Plussanneita?! :)

Mulla ei muuta kun tää järkyttävä pahoinvointi aamusta iltaan. Ulos ei kyllä mitään tuu mutta etoo älyttömästi. Digitestin tein äsken ja näytti Raskaana 2-3. Varhaisultraan saisin ajan jo viikon päähän. Mikä helpottais mieltä ku sais todistuksen tähän hommaan.

Mulla tulee väsymys aaltoina, välillä oon pirteä ja yhtäkkiä kuoleman väsynyt, enimmäkseen kuitenkin väsynyt :shifty: kotitöitä en saa tehtyä vaikka oon siivoushullu:hilarious:

Mua väsyttää aika paljon. Esikko nukkuu hyviä öitä ja minä mukana, mutta silti tarvii myös päikkärit esikoisen kanssa. Melkeen itkettää jos tuo ei suostu nukahtaa päikkäreille tarpeeksi aikasin :confused::grin Iltasin, jätä nukutuksen miehen hommaksi ja talsin ekana makkariin :shy:

Oksetus on koko ajan vaan pahempaa ja pahempaa. Tänään aamulla pari kertaa olin ihan varma, että laatta lentää :depressed: Onneksi tässä raskaudessa nuo pahoivoinnit on olleet selkeesti aamupainotteisia :) Viime raskaudessa oksentelin myös iltasin eikä kellon lyömällä ollut silleen väliä tai vaikutusta siihen 24/7 vellovaan kauheuteen :confused::yuck: Tosin nyt on vielä niin varhaset viikot, että tää voi tästä vielä kauheutua! :nailbiting:

Iltasin turvottaa, ihan kun olis jo ainakin kolmasosa raskautta takana :hilarious: Oottelen koko ajan että milloin joku tuttu huomaa ja tulee taputtelemaan masua :rolleyes: Onneksi se on vielä pieni tuo masu ja pahoinvointi jotenkin asoissa, niin ei tarvii ihan vielä kertoa kaikille tutuille.

Täällä vaan väsyttää ja nälättää! :D Lisäksi tuntuu jännää painetta alavattassa, en muista että olis ekassa raskaudessa ainakaan näin paljon tuntunu. Onkohan tää ihan normaalia? :o

Mullakin on nyt enemmän paineen tunnetta alavatsassa, kuin esikoista odottaessa.

Täällä on alkanut myös tuo inhottava väsymys... Oon yleensä kova touhuamaan, en edes sohvalla normaalisti istu oikeastaan koskaan. Joten tämä tosiaan pysäyttää. Muistan kyllä esikoisesta, että töiden jälkeen otin parin tunnin päikkärit sitten söin ja uudelleen yöunille :) nyt se on aavistus vaikeampaa :D

Eilen illalla havahduin siihen, että tissikipu oli kokonaan poissa. Vatsakin tuntui ihan litteältä, eikä mitään muutakaan oiretta. Aloin jo pelätä pahinta ja aamulla oli pakko tehdä testi taas kerran. Nyt oli onneksi jo selkeästi vahvistunut testiviiva <3

Onnittelut kaikille plussanneille :)
Täällä kans paineen tunnetta ja myös alaselän kipuilua :sad001 en muistanutkaan enää näitä alkuraskauden pelkoja,ku on kipuilua ja valkkaria tulee välillä ihan mahoton, jatkuvasti pelkää että tuleeko verta ja sit pitää juosta vessassa tarkistamassa :sad001
ja koko ajan pitää olla syömässä, muuten iskee heikotus,ja tänään piti eka kerran yökkiä, ku kanaa paistelin :bored:
Minäkin sain vihdoin soitettua neuvolaan ja eka käynti on 28.4 :happy:
Tänään rv 5+5 :Heartred

Hei kaikki:)
Täällä uusi tulokas joukkoonne. 33v nainen Tampereelta. Esikoista odotetaan. Miehellä jo kaksi lasta edellisestä liitosta.
Pillerit jätettiin pois elokuussa ja kierron tasaamiseen syöty Terolut kuureja pari.
Nyt näyttää plussaa, jeeee
Vähän varovainen ilo vielä. Etenkin harmittaa että mies suhtautuu todella isolla varauksella. Hänen ystävänsä vaimo saanut monen monta keskenmenoa. Kumpa kaikki menisi hyvin. Ensimmäinen neuvola 2.5.

Tervehdys vaan täältäkin! :hello

Enköhän minäkin uskalla hypätä mukaan jo. Viivat ei ole vielä vahvistuneet, mutta jospa ne loppuviikosta jo olisi!
Ensimmäisen testin tein sunnuntaina rfsu:n herkällä testillä (kp 31/33), nega oli. Tiistaina tein toisen testin (kp 33/33), niin haamu kuin haamu voi olla. Tänä aamuna tein 2 eri testiä, koska ensimmäinen ei ollutkaan niin herkkä kuin edellinen ja antoi haaleaa viivaa. Toinen testi oli vajaan kolmen tunnin pidätyksestä, yhtä herkkä testi kuin ensimmäinen plussatesti. Teen vielä loppuviikosta tosiaan testin, jotta näen viivan todella vahvistuvan.

