Poksahteleva huhtikuu!

Sehän tässä harmittaakin, kun kaikki kivutkin hävisi. Toki en haluaisi kiemurrella tuskissani, mutta nyt tuntuu ettei tämä edes voi edetä. Yritämme ottaa tämän loman kannalta. Käymme ehkä syömässä ja toivon, että tämän kaupunkipäivän aikana supistukset alkaisivat uudelleen. Jos ei, lähdemme kotiin.

Yritän pitää lipun korkealla ja löytää jotain mieluista tekemistä. :) kiitos tsemppaamisesta!

Lisäys:nyt mä keksin. Me mennään elokuviin!! :)
 
Marihanna: loistava idea mennä elokuviin! Meidän piti miehen kanssa käydä elokuvissa ennen kun tää tyttönen syntyy. Hmph, ei käyty (jostain syystä muka ei ollut aikaa/sopivaa hetkeä), joten nyt sitten saahaan odotella, että päästään menemään.
 
missähän muuten hymykuoppa? Se yleensä niin aktiivisena täällä turisee.
 
En oo synnärillä! Mun vanhemmat tuli käymään niin käytiin lounalla, kasattiin vauvanvaatteille hylly ja järjestettiin paikkoja kotona valmiiks :) En mä synnytä vielä piiiitkään aikaan!
 
Ärsyttääkö jotain muuta noi foorumin yläreunan mainokset? Keventäjät ja allit ja muut....ihan niinkun en muuten muistais että oon VALAS!
 
Joo mulla pyörii kokoajan silmissä/päässä toi "2 voikin olla 3" :D. Sitäpaitsi kauhia laihutuslääkkeen nimi tuo alli :laughing021. Tulee vaan käsivarsiallit mieleen.
 
Siitä se nimi varmaan tuleekin. Tai niin mä oon aina olettanu. Mut tää on kyl inhottava aika olla raskaana kun kaikkialla tyrkytetään laihdutusvinkkejä, rantakuntoa yms. EI KIINNOSTA!! Mä vaan kasvattelen tätä kumpua vielä...
 
Mulla ei oo mitää mainoksia, koska on se esto-ohjelma. suosittelen! Aika vähän kerkee tänne kirjotella, kun on nyt jotain muuta tekemistä...outoa :) Kävin tänään vaa'alla huvikseen ja lähtöpainoon on lisäyksenä 4 kg. Yhteensä synnärille siis jäi n. 9kg. Mahaa on tietty vähän ja arvet, mut just tänään sanoin miehelle, ettei arvet harmita yhtään, kun ne on tuon mussukan potkimia. Vauva on niin ihana ja syötävän suloinen!! <3

Nythän oon siis liikuntakiellossa seuraavat 6 viikkoa ja varmaan sitten vielä oon jälkitarkastukseen asti. Tuo sektiohaava saa nyt parantua rauhassa.

JA tänään join sen sommersbyn!

Olipa sekavaa, koitin vaan äkkiä jotain kirjottaa kuulumisia, kohta tuolla varmaan käsky käy...
 
MammaMaria, mulla lähti esikoisesta vielä kotiuduttuamme muutama kilo ihan ylimääräistä nestettä, kaksi viikkoa synnytyksestä painoin vähemmän kuin ekassa neuvolassa. Kyllähän ne kilot sitten tuli takaisin kun imettäessä oli koko ajan kaamea nälkä..!
 
Mä haluisin synnyttää huomenna aamulla...milläs taikakeinolla se nyt vois onnistua? 2 yötä on kyllä supistellu ja muutenkin olo ollu lupaavampi, mutta nyt tarviis oikeesti kiristää tahtia jos meinaan ehtiä aamuks!
 
Ei ole taikakeinoja ainakaan mun mielestä. Ite tän raskausrupeaman jälkeen oon sitä mieltä, ettei mikään kyl siihen syntymiseen auta. Ne supistukset tulee, kun tulee. :) Lepää ja rauhottuu, ni jaksaa synnyttää...
 
Juu eikä tota synnyttämistä taida pystyä ajottamaan oman toiveen mukaan. Tuskin siis yöllä lähtö tulee, jätetään tuonnemmaks :)
 
Mä olin tosi malttamaton ennen synnytystä, mut voin kyl kertoa, et sit se tulikin aika äkkiä ja nyt sitten päivät vaan menee ohi hujauksessa. :) Vaikka ne "yliaikais"päivät olikin niiiiiin pitkiä. Mut joo, onneks on kaapit yms. siivottuna, nyt ei kyl energiaa tai tahtoa olis sellaseen.
 
jopas täällä vain on hiljaista... montako muuten meitä odottavaisia enää on?
tuntuu, että suurin osa on jo vauvansa saaneet.

käytiin tuossa poikien kanssa pyöräilemässä. hankalaa, jos esikoinen polkee pyörällä, niin en ainakaan tällä mahalla pysy kävellen perässä (nuorempi poika rattaissa). mutta jos poljen itsekin pyörällä (ja nuorempi poika pyöräkärryssä), niin esikoisen vauhti on kuitenkin sen verran hidasta, että on hankala polkea niin hiljaa...

odottelen tässä, että vauva syntyy ja saa ruveta hölkkäilemään, niin saan rattaitten kanssa juosta polkevan pojan perässä. vaikka ei varmasti tuo juokseminen kovin nautinnollista ole tavallisilla leveillä brion sisarusrattailla...
olenkin koittanut tässä netistä katsella juoksuun tarkoitettuja sisarusrattaita, mutta en kuitenkaan uusia haluaisi ostaa ja meillä tässä tuo tuulikin tuo oman hankaluutensa. tuskin juoksurattaita saa sellaisia, joissa saa kätevästi käännettyä kyytiläisen/kyytiläiset naama toiseen suuntaan... joutuisi sitten aina jompaan kumpaan suuntaan käyttämään läpinäkyvää sadesuojaa tuulta vastaan.
 
Ninetsu tänään on kyllä ollu tosi hiljanen päivä foorumilla! Taitaa vaan olla toi kaunis ilma, pääsiäinen ja pienet syntyneet vauvat jotka vaikuttaa niin. Mä oon kuitenkin täällä niinkun aina!

Kyllä meitä mahakkaitakin vielä on jäljellä. Olisko jopa lähemmäs 10?
 
Nopeesti tuli mieleen ainakin Tarris, Dulu, Ameeba, Neida, Tinttis, MamaDoodles, Marihanna, Suitsa, sinä ja minä, jotka taitaa viimesimmän tiedon mukaan olla yhtenä kappaleena vielä :)
 
Jep, täällä ollaan! Olin vaan kyläilemässä välillä 70 km päässä ja kaikki muutkin pääsiäispyhät menneet erilasten synttärien merkeissä. Mä oon varmasti vikojen joukossa, koska se la:kin on 30.4 (vaikkei se totuutta kerro). Nyt tuli tiukka napakka supistus oikeestaan ekaa kertaa tällainen kunnollinen, auuuuts!!!!!!!!!!!!!!!:smiley-ashamed004
 
Joo ei todellakaan kerkeä tietokoneelle kuin maks kerran kaks päivässä. Vauvan hoidon ohella pitää siis tehä kaikkia muitakin juttuja (esim. käydä suihkussa ja tehä ruokaa). Ihan kiva vierottua tietokoneesta ja tvstä. Tulihan näitä tarpeeks jo tuijoteltuakin...:) Tsemppiä odottaville, kohta teillä kaikilla tapahtuu! Nyt on jo 20.4.! Äkkiä menee koko huhtikuu.
 
Takaisin
Top