Pohjois-Pohjanmaan odottajat

Valonkantaja

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!

Laskeskelin äkkiseltään, että meitä on ainakin tässä vaiheessa 8 OYS:ssa synnyttävää elokuun odottajaa. Olisiko tällaiselle omalle ketjulle kysyntää muiden kuin minun mielestä? Miksei mukaan voisi tulla esim. heinä/syyskuunkin odottajia? Itse en ajatellut niin aktiivisesti kirjoitella foorumille, että pääsisin kovin äkkiä salaiseen ryhmään, ja muutenkin olisi helpompi jutella pienessä piirissä oman alueen odottajien kanssa. Jossain vaiheessa voisi olla mukava järkätä ehkä tapaamista tms. Itsellä ei odottavia tuttuja juurikaan ole, koska olen jo 34, ja ystävistä suurin osa on jo lapset hankkinut. Minulla on kaksi lasta ensimmäisestä liitosta, ja nyt uuden puolison kanssa odotellaan ensimmäistä yhteistä. LA on 27.8. ja varhaisultrassa viikko sitten nähtiin tasan oletettuja viikkoja vastaava "möntti" ja terhakkaasti sykkivä sydän :Heartred
 
Minä ilmoittaudun tähän ketjuun. 37-vuotias olen ja tämä on neljäs lapsi. Laskettuaika 29.8
 
19 vuotias nyt neljäs raskaus. 2vuotias poika, enkelivauva,km ja nyt tämä raskaus menossa rv 8+4 ja LA näillä näkymin 1.9 :)
 
Onko täällä kellään ollu verisiä vuotoja.. Mulla kolme kertaa tullu verta alkuraskauden aikana mut neuvolassa sano et ei tuu kohdusta.. Säikäyttää aina hulluna nuo. Ärsyttäviä :sad001
 
Tervetuloa kaikille! Kiva, että muutkin kokee tällaisen ketjun tarpeelliseksi!

Mamma96: Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia vuotoja missään raskaudessa, mutta voihan niitä kuulemma olla ja kaikki silti hyvin. Jos ovat neuvolassa tutkineet, niin kannattaa vaan luottaa siihen :)

Onko muut käyneet varhaisultrassa vai jaksatteko odotella nt-ultraa? Viimeksi ollessani raskaana 6 vuotta sitten sain km:n viikolla 9, ja pahoinvointia ei silloin ollut ollenkaan. Nytkin pahoinvointia oli mielestäni vähemmän kuin aiemmissa raskauksissa, joten en jaksanut odottaa nt:tä. Nyt se vähäinenkin on kokonaan loppunut, joten oli helpottavaa varmistaa, että masussa on elämää :happy093
 
Mulla oli varhaisultra just tuolloin 6+4 ja huomenna uus 8+6 :) Jännittää hirveästi ku noita vuotoja.. Jospa siellä yhtä reipas sydän sykkii kun viimeksikki ♡ Ja sain ton eka ajan nii aikasin vissiin ku tuli se km.. Ei oo tarvinnu yksityisiltä varailla ultria ku niin aikasin ton ekan sain :)
 
Määki kävin MeriOulun neuvolassa viikolla 9+1. Huomena on nt-ultra ja huomena on 11+6 viikot.

Mamma96, mulla oli esikoisesta joskus 5-6 viikoilla veristä vuotoa. Syytä ei löydetty miksi vuoti. Kävin sillon ultrassa muutamanki kerran, ku yks km takana ennen esikoista. Nii varmistettiin, että kaikki on hyvin vuodosta huolimatta. :)
 
Heippa. Minäkin liityn mukaan. Täällä maaliskuussa 22 täyttävä. Toinen raskaus rv 13+0 tänään. Laskettu aika 3.8. Ensimmäisessä raskaudessa 2015 elokuussa synnytin kuolleena turner tytön :Heartbigred

Itsellä taas ei ole oman ikäisiä kavereita jotka raskaana olisivat joten heidän kanssa ei oikein pääse "pätemään" vauva juttuja. :wink
 
Hei. Kiva kun täällä tämmöinen :). LA listaa katselin, että on niin lähekkäin muutamilla oyksissa synnytys. Itellä LA 1.8. ja toista odotan. Ja iältäni olen 32v.
 
Mää oon Pudasjärveltä mut OYS on synnythssairaala :)
 
Mää oon Vihannista. :) Oulaskangas ois lähin synnäri, mutta OYS on synnytyssairaala mun bmin takia.
 
Minäkin tulen mukaan! Ikää pian 25 ja ensimmäinen lapsi tulossa ☺ Kuusamosta asti tulen ja kaikki paitsi neuvolat on oysissa perussairauksien vuoksi. Raskastahan tuota väliä on ajella mutta mitäpä ei kauan toivotun pienen ihmeen vuoksi tekisi ❤
 
Asutaan Pyhäjoella. Perheeseen kuuluu biologiset 2 lastani ja mieheni lapsensa kanssa. Molempien lasten biologiset vanhemmat menehtyneet. Nyt odotamme ensimmäisiä yhteisiä. Kaksoset tulossa. Koko perhe odotetaan kovin pieniä. Reuman vuoksi synnytys oyssissa. Sinne haluankin!
 
Oulussa asutaan, mutta en ole ennen synnyttänyt OYS:ssa. Uusi synnäri siis mulle ja toivottavasti päästään tutustumaan etukäteen, vaikken ensisynnyttäjä olekaan. Haluaisin kyllä synnyttää kotona, mutta en taida uskaltaa. Haluan, että apu on heti saatavilla, jos ongelmia tulee.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top