Nämä on ne aamuiset:
http://aijaa.com/sRXeJC

Huh, että voikin ihmistä väsyttää! Aamulla saa tehdä töitä että pääsee ylös ja töiden jälkeen vois nukkua vaikka kuinka pitkät päikkärit. :joyful:Pahoinvointia ei ole vielä ollut, pientä ellotusta kylläkin, mutta menee nopsaan ohi. Ristiselkä on ollut välillä järkyttävän kipeä, mutta helpottaa kun muistaa pysyä liikkeessä. Ootteko te muut jo kertoneet raskaudesta töissä/ystäville/lähimmille? Ei millään uskaltaisi sanoa mitään ennen kuin eka ultra on takana ja kaikki varmuudella hyvin. :wideyed:

Täällä kans oikein voimakas väsymys painaa, tuntuu ettei mitään jaksa tehdä ja nukkua vois kellon ympäri :D palelu on myös todella kovaa, tekis mieli mennä koko ajan kuumaan suihkuun ja aina käsiä pestessä tulikuumaa vettä :'D

Pinna on todella lyhyt ollu nyt lähiaikoina, vähäsenkään kun joutuu itseään toistamaan tai selittämään asiaa pidemmin nii hermo menee :confused: :D

Onneksi tiistaina se varhaisultra, saa jotenkin todellisemman kuvan raskaudesta jos kaikki hyvin. :)

M & rv 5+5

Liityn keskusteluun :)
37-v ja ekaa odotetaan, viime kesästä oltu hoidoissa ja nyt tärppäsi! Todella varovaisin mielin näistä hoitojen karvaista pettymyksistä johtuen.
Arvioisin että LA on 1.12, mutta selviää sitten varhaisultrassa ennen pääsiäistä. Kuukautisten (19.2) mukaan se olisi marraskuun puolella mutta ilm. pidempään viljeltyjen alkioiden siirroissa laskutapa on eri :wideyed:
Ei mitään megaoireita; välillä väsyttää enemmän kuin muuten, välillä juilii vatsassa. Ehkä sellainen selkeämpi muutos olotilassa on todella reilusti kasvanut ruokahalu! :hungry:

Tervetuloa uusille, onnea :)

Meillä lähipiiri tietää ylipäätään hoidoista, joten tietävät myös raskaudesta.

Ei oireita. 5+4

Muokattu viimeksi:
Vasta 4+3 niin ei olla vielä kerrottu kuin vain yhdelle luottoystävälle, jonka kans puitu sitä aiempaa keskenmenoakin. En ole edes neuvolaa vielä uskaltanut varailla. Jos sen ensi viikolla hoitaisi pois alta. Jos hyvin menee niin kerrotaan, kun ollaan turvallisimmilla vesillä eli viikon 12 jälkeen. Sitä odotellessa :)

Mulla tilanne ettei kerenny tuo kierto vielä edes käynnistyä viime raskauden jälkeen kun sitä ollaan jo uudelleen raskaana, nyt sit kesto arveluttaa kun yhdet menkat kerkes olee ennen plussaa 2 vko imetyksen jälkeen siitä laskurilla laskettuna rv ois 5+2 mut tein äsken digin ja sen mukaan oisin vasta viikolla 4-5

Liitteet

• 1491539893458.jpg
    1491539893458.jpg
    66.2 KB · Katsottu: 45
Digihän ei laske sulle vkoja menkoista ylipäätään, joten hyvin voi sun laskelmat pitää paikkaansa. Mä tiedän hoitojen vuoksi tarkalleen mitä milloin tapahtunut, silti digi ilmoitti alkuviikosta 2-3 ja tosiaan vkoja tällä hetkellä 5+4. Ja digi (tai testit ylipäätään) tosiaan nappaa viikot hormonitasosta, joka jokaisella nousee eri tavalla :)

Muokattu viimeksi:
Täällä todella lamaannuttavaa väsymystä, kuukautiskipumaisia vatsakipuja, arat rinnat ja jatkuva pissihätä. Myös loputon ruokahalu.
Vatsa tosi turvonnut. Vähän inhottava olo, kun tuntuu että olisi lihonut jo vaikka kuinka ja paljon.

Olen aiemmin ratsastanut joka päivä (hyvää liikuntaa uskokaa tai älkää ), mutta nyt en ole uskaltanut hevoseni selkään enään mennä.
Täytyy kehittää muita liikuntamuotoja. Toinen lajini on ollut juoksu, mutta tuskin sekään pidemmällä tähtäimellä kovin hyvä.

Raskaudesta olen kertonut parhaille ystävilleni ja ratsastus valmentajalleni. Toivottavasti kaikki pitävät suunsa visusti supussa!

Voi kumpa olisi jo 12 viikkoa takana ja uskaltaisi vähän iloita ja hengittää vapaasti ilman pelkoa.

Toisaalta olisi aivan ihanaa kertoa äitienpäivänä, kun varhaisultrassakin on silloin jo käyty, mutta en tiedä jaksaako odottaa niin pitkään! :rolleyes: Täytyy katsella miten nämä oireet kehittyy, että pitääkö jo aiemmin kertoa vai milloin.

Täällä ihan uusi tällä foorumilla, vertaistukea hakemassa. Plussa tuli viime sunnuntaina ja la neuvolan mukaan 7.12.
Ensimmäinen raskaus ja muutama kuukausi yritystä takana, ei olisi uskonut millään että plussa tulisi jo nyt.
Neuvola 26.4., malta odottaa että saisi jotain konkreettisuutta tähän, vaikka oireitahan onkin ollut mm. menkkamaiset kivut alamahassa, jatkuva pissahätä ja aivan jäätävä flunssa heti plussauksen jälkeen. :/

Ikää 25 ja Pohjois-Pohjanmaalta

Takaisin