Plussia!

mangustimamma: ovistesti voi näyttää raskauden. Oon kuullut, että jotkut sillä testanneetkin, ovatko raskaana, jos raskaustestiä ei ole ollut lähettyvillä. :D

Serpentiini siksi mä käytin sen ovistestinkin, kun ajattelin että siihen tulee vielä raflaavampi ero. :)

Mäkin käytin ovistestiä plussakierrossa raskauden testaukseen. Tai itseasiassa poissulkemiseen. Ajattelin, että kun aiemmat raskaudet on näkyneet dpo 9, niin ovistesti näyttäisi edes jonkinlaista viivaa jo dpo 8, sen kun pitäisi mun ymmärtääkseni näyttää plussaa samoihin aikoihin kuin raskaustestikin, mutta raskaustestistä poiketen ovistestin plussa on jo tosi vahva viiva. No, tämä mun logiikka oli sitten täyttä puppua. :grin Dpo 8 sekä ovistesti että herkkä raskaustesti kirkkaat negat. Dpo 9 en testannut kun oletin ettei ole tärpännyt, ja dpo 10 vähän epäherkempikin raskaustesti jo plussa.

Ehkä uskaltaisin nyt varovasti tulla esittelemään omia viivojani :joyful: Alempana testi kp 29 päiväpissasta, ylempi tänään aamulla kp 30. Kierron pituus kaikkea 25 ja 34 väliltä, joten loppuviikosta viellä tikuttelen viivojen vahvistumista (jos maltan sinne asti :p).

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    626.8 KB · Katsottu: 87
Ehkä uskaltaisin nyt varovasti tulla esittelemään omia viivojani :joyful: Alempana testi kp 29 päiväpissasta, ylempi tänään aamulla kp 30. Kierron pituus kaikkea 25 ja 34 väliltä, joten loppuviikosta viellä tikuttelen viivojen vahvistumista (jos maltan sinne asti :p).

Heiksu, aivan selvät viivathan ne siinä jo, onnea!

Testailut vaan jatkuu :D Tässä tän aamun ekasta eli yli yön pidätetystä ja seuraavasta 2h pidätetystä. Pitäsköhän alkaa suosiolla testaamaan jatkossa vaan tokasta pissasta, kun jostain syystä se näyttää meikäläisellä olevan useammin vahvempaa :O

4+3

ImageUploadedByVau Foorumi1518537523.033150.jpg

Alempi eiliseltä dpo13 ja ylempi tänään dpo14.
( ja kyllä.. avasin tuon paketista ja siihen on piirretty kuulakärkikynällä o_O:hilarious:)
4C872F76-EBE3-4D77-A89B-9CC157DD8862.jpeg
Huomenna testailen vielä digillä.
Jännittää hurjasti, kun viivat ei vielä kovin vahvat ole :) tänään 4+0

Minä testasin eka ovistestillä, kun ei huvittanut käyttää kallista viikkonäytöllistä :)

Mitä Vaianakin täällä, aivan supermahtavaa!!!! :smiley-bounce012 Onnittelut! Kyllä nyt tuli oikein valtaisa plussa-aalto.

Rouva V, pitäisi varmaan tehdä ;D
Oikeasti, olisi kyllä mielenkiintoista kuulla selitys viivalle :D

Lollerssoinen, kiva kuulla! Esikoisesta sain paljon vahvemman.. ei saisi vertailla :D

Onnea ja tervetuloa Vaiana ja muut uudet :)

Jotenkin olis ollu varmaan helpompaa plussata myöhemmin (kuin 3+4), niin ei olis niin kamalan pitkä odotus sinne ekaan ultraan! Vielä pitäis jaksaa yli viikko odottaa...

Miunkin oli pakko. :O Dpo 19/ 4+5. :-)

14273692192bb81a83b4bcfbf2696030

Takaisin