Poksahteleva huhtikuu!

Mä oon kans siivoillu, kyykkiny ja kumarrellu koko päivän, mut mitään ei tapahdu! Pari yksittäistä supistusta pitkin päivää ja kipee häntäluu, mutta yli taidetaan mennä kovaa vauhtia...
 
Tiiän niin ton tunteen hymykuoppa!
itekki eilen puunasin koko asunnon aika kiukulla, eikä supistuksen supistusta.
Tänään taas siivoillut ja pessyt pyykkiä vähän lisää, tehny ruokaa, käyny neuvolassa,
kaupassa sekä kävelylenkillä, eikä mitään muuta tuloksena kuin myös kipeä häntäluu ja pari
epäsäännöllistä supistusta sillon tällöin :confused:
 
Nyt se on vihdoin munkin laskettu aika täällä. Vauva ei vaikuta siltä että haluais syntyä tänään, joten se siitä. Odottelu saa jatkua. Toukokuulle mennään. Kyllä on tylsää!
 
älähän vielä hymykuoppa! Vielä on huhtikuuta ;). Vaikka aika epätodennäköistä omallaki kohalla että tämän kuun puolella syntys :P
 
Pidetään peukut ja varpaat pystyssä että teillä kaikilla syntyisi vielä tässä kuussa :) Muistakaa synnytys tosiaan voi käynnistyä ihan yllättäen! Ite olin shoppailee ja kyläilee vanhemmilla ja sanoin niille viel et pääsiäisenä sit käynnistetään synnäri, no sit samana iltana/yönä olinki jo kättäril!
 
Muokattu viimeksi:
Me ollaan miehen kanssa molemmat menty aikanaan reilusti yli la:n, mies 2 viikkoa ja minä 10 päivää että yritän olla toivomatta nyt liikoja. Eiköhän tosta voi jo päätellä että sinne äitienpäivän paikkeille mennään :/
 
Hymykuoppa: mekin miehen oltiin molemmat yliaikaisia, mutta silti kaveri syntyi laskettuna päivänä. Synnytys myös käynnistyi yllättäen. Vaikkei ymmärrän senkin, ettei halua toivoa liikoja.
 
Nojuu synnyin iteki viikolla 37, ja mun sisko keskosena viikolla 33, joten odotin et olisin iteki synnyttänyt aikaisemmin. Petyin kyl ku ei vauvaa kuulunu ja kuudella päivällä yli lasketun mentiin.
 
Sehän olis melko ihana, kun syntyis äitienpäivänä! Ei tartteis miehenkään miettiä, että mitä hommaa lahjaksi :grin
 
No mä toivoisin että oltais jo kotona vauvan kanssa äitienpäivänä. Olis kiva viettää ekaa äitienpäivää ihan vaan oman perheen kesken rauhassa :)
 
Täytyy sanoa noista kolmesta ässästä, että meillä saunominen olisikin jäänyt välistä kun saunan remppa on edelleen kesken. Siivoilin kyllä vähän väliä jotain ja se ei vaikuttanut mihinkään. Mutta seksistä mietin, että sitä en uskalla kokeilla ennen kuin ihan oikeasti alkaa tuntua siltä että nyt voisi lähteä synnyttämään. Sitä siis säästelin niille ajoille, kun mennään se 2 viikkoa yli lasketun ajan. Vaan kuinkas sitten kävikään, tyttönen tupsahti viikon etuajassa ja minä olin pihdannut jo useamman viikon. Ja nyt joutuu vieläkin pihtaamaan. Että ei kannata se säästelykään :grin

Mutta kovasti hymykuopalle ja muille tsemppiä, että ihan pian alkaa tapahtua! Minä olin varautunut siihen 2 viikon yliaikaan ja ihan vähän harmittaa että loma loppui aikaisemmin. Mutta vain VÄHÄN, sillä tuo neiti on niin ihana ettei sitä voita mikään.
 
No se on kyllä totta, että ehkä mielummin olis kotona kuin synnärillä :) Saakohan synnärillä muuten jotain extraa jos siellä on äitienpäivänä... :confused004
 
^Samaa mieltä, kakkua on tultava! Ja vappuna pitää saada talon puolesta kuoharia, muuten poksautan omani suoraan kätilöiden silmien alla :p
 
ei voi olla tosi, näinhän siinä kävi että flunssa iski päälle...! :confused: eilen oli kurkku jo vähän kipeä, nyt valuu nenästä räkää ja kurkku on oikeasti kipeä. viime yönä sain tosi huonosti nukuttua, oli kuuma ja hiki, pissatti, oli kurkku kipeä ja nenä oli tukossa... nyt olo on kuin olisi kuumetta, mutta ei kuitenkaan ainakaan vielä ole...
mulla on edellisissäkin raskauksissa ollut lähellä laskettua aikaa flunssaa ja kuumetta, mutta se on ollut kuitenkin paria viikkoa ennen laskettua aikaa ja on kerennyt parantua ennen synnärille lähtöä. nyt kun on jo lasketun ajan yli menty, niin luultavasti olen vielä sairaana synnärilläkin...

taidan laittaa pojille lastenohjelmat näkymään ja koitan mennä köllöttelemään sohvalle...
 
Kolmesta ässästä... Meillä mies yritti ehdotella sitä toimivinta :grin kun synnytys oli jo käynnissä... Ei paljon naurattanut! :P Tais myöhäisherätä siinä vaiheessa siihen faktaan että kohta ei tosiaan ole tarjolla hetkeen.
 
imurointi - check, luutuaminen - check, saunan jynssäys - check, kylppärin pesu - check, vessojen pesu - check. ja päätä vaan alko särkemään :cool05. mitähän sitä sitte keksis, tylsyys meinaa iskiä. voi kun osaisin/uskaltaisin paistaa munkkeja niin vois alkaa niitä leipomaan :smiley-bounce012
 
Yölliset supistetukset on vaimenneet päivän myötä, mutta kävelylenkille ei tänään taida olla asiaa, kun jo postilaatikolla käynti oli melkoisen hidasta puuhaa, kun painaa lantiota sen verran ja kävely on jo hieman vaikeaa. Ja lieviä supistetuksia tulee pitkin päivää, mutta melko pientä... Mutta iloisena sentään näistä ensimmäisistä merkeistäkin, kun tähän asti ei ole mitään tullut .
 
Takaisin
Top