn jälkeen ei supistele yhtään.

nyt tuntuu pakaroissa, että eilen on käynyt normaalia pitemmän lenkin kiertämässä. yleensähän poikien kanssa käydään kaupassa, kerhossa, kirjastossa tai leikkipuistossa, jolloin matkaa tulee yhteensä 6-7km ja kuitenkin on aina pieni tauko välissä. ja vauhti on vähän mitä milloinkin niitten kanssa, välillä mennään kovaa, välillä hitaammin, toki tuohan rattaat +2,5v poika oman vastuksensa kävelyyn.
mutta eilen tosiaan tuon 9km sain kävellä omaa vauhtia ja ilman taukoa, varmaan joskus syksyllä/talvella olen käynyt tuollaisen lenkin kiertämässä yksinäni. ja enkä nyt aivan hidasta vauhtia kävellyt, kun ohitin yhden mummelinkin matkalla. :grin

illalla vielä heiluteltiin peittoja, mutta eipä nuo lähtöä aiheuttaneet... :rolleyes:
 
Takaisin
Top