Plussia?!?

Mies tänä aamuna jo epäuskoisena naurahteli et minkä hiton takia niitä testejä täytyy tehdä niin paljon, ku tein tänä aamuna viidennen :angelic::shy:
Mut halusin vaa eilen illalla vielä nähä samalla testillä ku aiemmat, että viiva on vahvistunut ja aamulla tein viikkonäytöllisen digin, ku epäilen sitä aiempaa ovista. Ja kyllä, se näytti 3+ vk eli kyllä sekin väittää et ovis ois ollu viikkoa aiemmin ku piti.
Perustelin vaan mielenrauhalla :grin

Erittäin hyväksyttävä syy tehdä paljon testejä! :)

Mä odotan viikonloppua että pääsee myös lisää testailemaan :) Joulupöydässä tulee varmaan vähän epäilyttävä tilanne kun yleensä punaviini avattu, että miksi en otakaan :D
Onko noi digit niitä testejä mitkä näyttää montako viikkoa on raskaana vai onko vielä muitakin digejä?

Mä odotan viikonloppua että pääsee myös lisää testailemaan :) Joulupöydässä tulee varmaan vähän epäilyttävä tilanne kun yleensä punaviini avattu, että miksi en otakaan :D
Onko noi digit niitä testejä mitkä näyttää montako viikkoa on raskaana vai onko vielä muitakin digejä?

Niitä on vähän erilaisia. Osa näyttää vaan plussaa ja osassa lukee et viikkonäytöllinen. Mut ne on kyl aikaa suolasen hintasia... Hyh

Nii ja eihän ne viikkonäytölliset taida näyttää kuin maximissaan "raskaana 3+" eilen just tutkin mielenkiinnosta moista :D

Kyllä mä aattelin joulupöydässä ihan pikkasen punaviiniä ottaa... Ihan vaan hämäykseksi :hilarious:. Juovathan ranskalaisetkin viintä raskaana ollessaan vähän silloin tällöin. Mutta siis kaikki tyylillään ja en sano että oma kantani ois yhtää parempi/huonompi kuin toisten. Toki enhän mä tietenkää tiedä olenko enää samaa mieltä maanantaina :wideyed: mut nyt tuntuu siltä et maistan vähän.

Kyllä mä aattelin joulupöydässä ihan pikkasen punaviiniä ottaa... Ihan vaan hämäykseksi :hilarious:. Juovathan ranskalaisetkin viintä raskaana ollessaan vähän silloin tällöin. Mutta siis kaikki tyylillään ja en sano että oma kantani ois yhtää parempi/huonompi kuin toisten. Toki enhän mä tietenkää tiedä olenko enää samaa mieltä maanantaina :wideyed: mut nyt tuntuu siltä et maistan vähän.

No joo, totta! Ehkä mäkin otan lasiin ainakin hämäykseksi :)

Ihana vihdoin päästä tänne "toiselle puolelle" :p Eilen sain ihanan joululahjan hieman etuajassa eli positiivisen raskaustestin!

Yritystä ollut noin puolivuotta ja epätoivo meinasi jo iskeä. Itsellä on 7-vuotias esikoinen, mutta miehelle tämä on ensimmäinen lapsi. <3

La on 26.8.2019 <3

Ja saa vinkata, mikä täällä on se aktiivinen ketju missä ihmiset kirjoittelee, jos nyt sellaista on :D

Tervetuloa Noppa88 ja onnea plussasta! :)

Nyt on monet ketjut alkanut vilkastuun kivasti, kun on jo la:t koko kuulle. Salaisella puolella on vielä suht hiljaista, mutta johtunee varmaan siitä, ettei siellä vielä ole montaa juttelijaa eikä näin alussa ole paljoa ehtinyt tapahtuu mitään kirjoitettavaa. Eiköhän juttua kohta tule enemmän! :)

Mä en oo vielä liittynyt salaiselle puolelle, liityn kun ehdin.

En ole kanssa liittynyt vielä salaiselle puolelle. Jotenkin edelleen tosi epäuskoinen olo ja tosi vaikea hypettää tätä raskautta vaikka tosi onnellinen olenkin. :rolleyes:

Hirveä homma kerätä 30 viestiä salaiselle puolelle siirtymistä varten :D Minä ajattelin, että mitäpä tuota jarruttelemaan täällä, koska ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu, niin liitytään sinneki pian. Muuten en kyllä ihan kaikille vielä asiasta huutele.

Hirveä homma kerätä 30 viestiä salaiselle puolelle siirtymistä varten :D Minä ajattelin, että mitäpä tuota jarruttelemaan täällä, koska ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu, niin liitytään sinneki pian. Muuten en kyllä ihan kaikille vielä asiasta huutele.

Samoin olen ajatellut :)

Minä kans keräilen niitä 30 viestiä... Mistähän sen muuten näkee, että on ne 30 viestiä? :confused004

Onnea Noppa88! :)

Minä myös noita tarvittavia viestejä salaiselle puolelle keräilen. :) Itse oon laskenut omasta viestihistoriasta monta viestiä oon kirjoitellut tälle puolelle.

Eilen plussasin ja kun tämän aamun varmistustestikin näyttää tältä, niin uskallan ehkä siirtyä tänne puolelle :love7 La saattais osua 29.8. Lokakuussa oli km, joten sieltä jäi pieni pelko siitä, että kaikki ei välttämättä menekään hyvin, mutta täytyy yrittää luottaa nyt tähän raskauteen :)

Liitteet

• IMG_20181221_060159.jpg
    IMG_20181221_060159.jpg
    645.9 KB · Katsottu: 26
Takaisin