POKS!

Tänään poksahti 16+0 täyteen!! Joskus tuntuu, että aika menee nopeesti ja joskus taas tuntuu, että kaikki menee liian hitaasti eteenpäin. Odotan niin paljon äippälomalle pääsyä!!
 
Tänään 15 viikkoa täynnä :Heartred ihana miten aika meneekin nopeasti! Ja pelotkin vähenee mitä pitemmälle pääsee! Pian pikkuinen on jo sylissä :)
 
Alkaa olla 17 viikkoa täynnä :)
 
Muokattu viimeksi:
To heilahtaa 15+0 käyntiin. Olo on muuten normaali paitsi jalkapohjat sairaan kipeät het ku vähän liikkuu ja nukkuminen vaikeaa, heräilen ihan koko ajan.

Tänään pötkötin sohvalla ja voisin vannoa et tunsin kunnon muljasun. Mitään hienovaraisia hipsuja ei ole tuntunut ja tää olikin varmaan kuperkeikka. Ei tuota voinut sekottaa mihinkään muuhun vatsan toimintaan! :p Ei tuossa kohtaa mitään ole koskaan ennen tuntunut. Nyt odotan että se tapahtuisi uudestaan.

Maha puskenut kivasti esiin varsinkin tyhjällä vatsalla alkaa muoto näkyä muillekin. Tietysti esittelen sitä siinä toivossa, että ihmiset huomaavat. Tosin täydellä vatsalla tuo keskimakkara saa alemman kiinni ja näytän edelleen vain lihavalta :grin
 
Täällä hajoo 17+0 tänään. Ja matka vie hammaslääkäriin.... kova kipu ollut nyt pari päivää eikä saanut kun tälle päivälle ajan vasta! Mikä kipupäivystys se toi on.... ärrinmurrin... :mad: no jos kohta helpottaa...
Mä oon luultavasti nyt tuntenut pari kertaa liikkeitä mut alan heti epäilee kun siitä on kulunut hetki, et varmaan kuvittelen vaan :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään 16+0 ja aamulla oli toinen neuvola. Seuraava syyskuussa..
 
Snövit: Mulla ihan sama tunne! Aika menee ihan siivillä ainaki vielä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top