Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Edelleen olo on kuitenkin hyvin vahvasti sellainen kuin raskaana ollessa ja ne menkat on nyt 4 päivää myöhässä. Päätin nyt pitää testaamisessa pienen tauon, kun oon lähdössä pikku reissuunkin ja sitten testailla joskus ensi sunnuntaina/maanantaina, kun palaan takaisin kotiin. Tämä siis, jos tilanne on edelleen sama oireiden suhteen... Hyvin on vahvistunu, mullakin on lähteny kyllä ihan lapasesta tikkuun pissiminen :DMiulla on lähtenyt nyt tää tikulle pissiminen lapasesta.Oli pakko testata miltä pc näyttää kun semmonen löytyikin vielä meikkipussista. :) Huimasti vahvistunut.
Papuska Kuulostaa harmi kyllä kemialliselle raskaudelle. :-| Mut toivoa on niin kauan kuin ei ole vuotoa! :)
Nyt taas oon tosi aikaisin liikkeellä, sillä normi kp on 25 ja nyt on kp 29. Joka tapauksessa oli niin tai näin, niin eipä tässä auta muuta kuin odotella.
Pitää siis vaan keksiä muuta ajateltavaa, ettei vaivaa itseään. Hmm... täähän on siis tosi hyvä pyöriä täällä foorumilla!

Mun mielestä noiden testien ostossa pitäis noudattaa samaa kaavaa kuin alkoholipolitiikassa! Olis säästynyt huomattavat summat rahaa jos kassaneidit olisivat vain todenneet, että:"Hei, olet testannut jo tarpeeksi usein. Sulle ei enää myydä!":D Mä olen nimittäin ostanut jo kolme digiäkin!:D
Mä mietin tänään kaupassa, et mitäköhän noi myyjät ajattelee, kun joka toinen päivä ostan testejä :D Oon siis ostanut meidän pienestä lähikaupasta, jossa ei paljon eri myyjiä oo :D
Mä olen harhauttanut myyjiä ja ostanut monesta eri paikasta!:D Ihan, ku niitä nyt oikeasti kiinnostaisi, että mitä ostan!:D