POKS!

Onnea Jeba!!! :) mulla keskiviikkona kans jo ultra...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tää puolivälin odottaminen on mun mielestä sinänsä hassua, kun mä miellän sen siten et puolet odotuksesta on sillon takana. Mutta mä olin jo 4. viikolla raskaana ennen kun tein sen plussan!
Joten periaatteessa toi toinen puolikas on pidempi ku tää eka, ainakin se taatusti tuntuu siltä!! Mut nyt lasken päiviä siihen ultraan (niitä on 3...) ja voi sitä jännityksen määrää sit varmaan keskiviikkona!:excited001 Onneksi on aamulla ensin perhevalmennus niin saa ajatuksia muuhun, sieltä sit iltapäivällä kättärille kattelee beibii :Heartred:Heartred Onnea poksumisista ladies! :)
 
Tänään poksahti 19+0. Kaks viikkoa ja kolme päivää rakenneultraan! Kyllä tää aika sittenkin kulkee eteenpäin. Toisaalta on hyvä, että nyt on töissä ja vapaa-ajallakin kiirettä, niin ei oikeesti kerkee pysähtymään ja miettimään asiaa.
 
Santra87: tuu kertoo sit ultrakuulumisia :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
18+0 ja neuvolassa käyty tänään! Kohdun yläreuna meni jo navan kohdalla :)
 
Täälläkin 18+0 tänään. Vieläkään ei mitään ei ole tuntunut sen yhden kuplatunteen jälkeen. Toivottavasti ennen viikon 20 ultraa alkaa tuntua liikkeitä.
 
☆☆ POKS ☆☆
Tänään 20+0, puoliväli!!! Vielä toinen mokoma jäljellä... :) Huomenna olis vihdoin se rakenneultra ja nyt alkaa jo vähän jännittää!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top