POKS!

Riks raks ja ☆POKS☆ 17+0 :-D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
15+0 ja kun joulukalenterin luukkuja avais. Oon ottanu tavaks aina lukee ko raskausviikkoselityksen netistä sinä aamuna kun viikko vaihtuu :)
 
Mä taas watsappaan linkin miehelle töihin ettei vaan unohda meitä :wink
 
Mulla kans tapana lukee mut ihan niinkuin joulukalenterin kanssa, niin mä huijaan ja avaan jo seuraavankin... :D en oo tainnut olla koskaan se kaikista kärsivällisin odottamaan...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Eilen poksui 18+0, joten eipä aikaakaan kun on puoliväli. Jännää.. Ja pikkujunnun potkut tuntuu jo varmasti ja useaan kertaan päivässä, eikä enää tartte kuulostella illalla hiljaa maaten sängyssä, että tulisko masusta joku viesti :) Ihanaa ♥♥
 
Tänään on tuntunut ihan selvästi liikkeet. Useita kertoja, mut varsinkin kun isänsä jutteli sille mun mahan läpi, alkoi vilske! Ennen ei oo reagoinut niin vahvasti ääniin ♡♡ hauskaa!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
lauantaina poksu 17+0 :) hurjaa vauhtia menee aika, enää 3viikkoa rakenneultraan! :)
 
Taas poksahti uusi viikko, tänään rv 17+0. Mä kans luen noi raskausviikkoselitykset jo viikkoja eteenpäin ja luen ne uudelleen sit taas, ku uus viikko lähtee käyntiin.
 
Tickerin mukaan tänään poksuis 16+0 :grin Liikkeitä en ole vielä huomannut, luulisin että alkaa tässä viikon, parin sisällä tuntua. Ainakin ultran ja neuvolan dopplerin mukaan liikkuvainen kaveri siellä kuitenkin on :)

Tsemppiä ultraan, MarinaMelina, toivotaan että sieltä matkaan tulee olosuhteet huomioon ottaen hyviä uutisia :signs003
 
Tänään vk 16 lähti käyntiin :Heartred pikku hipsutteluja ja muljahduksia tuntuu :) ihanaa osotusta ja mahakin on jo iso!
 
Minä en oo nyt jaksanu lukea kovin aktiivisesti, mitä milloinki tapahtuu. Jotenki tämä toinen menee aivan omalla painollaan. :D
 
Takaisin
Top