Poksahteleva huhtikuu!

Tääl ei oo onneks käyny ketään. Käviköhän viime vuonnakaan. Eipä oo mitään antaakaan jos kävis, jättäisin varmaan oven avaamatta :p
 
MamaDoodles oon huomannu ihan saman! Me tehtiin niitä virpomavitsoja aina tuntitolkulla ja nykyään niissä on pari höyhentä ja vähän kieputettua piipunrassia :o Sais lapset nähä vähän enemmän vaivaa! Sitäpaitsi se askarteluhan on kivaa!
 
Onneks täälkää ei kukaan käynyt virpoo.. Muistan täs jokunen vuos takaperin ku asuin viel äidil ni meil tuli virpoo 15 vuotiaita poikia verkkareis ja yhdel höyhenel koristellulla oksalla. Muistan paiskanneeni oven niiden nenän edest kii..
 
Meillä kävi tänään kaksi pientä lasta, oksat oli kauniisti koristeltu ja heidän äitinsäkin oli mageesti pukeutunut noidaksi. Olin ikionnellinen näistä pienistä noidista, viime vuonna odotin turhaan :/ ajattelin ensi vuonna laittaa oveen jo kun pääsiäisaiheisen jutun, mikä toivottaisi noitia tervetulleiksi virpomaan :) mies käynyt nyt kahtena vuotena peräkkäin vartavasten ostamassa paljon suklaaherkkuja, mutta ollaan jouduttu ne itse syömään. Onneksi tänä vuonna sain kuitenkin kaksi oksaa ja kauniit hymyt palkkioista pikku noidilta :)
 
meillä ei käyny tänä vuonna yhtään pikkunoitaa,täytynee syödä nuo suklaamunat ite, voi harmi ;D. Viime vuonna kävi yhet virpojat ja mietin kans silloin että vähän kytysesti koristelu oksa ku oli vaan Yks höyhen ja seki maalarinteipillä kiinni. En tiiä oliko ne omassa lapsuuessa väkerretyt sen kauniimpia mutta kyllä mää aina laitoin niihin kunnolla höyheniä, silkkipapereita ja muuta härpäkettä.
 
täälläkin edelleen yhtenä kappaleena. :)

esikoinen oli aamupäivän kerhossa, niin käytiin nuoremman pojan kanssa 12km pyöräilemässä. nähtiin yksi tuttu reissulla ja tämä ihmetteli, että miten voin vieläkin ajaa pyörällä kun laskettuun aikaan on enää 1,5vk. ai miksen voi? :grin kieltämättä polkiessa maha on hieman tiellä, mutta ei niin paljoa että jättäisin ajamiset väliin. :) ja nyt oli kevyt polkea, kun oli vain yksi poika ja tämäkin oli istuimessa tarakalla, niin vähän kuin olisin yksin ollut ajamassa. kuitenkin tuon pyöräkärryn kanssa meno on paljon raskaampaa, vaikka olisikin vain yksi lapsi kyydissä.

täällähän nuo virpojat tulee vasta ensi lauantaina. ja me asutaan niin syrjässä, ettei meillä käy edes virpojia... mua nyt jo harmittaa, jos synnytys käynnistetään torstaina ja esikoinen 4,5v haluaisi käydä ainakin mummuilla ja pappoilla virpomassa, niin mies ei ainakaan luvannut laittaa poikia trulleiksi... ja tuskin lähtisi näitä edes kuskaamaan... eli JOS vauva sattuisi syntymään torstaina, niin en kuitenkaan vielä lauantai aamuna ole kotona laittamassa poikia trulleiksi, ja pojat eivät pääse virpomaan. :sad001
mutta katsotaan nyt miten tämä menee, voihan se olla että laittavat torstaina minut kotiin ja olen vielä maha pystössä lauantainakin. :p
 
Pyydät nyt et mies laittaa pojat trulleiksi, vetoat häneen. Pitäähän poikien päästä virpomaan jos äiti synnyttää, et ois heilläkin jotain jännää :)
 
tulikin tässä yhtäkkiä mieleen, että jos satun synnärillä oleen lauantaina, niin suurella todennäköisyydellä pojat ovatkin silloin anoppilassa, niin veikkaan että siellä kyllä anoppi laittaa pojat trulleiksi ja kiertää niiden kanssa muutaman talon. ja varmaan mummu on aivan täpinöissään, kun saa laittaa pikku väkeä virpomaan... :wink
 
