Plussia?!?

Tuolla "mikä on salainen ryhmä" oon kysynyt ja saanut vastauksen siihen miten näkee oman viestimäärän ryhmässä :)

Heips. Mie hyppään varovasti tänne matkaan mukaan kun pitää 30 viestä saada täyteen et pääsee ryhmään ja ryhmä sulkeutuu kuun lopussa tai jotai. Et toiv kerkeen mukaan.

Ei kai se ryhmä sulkeudu vasta kun silloin elokuun lopussa sitten:). Mutta ei muuta kuin mukaan kirjoittelemaan, tervetuloa:happy:!

Ei kai se ryhmä sulkeudu vasta kun silloin elokuun lopussa sitten:). Mutta ei muuta kuin mukaan kirjoittelemaan, tervetuloa:happy:!
Okei. Hyvä et ei niin kiire rynnätä mukaan. Mut tääl nyt jo varovasti alotellaa. Ihana päästä mukaan.

Heips. Mie hyppään varovasti tänne matkaan mukaan kun pitää 30 viestä saada täyteen et pääsee ryhmään ja ryhmä sulkeutuu kuun lopussa tai jotai. Et toiv kerkeen mukaan.

Salaiseen ryhmään, jos haluaa niin pitää kirjoittaa 30 viestiä näihin elokuisten yleisiin ketjuihin, pitää olla ollut foorumin jäsen yli kuukausi ja tiedot pitää olla laitettuna elokuisten lasketut ajat -listaan ennen kun ELOKUU 2019 päättyy. Eli sulla on vielä yli 8 kk aikaa kirjoitella se 30 viestiä! :)

Tää yleinen puoli ei sulkeudu ollenkaan/milloinkaan.

Onks tääl muita suurperhe odottajia? Itellä tää lapsukainen olisi 4jäs lapsi. Ja ei kyllä tunnu suurperheeltä vielä.

Kiitos onnitteluista ja omat onnittelut myös muille vasta plussanneille!

Ensimmäinen neuvola-aika varattu tammikuun puoliväliin. :) Mies on vielä hieman epäuskoinen plussasta - piti jopa varmistustesti tehdä eilen, että edelleen ollaan raskaana. :D Kovasti tekisi jo mieli kertoa perheelle vauvauutisista, mutta päätettiin kertoa vasta ensimmäisen ultran jälkeen.

Mulla on ihan olo et huomenna ne menkat alkaa ja toi plussa on va huono testi!
Ja tää raskaus on sellanen etten uskalla kellekkää sukulaiselle kertoo :nailbiting: vasta sitten ku ne mahasta näkee ni pakko kertoo :facepalm: pari kaverii mulla tietää jo nyt mut ovat sellasia et meil ei o yhteisii tuttavii ni uskalsin heidän kanss panikoida! :angel7

Nozza, meille on viides tulossa eli ön muitakin ku ekaa tai tokaa odottavia.

Onks tääl muita suurperhe odottajia? Itellä tää lapsukainen olisi 4jäs lapsi. Ja ei kyllä tunnu suurperheeltä vielä.

Täällä hep
Tämä on minulle neljäs, perheeseen kuudes.
Uusioperhe ollaan ja edellisestä elämästä minun 2 ja miehen 2 lasta asustaa meillä joka toinen viikko. Joka toinen taas ollaan kolmestaan miehen ja ensimmäisen yhteisen kanssa.
Olipa monimutkaisesti selitetty

Takaisin