Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No mulla kaik lapset tullu etuajassa et enköhän mie reippaasti elokuunpuolella pysy jos asukki pysyy matkassa. 39+4, 36+4 ja 34+5No nii viimeien päivä mut kiva et elokuussa tervetuloa mukaan
No mulla kaik lapset tullu etuajassa et enköhän mie reippaasti elokuunpuolella pysy jos asukki pysyy matkassa. 39+4, 36+4 ja 34+5
En haluu kyl enää koskaan synnyttää keskosta, se on jotai aivan hirveen pelottavaa.!Voi kerroppa vähä vinkkejä toho etuaikaisuuteen esikoinen oli 40+6
No, tällä kertaa tuskin käy noin. Suomessa 40% kaksosista syntyy ennenaikaisina.Kivat teille! Mun esikoinen päätti haluta kasvaa viikoille 41+6 asti!
No, tällä kertaa tuskin käy noin. Suomessa 40% kaksosista syntyy ennenaikaisina.
En haluu kyl enää koskaan synnyttää keskosta, se on jotai aivan hirveen pelottavaa.!
Voisin sulta ottaa vaik viikon itelle lisää ootusaikaa et kerkeis vauva kasvaa vähä lisää eikä tulis 2kilosena niinku tää nuorin.
Joo näin mulle on kerrottu. Nyt ei tarvi pelätä yliaikaisuutta, mutta nyt saa jännätä, että miten ajoissa nää mahtaa syntyä!
....jos niin pitkälle edes päästään!
Ju kaks viikkoo lisää raskausviikkoja on hyvä. Tännevaaa!Anteeksi ajattelemattomuuteni! Joo jaetaan hieman. Mä annan kaks viikkoo sulle
Tiäks onko identtiset? Joo kyllähän ne kai tuppaa etuajassa syntymään. Ootko kuullu et käynnistelläänkö kaksoset sit etuajassa jos ei synnytys itekseen käynnisty etuajassa?
Minäkin tein aamulla cb digin ja viikkoja näytti 3+ eli saattas olla just sen 5+0 tänään :)
Laskurit näyttävät vähän eri päiviä, niin taidan nyt neuvolaan asti elää sen mukaan, että tänään on 4+6
Onkos muuten muita joilla ollut Flow käytössä? Siihen olen aika tarkkaan kirjannut kuluneen vuoden aikana kuukautiset yms. ja sen mukaan nyt olisi 5+1.
Näin pienillä heitoilla ei toki ole merkitystä, koska minullakin esikoinen meni kevyesti viikolle 42 ja synnytys jouduttiin käynnistämään.
Mulla on ollut käytössä ko ohjelma. Tosi kätevä olkut kyllä. Sen kanssa laskin tuon 13.8.lasketunajankin. Neuvola laski päivän aiemmaks, ultrassahan sen sit kunnolla näkee