Plussia!

Mä tein eilen ekan plussatestin ja tänään viiva näyttää vahvistuneen! [emoji173]️ Eli tässä 3+5 ja 3+6 tikut [emoji4] Vähän epävarma oon kyllä noista viikoista, mutta arvellun oviksen perusteella näin.
1f43077b91b376212c6091102d4bd735
 
Tein ekan raskaustestin dpo 14, selkeä plussa. Meillä on keskenmenotaustaa, joten en ole uskaltanut ajatella kauheasti mitään. Pelkään keskenmenoa, kemiallista raskautta ja ties mitä. Tänään dpo 17 tein tietenkin taas raskaustestin. Halusin nähdä, onko viiva vahvistunut, ja pitäähän ne tuhlata pois. :wink Olihan se vahvistunut. :) Toivottavasti näkyy, tuli vähän epätarkka kuva. Tänään siis 4+1. ImageUploadedByVau Foorumi1516876503.206172.jpg
 
Hei vaan kaikille. Itse en ole ihan varma vielä uskallanko liittyä lokakuisiin. Olen saanut haalean plussan, mutta tuntuu että se on päiviin nähden liian haalea. Testasin siis 10.1. digiovistestillä hymiön, oli myös ainoa päivä jolloin kerettiin miehen kanssa puuhailla. Jos siis laskee, että 11.1. olisi ollut ovulaatio, niin testasin siitä dpo 11 puhtaan negan, dpo 14 haalean vaalean haamun, jonka mieskin erotti ja dpo 15 jo hiukan tummemman haamun. Mutta pitäisikö viivan olla näillä päivillä tummempi? Pelkään, että kyseessä on joku kemiallinen. Koskaan aiemmin en ole saanut mitään haaleita viivoja, pelkkiä puhtaita negoja. Ajattelin testata seuraavaksi vasta maanantaina, joka on jo dpo18, olisipa viiva tummunut reilusti. Harmi, kun en saa kuvaa liitettyä. Sanoo, että liian iso kuva.

Muoks. Kuvayritys [url]http://aijaa.com/mNyHhx[/URL]
 
Violavee, hCG-tasot vaihtelevat älyttömästi eri naisilla ja jopa eri raskauksissa. Tärkeintä on, että sillä omalla tasolla hCG-pitoisuus kasvaa ja moninkertaistuu tiettyä tahtia. Sinulla näyttäisi ainakin hyvin viiva vahvistuvan! :)
 
Takaisin
Top