Plussia!

Onnea plussanneille ja tervetuloa mukaan <3 Fuego, eikö tuo testi ole se joka näyttää plussaa tosi varhain? :) monihan saa jo dpo 9-> plussia ja jotkut aikaisemminkin!

Todella mystistä kp33/25, selkeillä raskausoireilla eikä edelleenkään plussaa. Alan jo itsekin kääntyä sille kannalle, että tää on joku kemiallinen raskaus tms. Lähinnä ärsyttää, että jostain mystisestä syystä kierto on sekaisin, mikä vaikeuttaa tulevia yrityksiä. :bored:

Onneksi olkoon kuitenkin kaikille plussanneille ja tsemppiä odotukseen. :happy:
Itse katoan tästä takavasemmalle, ellei nyt jotain todella yllättävää käännettä tule lähiaikoina. :)

Todella mystistä kp33/25, selkeillä raskausoireilla eikä edelleenkään plussaa. Alan jo itsekin kääntyä sille kannalle, että tää on joku kemiallinen raskaus tms. Lähinnä ärsyttää, että jostain mystisestä syystä kierto on sekaisin, mikä vaikeuttaa tulevia yrityksiä. :bored:

Onneksi olkoon kuitenkin kaikille plussanneille ja tsemppiä odotukseen. :happy:
Itse katoan tästä takavasemmalle, ellei nyt jotain todella yllättävää käännettä tule lähiaikoina. :)
Eihän oireettomuus mitään pahaa tarkoita, ei läheskään kaikille tule oireita.

Eihän oireettomuus mitään pahaa tarkoita, ei läheskään kaikille tule oireita.

:) Niin siis kuten sanoin (varmaan vähän epäselvästi) selkeillä raskausoireilla täällä mennään. Oireita (närästys, satunnainen etova olo, paineentunne kohdussa, turvotus iltaisin jne.) siis on ja menkat puuttuu, mutta niin puuttuu se plussakin. Siksi epäilen, ettei ole tavan raskaudesta kyse. Loppuviikosta hakeudun sitten johonkin vähän tutkittavaksi, niin josko syy tähän selviäisi.

Muokattu viimeksi:
Eikös kemiallinen raskaus tarkoita itse asiassa sitä, että testiin saa plussan, mutta raskaus ei ole alkanutkaan. Kun se on toisin päin, eli testi näyttää negaa, mutta oireita on, voisiko kyse olla jostakin hormonaalisesta asiasta? Se itselläni tulee ensimmäisenä mieleen. No, lääkärissähän se selviää.

Nytpä ois kaikki liuskatestit tuhlattu pois, vielä yks viikko digi odottaa, että on tarpeeksi viikkoja 3+ tulokseen. :-) En muuten enää ikinä osta one stepejä jos tulee tarvetta...

ff54da09e84d0e1889ce40cf88da0cf9

Nimittäin pc näyttää pikkuisen tummemmat viivat. Dpo 9, Dpo 10, Dpo 12 ja Dpo 14.

bb5321c69b0292a09b9e348e0304d5d1

Mäkin oon testaillut vielä varmistuakseni siitä, että tässä tosiaan ollaan raskaana. Viime ke eli alle viikko sitten viikkonäytöllinen digi sanoi ”raskaana 1-2”, tänään aamulla tuli teksti ”raskaana 2-3”, eli hcg:n määrä pissassa lisääntyy, jee. Muutaman tikkutestin oon kans tehnyt viikon mittaan, ja hyvin ovat vahvistuneet. Nyt siis 5+2. <3 <3 <3 ImageUploadedByVau Foorumi1518434579.051782.jpgImageUploadedByVau Foorumi1518434591.521436.jpg

Tää kuva ihan siksi, miten paljon voi testiviivat vaihella! Kummatkin otettu tänään, ylempi koko yön pidättämisen jälkeen, alempi 3h myöhemmin. Säikähdin vähän aamun testejä, kun olivat hieman eilistä haaleammat (joo, näitä heilahteluja on kyllä ollu aiemmissakin raskauksissa), mutta tokasta pissasta tuli taas hyvä mieli :D Kuvassa siis one step ja pc, pc:tä ei ollu verrattavaksi kun joudun hakemaan ensin kaupasta lisää töitten jälkeen ;)

4+2

ImageUploadedByVau Foorumi1518441573.349366.jpg

Oih teidän testejä katsoessa tulee valtava himo langeta vielä kerran itsekin. Tasavahva jo saatu, mutta ei vielä sitä jossa testiviiva olisi selkeästi kontrolliviivaa tummempi. Jotenkin on vaan ehkä vähän taikauskoinen olo, että nyt jos optimisesti pissin kaikki raskaustestit tarpeettomina pois, niin raskauden käykin huonosti ja niitä vielä tarvitaan. :wideyed:

Oih teidän testejä katsoessa tulee valtava himo langeta vielä kerran itsekin. Tasavahva jo saatu, mutta ei vielä sitä jossa testiviiva olisi selkeästi kontrolliviivaa tummempi. Jotenkin on vaan ehkä vähän taikauskoinen olo, että nyt jos optimisesti pissin kaikki raskaustestit tarpeettomina pois, niin raskauden käykin huonosti ja niitä vielä tarvitaan. :wideyed:

En itse koe olevani mikään tikkujen suurkuluttaja mutta munki tekis mieli pissii viel muutamaan :grin.

Mangustimamma, haet lisää tikkuja ni ei haittaa vaik pissit edelliset pois :wink

20180212_174936-1.jpg

Yllä raskaustesti, alla ovistesti. Olen itsekin nyt vähän hukassa jo virallisista ja epävirallisista viikoista, mutta taitaa olla neuvolan mukaan 6+1 ja oviksen mukaan 5+4. Raskaustesti oli heti pissimisen jälkeen hienompi, kun testiviiva tuli heti tosi tummana mutta kontrolliviiva tummui vasta myöhemmin.

Takaisin