Plussia!

Millon ootte saanu digiin tuloksen 2-3 viikkoa?

Mä sain 4+5
5443d16bc6c7b71a2a25ebc081b27845

Mä tein pregcheck-liuskatestin tunnollisesti tänä aamuna uudelleen, mutta nyt ei ollut kyllä minkäänlaisia haamuviivoja edes hyvällä mielikuvituksella havaittavissa. :bored: Edelleen olo on kuitenkin hyvin vahvasti sellainen kuin raskaana ollessa ja ne menkat on nyt 4 päivää myöhässä. Päätin nyt pitää testaamisessa pienen tauon, kun oon lähdössä pikku reissuunkin ja sitten testailla joskus ensi sunnuntaina/maanantaina, kun palaan takaisin kotiin. Tämä siis, jos tilanne on edelleen sama oireiden suhteen... :cool:

Papuska Kuulostaa harmi kyllä kemialliselle raskaudelle. :-| Mut toivoa on niin kauan kuin ei ole vuotoa! :-)

Heh, sorruin tekemään tuon digin, jos ei tätä rusehtavaa vuotoa olis, olisin tosi onnellinen :) Viime raskaus oli kohdunulkopuolinen ja viivat vahvistui hitaasti, mutta sain onneksi lähetteen verikokeisiin, että nähdään nouseeko hcg normaalisti :)

Liitteet

• IMG_20180207_133943.jpg
    IMG_20180207_133943.jpg
    629.4 KB · Katsottu: 90
Miulla on lähtenyt nyt tää tikulle pissiminen lapasesta. :-P Oli pakko testata miltä pc näyttää kun semmonen löytyikin vielä meikkipussista. :-) Huimasti vahvistunut.

Papuska Kuulostaa harmi kyllä kemialliselle raskaudelle. :-| Mut toivoa on niin kauan kuin ei ole vuotoa! :)

Toki on mahdollista. Toisaalta oon edelleen skeptinen siitä eilen tehdystä haamujen haamusta. ...että onko se edes ollut plussa (ennen ja jälkeen sitä ei ole plussaa tullut). En myöskään osaa sanoa nouseeko HCG mulla nopeasti vai hitaasti. Edellisessä raskaudessa taisin tehdä plussan vasta joskus rv6+ tienoilla, kun en yksinkertaisesti huomannut että ne kuukautiset uupuu. :facepalm: Nyt taas oon tosi aikaisin liikkeellä, sillä normi kp on 25 ja nyt on kp 29. Joka tapauksessa oli niin tai näin, niin eipä tässä auta muuta kuin odotella. :happy: Pitää siis vaan keksiä muuta ajateltavaa, ettei vaivaa itseään. Hmm... täähän on siis tosi hyvä pyöriä täällä foorumilla! :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Ja aamu rutiini dpo 13 one step.
Aikamoinen ero on one stepin ja pcn vahvuuksissa. :-)
f87d02e62f6294f31ed4c00239d9a4d2

Mun mielestä noiden testien ostossa pitäis noudattaa samaa kaavaa kuin alkoholipolitiikassa! Olis säästynyt huomattavat summat rahaa jos kassaneidit olisivat vain todenneet, että:"Hei, olet testannut jo tarpeeksi usein. Sulle ei enää myydä!":D Mä olen nimittäin ostanut jo kolme digiäkin!:D

Mun mielestä noiden testien ostossa pitäis noudattaa samaa kaavaa kuin alkoholipolitiikassa! Olis säästynyt huomattavat summat rahaa jos kassaneidit olisivat vain todenneet, että:"Hei, olet testannut jo tarpeeksi usein. Sulle ei enää myydä!":D Mä olen nimittäin ostanut jo kolme digiäkin!:D

Mä mietin tänään kaupassa, et mitäköhän noi myyjät ajattelee, kun joka toinen päivä ostan testejä :D Oon siis ostanut meidän pienestä lähikaupasta, jossa ei paljon eri myyjiä oo :D

Mä mietin tänään kaupassa, et mitäköhän noi myyjät ajattelee, kun joka toinen päivä ostan testejä :D Oon siis ostanut meidän pienestä lähikaupasta, jossa ei paljon eri myyjiä oo :D

Mä olen harhauttanut myyjiä ja ostanut monesta eri paikasta!:D Ihan, ku niitä nyt oikeasti kiinnostaisi, että mitä ostan!:D

Kanssasisaret hoi!

Älkää antako liikaa painoarvoa noille digitesteille! Itsehän eilen (?) sanoin, että vilkkui ensin se 3+ ja tulos oli kuitenkin se 2-3. No tein illalla toisen, toki virtsa oli jonkin verran laimeampaa, mutta edelleen tulos oli 2-3. Keskenmenosta vähintäänkin vakuuttuneena tein tänään vielä yhden yhtä kehnoin lukemin. Täällä kuitenkin se 5+3 tänään. Soitin neuvolaan, josta sain lähetteen verikokeisiin. Vastaus tuli kahdessa tunnissa: Hcg 3217! Eli ihan mediaaniluvuissa mennään, sanokoot digitestit mitä vaan!:)

Hopeareunus Niin ei noista kannata stressiä ottaa, normaali vaihteluväli on niin suuri hcg-arvojen suhteen.
Viitearvot:
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000