Plussia?!?

Meillä myös lapset syntyneet hyvissä ajoin. Yks keskosena, pisin raskaus on kestänyt h38+3.

Voi kerroppa vähä vinkkejä toho etuaikaisuuteen :laughing002 esikoinen oli 40+6 :smiley-angelic006
En haluu kyl enää koskaan synnyttää keskosta, se on jotai aivan hirveen pelottavaa.!
Voisin sulta ottaa vaik viikon itelle lisää ootusaikaa et kerkeis vauva kasvaa vähä lisää eikä tulis 2kilosena niinku tää nuorin. :happy093.:thumleft

No, tällä kertaa tuskin käy noin. Suomessa 40% kaksosista syntyy ennenaikaisina.

Joo näin mulle on kerrottu. Nyt ei tarvi pelätä yliaikaisuutta, mutta nyt saa jännätä, että miten ajoissa nää mahtaa syntyä! :nailbiting:
....jos niin pitkälle edes päästään!

En haluu kyl enää koskaan synnyttää keskosta, se on jotai aivan hirveen pelottavaa.!
Voisin sulta ottaa vaik viikon itelle lisää ootusaikaa et kerkeis vauva kasvaa vähä lisää eikä tulis 2kilosena niinku tää nuorin. :happy093.:thumleft

Anteeksi ajattelemattomuuteni!:sorry: Joo jaetaan hieman. Mä annan kaks viikkoo sulle :grin

Joo näin mulle on kerrottu. Nyt ei tarvi pelätä yliaikaisuutta, mutta nyt saa jännätä, että miten ajoissa nää mahtaa syntyä! :nailbiting:
....jos niin pitkälle edes päästään!

Tiäks onko identtiset? Joo kyllähän ne kai tuppaa etuajassa syntymään. Ootko kuullu et käynnistelläänkö kaksoset sit etuajassa jos ei synnytys itekseen käynnisty etuajassa?

Täällä kaikki kolme käynnistetty, ja kolmas meni jopa 42+3 viikoille astio_O Että syyskuun lapsonen tästäkin vielä voi tulla.

Täällä ei ole etuajassa syntyneet mutta hauskasti kaikki kolme täsmälleen samoilla viikoilla/päivällä 40+3 ! Kätilöt jopa löivät vetoa keskenään kun tätä kolmatta menin synnyttämään että kerkeääkö samalle kun aikaisemmat ja niin se vain neiti syntyi klo 23.48 eli kerkesi 40+3.

Tiäks onko identtiset? Joo kyllähän ne kai tuppaa etuajassa syntymään. Ootko kuullu et käynnistelläänkö kaksoset sit etuajassa jos ei synnytys itekseen käynnisty etuajassa?

Ei ole identtiset. Molemmilla on omat istukat ja raskauspussit. Tää mun versio on kuulemma se kaikkein turvallisin kaksosraskaus.

Mun tuttava synnytti kaksoset spontaanisti viikoilla 41+ eli en usko, että synnytystä käynnistetään, ellei nähdä siihen jotain terveydellistä syytä. Faktatietoa ei ole, mutta näin uskoisin.

Minäkin tein aamulla cb digin ja viikkoja näytti 3+ eli saattas olla just sen 5+0 tänään :)
Laskurit näyttävät vähän eri päiviä, niin taidan nyt neuvolaan asti elää sen mukaan, että tänään on 4+6 :rolleyes:

Onkos muuten muita joilla ollut Flow käytössä? Siihen olen aika tarkkaan kirjannut kuluneen vuoden aikana kuukautiset yms. ja sen mukaan nyt olisi 5+1.

Näin pienillä heitoilla ei toki ole merkitystä, koska minullakin esikoinen meni kevyesti viikolle 42 ja synnytys jouduttiin käynnistämään.

Minäkin tein aamulla cb digin ja viikkoja näytti 3+ eli saattas olla just sen 5+0 tänään :)
Laskurit näyttävät vähän eri päiviä, niin taidan nyt neuvolaan asti elää sen mukaan, että tänään on 4+6 :rolleyes:

Onkos muuten muita joilla ollut Flow käytössä? Siihen olen aika tarkkaan kirjannut kuluneen vuoden aikana kuukautiset yms. ja sen mukaan nyt olisi 5+1.

Näin pienillä heitoilla ei toki ole merkitystä, koska minullakin esikoinen meni kevyesti viikolle 42 ja synnytys jouduttiin käynnistämään.

Mulla on ollut käytössä ko ohjelma. Tosi kätevä olkut kyllä. Sen kanssa laskin tuon 13.8.lasketunajankin. Neuvola laski päivän aiemmaks, ultrassahan sen sit kunnolla näkee :happy:

Mulla on ollut käytössä ko ohjelma. Tosi kätevä olkut kyllä. Sen kanssa laskin tuon 13.8.lasketunajankin. Neuvola laski päivän aiemmaks, ultrassahan sen sit kunnolla näkee :happy:

Ultraan vaan tuntuu olevan niin pitkä aika :D Mutta ei se tosiaan muutaman päivän heitto loppujen lopuksi vaikuta mihinkään..

Noista kaksosista muuten :bookworm:
Onko se aina niin, että suvussa ois kaksosia vai voiko tulla randomisti? Jos siis puhutaan spontaanisti alkaneista raskauksista.

Sillon ku mulla todettiin tuulimuna, ni se ultraaja mutisi jotain jostain "toisesta" kohdasta..jotain...en tiiä siis, eikä se sanonu et kahta olis ollu mut jotain se sanoi et tos on joku toinen kohta tmv.
Nyt mulla tosiaan on itellä epäilys aikaistuneesta oviksesta ku plussasin jo 5pv ennen menkkoja.
Mut jos onkin kaksoset o_O!?

Huvittavinta on, et meillä on fb-ryhmä, jossa kukaan ei vielä tiedä mun raskaudesta, mut siel on tehty ennustus ens vuodelle, et saan kaksoset :facepalm::woot:

Takaisin