Hei wau hymykuoppa! Sähän oot voittanut ton hienon leikkimaton sun pienoselle, onnea :-)
 
Juu niin voitin, kiitos :) odottelen kuumeisesti sen saapumista! Ihana palkinto kyllä ja ei ollu vaikee höpötellä kun oli ite kotona ja mies huiteli kaiket päivät töissä tai ties missä :)
 
yäh, mun teki koko päivän mieli jotain hyvää ja kävin kaupassa reipas tunti sitten ja tuli sitten ostettua (ja syötyä tottakai) kaksi mars-patukkaa... nyt sitten huvikseni mittasin sokerit. 10,6... tämä makeanhimo on ihan kamalaa, joka päivä melkein koko ajan tekee mieli syödä jotain hyvää!! :confused: ja tuntuu, että se himo ei lähde yhdellä pikku suklaapatukalla, tuntuu että voisin vetää levytolkulla suklaata! :eek: aikaisemmin riitti muutama pala sokeritonta suklaata, mutta nyt ei tosiaankaan...
en yhtään ihmettele vaikka vauva kasvaisikin näitten mun herkuttelujen takia nyt lopuksi himovauhtia, pitäisi saada joku kuri tähän... eikä se varmasti sille vauvallekaan tee hyvää kun mamma vetää suklaata...

varsinkin kun on vain lasten kanssa kotona, niin sitä miettii koko ajan että mitähän mää nyt söisin, onkohan meillä jotain hyvää jossain jemmassa... pitäisi varmaan olla koko ajan menossa...
 
ihana tuo hymykuopan voittama leikkimatto! Ja oot kyllä ihan mielettömän määrän jutellu maaliskuussa :D!

tänään taas ollu hiljanen päivä! Nyt ainaski joku on synnärillä! Elmiinaakaan ei oo näkyny !
 
Meillä oli leffailta miehen kanssa ja käytiin aikasemmin hoitamassa asioita kaupungilla niin en oo ihan niin paljon ehtiny tänään roikkua foorumilla kun yleensä. Täytyy yrittää ottaa kaikki irti näistä yhteisistä vapaapäivistä kun niitä on niin vähän jäljellä ennen vauvan tuloa :)
 
Oliskohan elmiinan vauva osannu olla niin täsmällinen että olis syntyny just laskettuna?
 
Minä olin eilen täpinöissäni, että kyllä se nyt tulee. Poika oli ottanut koko päivän iisisti ja ainoastaan kärsivällisellä laskennalla sai riittävät liikemäärät. Samaan aikaan pelkäsin, että jotain on pielessä ja toivoin, että synnytys käynnistyisi. Illalla ennen nukkumaanmenoa sanoin miehelle, että en tiedä onko toiveajattelua, mutta maha tuntuu kummalliselta. Toiveajatteluahan se oli. Tai ainakaan mitään ei viime yön aikana tapahtunut. Tosin tänä aamuna mahassa on tuntunut sellaista menkkatunnetta heti aamusta asti, eikä se ole helpottanut ollenkaaan. Turvotusta on jälleen ja saan varmaan taas neuvolantädin sydämen kurkkuun hypätessäni vaalle. Toivottavasti sitä ei kuitenkaan ihan hirvittävästi ole tullut.. :confused:

Eilen, kun olin niin huolissani tämän kaveri liikkeiden vähyydestä, sain mieheni huijattua ryöstämään meidän sairaalakassin. Sieltä lähti yksi karkkipussi (kyllä niitä oli siellä kaksi!!) parempiin suihin. Ajattelin mielessäni, että jos tämä syntyy tänä yönä niin periaatteessahan tämä on synnytyskarkkien hyötykäyttöä. Eipä syntynyt, joten tänään täytyy täydentää kassin sisältöä. :)
 
Mistä te näette millaisen leikkimaton hymykuoppa on voittanut? Määki haluun nähdä kuinka hieno se on :grin

Söin hieman liian sokerisen aamupalan, jotenka lähden nyt justiinsa lenkille:greet025. Ensin kissalle ruokaa ja sitten tuonne aamuaurinkoon, oon ihan liikaa viimeisen parin viikon aikana makoillut (flunssa).
 
Ameeba tuolla foorumin yleisellä puolella on kilpailut osio, jossa on esitelty maaliskuun kisa, palkinnot ja voittajat niin sieltä :)
 
Takaisin
Top