Katjuliini79
Vauhtiin päässyt keskustelija
Me joudutaan OYSiin mun BMI:n takia. Oulaskankaalle ei ois ku 20km matkaa ja OYSiin on 80km. Oulaskankaalla on se BMI-raja, että ne ei ota sinne jos se ylittyy. Viimeksi OYSisa oli kyllä ihanat hoitajat, vaikkakin ensimmäinen kätilö oli vähä tympiä, mutta siitä lähettiin sitte leikkuusaliin lopulta, nii kerkes unohtaa sen tympeyden kun pelko valtas mielen. Mutta ne muut hoitajat ja lääkärit oli tosi mukavia. Hyvä kokemus jäi kaikista piikkikammoista, leikkuupelosta ja ylipäätään sairaalapelosta huolimatta. :) Ja me mentiin sillon tarkistuskäynnille OYSiin mun verenpaineen takia ja pissassa oli joku plussalla. Sinne sitte jäätiinki samalla reissulla seuraavan päivän käynnistystä ootteleen. Poika kyllä päätti pysyä laskettuun päivään asti mahassa kahen päivän käynnistyksistä huolimatta. :D Toivottavasti menee nytki niin, että päästään joko etukäteen oottelemaan synnytystä tai sitte muuten keretään hyvissä ajoin.
Katjuliini79, jos on yhtään kiinnostusta tavata, niin ois mukava tutustua! :) Oon Pyhäjoella ite töissä. Vaikka sitten kun tuo uus kahvila avataan, jos haluat niin voitais tavata. :)
Ilman muuta käydään kahvilassa! Mukava ois kyllä☺