Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvin on vahvistunu, mullakin on lähteny kyllä ihan lapasesta tikkuun pissiminen :DMiulla on lähtenyt nyt tää tikulle pissiminen lapasesta. Oli pakko testata miltä pc näyttää kun semmonen löytyikin vielä meikkipussista. :) Huimasti vahvistunut.
Papuska Kuulostaa harmi kyllä kemialliselle raskaudelle. :-| Mut toivoa on niin kauan kuin ei ole vuotoa! :)
Mun mielestä noiden testien ostossa pitäis noudattaa samaa kaavaa kuin alkoholipolitiikassa! Olis säästynyt huomattavat summat rahaa jos kassaneidit olisivat vain todenneet, että:"Hei, olet testannut jo tarpeeksi usein. Sulle ei enää myydä!":D Mä olen nimittäin ostanut jo kolme digiäkin!:D
Mä mietin tänään kaupassa, et mitäköhän noi myyjät ajattelee, kun joka toinen päivä ostan testejä :D Oon siis ostanut meidän pienestä lähikaupasta, jossa ei paljon eri myyjiä oo :D
Mä olen harhauttanut myyjiä ja ostanut monesta eri paikasta!:D Ihan, ku niitä nyt oikeasti kiinnostaisi, että mitä ostan!:D