POKS!

Vaikka meillä on kyseessä toinen, niin meillä kyllä odotusopas on keittiön pöydällä selailtavana säännöllisesti. Jotenkin sitä on unohtanut kaiken, kun jokainen hetki eletään nyt uudestaan tasan kolmen vuoden erolla. Nyt mennään 5.8. ja molemmat mieheni kanssa arvuuttelemme että kestääkö pahoinvointi tällä kertaa yli vai alle tämän kuun 15. päivän. Kumpikaan meistä ei muistanu millä viikolla on rakenneultra tai millä viikolla lapsi alkaa kuulemaan yms. On kiva kerrata näitä asioita :)
 
Meillä kolmatta vartutaan ja joka viikko luen miehelle mitä sillä viikolla tapahtuu. Mut ilman puhelimen sovellusta en kyllä tietäis et mikä viikko on.menossa. En myöskää joka tiistai muista et tänää poksuu vaan voi mennä päivä kaks yli, että muistan viikon vaihtuneen :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
☆poksuti poks 18+0☆ nyt voi ihan varmasti sanoa että potkuja tuntuu♡ r-ultra 25.8. :-)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
16+0 tänään :) 4 viikkoa rakenneultraan (vielä!)
 
Bluemoon
Mulla samana päivänä ultra :)
Tänää 18+1 :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Eilen tuli täyteen 18+0, jännää että ihan pian sitä ollaan jo puolivälissä! :love7
 
Bluemoon monelta sinulla on rakenneultra? Tiiä vaiika nähtäis :) Ei jaksaisi odottaa tuohon 25.8 saakka. Voisin käydä ultrassa vaikka joka kk moikkaamassa Pikkuista :love7 Tänään 18+0 ja liikkeet tuntuu jo joka päivä. Mieskin tunsi potkun ma eka kerran!
 
13.30 kättärillä. Monelta sulla? Sama juttu kyllä kuumottaa ja tää on sit kai viimenen kerta minkä kaupunki tarjoaa ilmaiseksi. Seuraava ultra täytyy varmaan mennä yksityselle jos haluaa vauvaa katsella mutta eiköhän ne potkut oo jo sitten sellaisia ettei tarvii miettii että onko kaikki hyvin. :-)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on klo 14 :grin Ollaan naistenklinikan asiakkaita,mutta siellä kättärin 9krs.on vielä niiden ultrat. Esikoisella mä sain päähän pinttymän vkolla 30 että hän on kiinnittynyt väärinpäin ( vaikka neuvola sanoi muuta). Pitihän sitä sitten maksaa itsensä kipeäksi ja käydä toteamassa yksityisellä että oikein päin hän on jo täysin kiinnittynyt. ( ja syntyi siitä 5 vkon päästä..) Saattaa olla,että tämänkin raskauden loppu puolella saan jonkinlaisen "päähän pinttymän" :smiley-angelic006
 
Sitä ei tiedä vaikka törmätään siellä. :-) vielä kun tunnistaisi. Mulla on on ruskee keskipitkä tukka ja pönäkkä vartalo. :-D todennäköisesti mulla on iso pinkki desiqualin kangaslaukku mukana.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top