Heippa kaikille :)
Mulla on tuota yrittämistä ollut 1/2016 alkaen eli melkoisen monta kk on tullut piinailtua. Yksi kemiallinen oli noin vuosi sitten eikä sen jälkeen sitten olekaan testeissä näkynyt mitään.... pistettiin itseasiassa tälle yrittämiselle takarajaksi alunperin vuodenvaihde mutta sitten pitkitettiin sitä tähän maaliskuun loppuun. Aloitin nimittäin käyttämään homeopaattista valmistetta tammikuussa ja siinä "luvattiin" raskautta 2-3 kk kuluttua käytön aloittamisesta. Mulla on viime syksystä ollut lisänä myös keltarauhashormoni, sillä menkat tuppaa puskemaan läpi jo niin aikaisessa vaiheessa. Sen lääkkeen kanssa sain ne pidettyä aisoissa.
Mulla oli viikko sitten tiistaina Dpo 9, mutta testi näytti ihan selkeää negaa. Yli-innokas kun olen piti tietty jo silloin testata ja kun näytti negaa niin hylkäsin kaikki toiveeni, enkä nähnyt enään mitään mahdollisuuksiakaan.. Kaikki raskausajan vitamiinitkin lensi roskiin kun ajattelin, että koko yrittäminen oli nyt sitten tässä :D Miksiköhän sitä on aina niiiiin malttamaton
Jostain syystä perjantaina aamulla tein uuden testin, silloin Dpo 12. Ehkä lähinnä siksi kun yleensä melko nopeasti alkaa tulla menkkamaisia oireita jo viikkokin ennen niiden alkua. Nyt niitä ei ollut juuri ollenkaan... Ja yllätys oli ihan mieletön, kun testiin ilmestyi haalean haalea viiva!!!! Olin jo heittämässä testiä roskiin, mutta onneksi tarkistin. Tein Apteekkarin testillä, josta netissä lukee että on herkkyydeltään yhtä hyvä kuin esim Clearblue.
Ihan vielä en uskalla täysin iloita, sillä vuosi sitten kävi samalla tavalla, että ensin tuli haalea viiva, sitten digi näytti raskaana 1-2, mutta pari päivää siitä alkoi vuoto. Se tapahtui vuosi sitten juuri samoilla dpo päivillä mitä mulla on nyt, eli dpo 16. Odotellaan siis maltillisena viivojen vahvistumista :) Mutta aika ihana fiilis tämä on silti :)
Kivaa päästä tänne ryhmään turisemaan :) Olen aiemmin ollut vaihtelevaisella läsnäololla Raskaaksi2016 ja Raskaaksi2017 ryhmissä.
Sara80 Rv. 4+1