Plussia!

<3 DPO 23/5+2 <3

e45f17555a7b25b725710e7a13cee6d0

Tähän voisi lisätä kuvatekstiksi mainoslauseen "eikä tässä vielä kaikki!", nimittäin pari liuskaa, apteekin puikko ja digi puuttuu kuvasta :D Dpo 9 jälkeen pidin testailutauon, kun sain hcg-verikokeen (alle 1) takia tuomion et tuskin oon raskaana... Sit vaan tuli tunne että pitäähän se vielä tehä kun ei tavanomaista menkkoja edeltävää tuhrua näkyny dpo 13 :D

ImageUploadedByVau Foorumi1518690021.563336.jpg

Onnea uusista plussista <3

Joo sama homma, kaikki muut testit ollu valmiiksi kotona, paitsi eilinen pc. :-) Tuli ostettua reilusti jemmaan esikoisen syntymän jälkeen, että sai testailtua ennen kuin kierto palasi. :-)

Mä tilasin 2 digiä ja yhen hain apteekista. Liuskoja oli kaapissa vaikka kuin paljon ku on tullut niitä tilailtua ja kaupanpäällisinä saatua tässä reilun neljän vuoden aikana :D ja niitä on muuten edelleen :D

Mie tein esikoisesta kaksi, keskenmenneestä 4 ja nyt km jälkeen tää on räjähtänyt käsiin. :-) Saa jotain mielenrauhaa...

Mie tein esikoisesta kaksi, keskenmenneestä 4 ja nyt km jälkeen tää on räjähtänyt käsiin. :-) Saa jotain mielenrauhaa...

Kyllä mä ymmärrän sen täysin! :)
Mä en vaan jostain syystä tykkää tehdä niitä testejä.. Vissiin liittyy jotenkin omaan lapsettomuustaustaan, että raskaustestit vähän ahdistaa, vaikka nyt kuudella kerralla sitten ovatkin plussaa näyttäneetkin. :D

Mä en edes saa niistä mitään mielenrauhaa, kun oireista päätellen mulla nousi tuulimunassakin hCG suunnilleen normaalisti, mutta jotenkin niitä on kiva pissiä ja nähdä viivan tummenevan. Ja en mä tiedä mitä mä niillä enää tekisin. Mietin antaa eteenpäin, mutta ei kukaan kaveri tällä hetkellä ainakaan julkiyritä. Monitorin kyllä myyn jossain Torissa jos raskaus etenee hyvin, mutta tuskin kukaan avatusta liuskapaketista mitään maksaa. Välillä ajattelin takauskoisena ettei kaikkia testejä voi tuhlata tai niille tulee ainakin tarvetta, mutta toisaalta tuntuu yhtälailla oudolta säästellä tikkuja keskenmenon varalle. Vähän niinkuin manaisi itselleen sitä keskenmenoa varautumalla siihen. Ja jos nyt oikeasti huonosti kävisi, niin eiköhän se parin kympin testipaketti ole siinä se pienin murhe.

Takaisin