LilyOfTheValley
Piirimestaruustason postaaja
Pahoittelut Hippiäinen79.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä taas en käy tuolla, koska kunnes toisin todistetaan, raskaus on mennyt kesken jo viikolla 3, ja keskenmeno on vain keskeytynyt. Mitään tapaahan ei ole tietää, onko raskaus keskeytynyt jo aikaisemmin, aikaisempien prosenttien mukaan.Plussasta lähtien olen vieraillut tällaisella sivustolla katselemassa todennäköisyyksiä:
https://datayze.com/miscarriage-chart.php
Nyt jo näyttää melko hyviä prosentteja itselle. Miten niin vainoharhainen?
Täällä yksi viime torstaina plussannut. Meillä oli tarkoitus aloitella alkuvuodesta haaveilemaan kakkosesta, mutta ei mitenkään estelty. Pieni ylläri kuitenkin oli kun joulukinkun paistaminen alkoi oksettaa sitten viime to tein suoraan digitedtin, joka näytti rv 2-3. Takana on ennen esikoista keskenmenoja ja kkm ja tässä välissä myös yksi km, joten nämä ekat viikot on jännittäviä. Meidän taustojen vuoksi saadaan kunnalliselta varhaisultra, joka on kuitenkin vasta 21.1., koska aikoja ei ollut aiemmin. Tällä hetkellä omien laskujen mukaan olisi 5+2 (saattaa heittää muutamalla päivällä kumpaan vain suuntaan, kun en kauhean tarkka ole ollut menkkojen merkkaamisessa). Näiden laskujen mukaan la olisi 31.8. eli ihan elokuisten häntäpäässä oltaisiin. Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia ja hyviä vointeja
Mulla sama tilanne. Ovis on ollut aikaisintaan 2.12 ja viimeistään 6.12. Viikkonäytöllinen digi on kaapissa odottamassa, koska haluan myös sen 3+ varmistaakseni hcg:n nousun. Joo, kuulostaa hullulta, mutta ehkä ymmärrätte.
Mä plussasin just eilen..Mä haaveilen taas plussasta...
Vähänkö oon kadeMä plussasin just eilen..
Mä plussasin just eilen..
Kiitos kiitos!Onnea! :)