Plussanneita?! :)

Onnea Risunen! Aikamoinen projekti sulla ollut, mutta mahtavaa että vihdoin plussa tuli! :) nyt toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana!

Heippa kaikille :)

Mulla on tuota yrittämistä ollut 1/2016 alkaen eli melkoisen monta kk on tullut piinailtua. Yksi kemiallinen oli noin vuosi sitten eikä sen jälkeen sitten olekaan testeissä näkynyt mitään.... pistettiin itseasiassa tälle yrittämiselle takarajaksi alunperin vuodenvaihde mutta sitten pitkitettiin sitä tähän maaliskuun loppuun. Aloitin nimittäin käyttämään homeopaattista valmistetta tammikuussa ja siinä "luvattiin" raskautta 2-3 kk kuluttua käytön aloittamisesta. Mulla on viime syksystä ollut lisänä myös keltarauhashormoni, sillä menkat tuppaa puskemaan läpi jo niin aikaisessa vaiheessa. Sen lääkkeen kanssa sain ne pidettyä aisoissa.

Mulla oli viikko sitten tiistaina Dpo 9, mutta testi näytti ihan selkeää negaa. Yli-innokas kun olen piti tietty jo silloin testata ja kun näytti negaa niin hylkäsin kaikki toiveeni, enkä nähnyt enään mitään mahdollisuuksiakaan.. Kaikki raskausajan vitamiinitkin lensi roskiin kun ajattelin, että koko yrittäminen oli nyt sitten tässä :D Miksiköhän sitä on aina niiiiin malttamaton

Jostain syystä perjantaina aamulla tein uuden testin, silloin Dpo 12. Ehkä lähinnä siksi kun yleensä melko nopeasti alkaa tulla menkkamaisia oireita jo viikkokin ennen niiden alkua. Nyt niitä ei ollut juuri ollenkaan... Ja yllätys oli ihan mieletön, kun testiin ilmestyi haalean haalea viiva!!!! Olin jo heittämässä testiä roskiin, mutta onneksi tarkistin. Tein Apteekkarin testillä, josta netissä lukee että on herkkyydeltään yhtä hyvä kuin esim Clearblue.

Ihan vielä en uskalla täysin iloita, sillä vuosi sitten kävi samalla tavalla, että ensin tuli haalea viiva, sitten digi näytti raskaana 1-2, mutta pari päivää siitä alkoi vuoto. Se tapahtui vuosi sitten juuri samoilla dpo päivillä mitä mulla on nyt, eli dpo 16. Odotellaan siis maltillisena viivojen vahvistumista :) Mutta aika ihana fiilis tämä on silti :)

Kivaa päästä tänne ryhmään turisemaan :) Olen aiemmin ollut vaihtelevaisella läsnäololla Raskaaksi2016 ja Raskaaksi2017 ryhmissä.

Sara80 Rv. 4+1

Mulla on tissit ollu jo varmaan viikon verran todella kipeet ja väsymys alkaa hiipiin kroppaan vaikka kuinka nukkuis kunnolla.[emoji51]

Heippa.
Ummikkokin päätti liittyä porukkaan
Maanantaina sain plussan ja terkkari laskelmoi nyt olevan 5+4, johonkin joulukuun alkuun siis LA sijoittuu. Laskelmoidaan paremmin sitten ekalla nla käynnillä. Kolmas lapsi on siis tämä joka tulossa, 6+9 veet löytyy ennestään kotoa. Ei pitänyt ensin enempää tulla, mutta ajatus kolmannesta alkoi vain vainota ja tässä sitä ollaan:wink

Reilu viikko sitten ensimmäinen haalea viiva ja siitä startattiin meillä varovaisen toiveikkaasti kakkosen odotus. Pk-seudulla asutaan puolison ja 1,5v esikoisen kanssa.

Omien laskujen mukaan la 1.12, mutta kattellaan mihin tarkentuu.

Minäkin tein aprillipäivänä ekan plussan, eikä sitä uskonu kaverit kelle muutamalle kerroin. Vielä eilen yks kaveri kyseli et kai se oli aprillia vai ootko oikeesti taas raskaana :D Musta on kivaa päästä mukaan foorumille kirjottelee jo nyt ihan alusta asti kun liityin syyskuisiin 2016 vasta rv 30 jälkeen.

Muokattu viimeksi:
Milloinka noin keskimäärin tulee tasavahvat viivat testeihin? Toki on yksilöllistä se, miten nopeasti se hcg nousee... Nyt vielä selkeästi haaleampi tuo testiviiva, viikkoja 4+2

Mulla oli tasapaksut suunnilleen dpo 14-16. :) sehän riippuu ihan milloin kiinnittyminen on tapahtunut ja hormoonit lähtee nousemaan. Mulla ilmeisesti kiinnittyminen tapahtui melko nopeasti ovulaation jälkeen kun jo dpo9 tuli selkeä haamu EI herkällä testillä. :)

Ok, mulla ei näkynyt Dpo 9 vielä mitään herkällä testillä, vasta Dpo 12 tuli haalea viiva. Vaihtelee näköjään :)

Heippa ja onnittelut kaikille plussanneille! :)

Maanantaina pärähti digitestiin teksti "raskaana 1-2 viikkoa". Tätä on odotettu! Reilu puolitoista vuotta yritystä takana, kyllä pääsi itku kun näki testin tuloksen :')
Neuvolaan soitettu ja eka aika olis 27.4. LA tällä hetkellä 6.12.
Toinen lapsi tuloillaan, esikoinen 08/14. Tooodella epätodellinen fiilis! Tekis mieli heti kailottaa kaikille, että meille tulee vauva <3

Viikon oli tissit kipeenä niinku aina viikon ennen menkkoja. Aivan järkyttävä paha olo viikonlopusta lähtien. Lääkäriin yritin eilen päästä mutta eivät huolineet ennenkuin oon tehnyt testin. Kauppaan siis ja saman tien kaks vahvaa punasta viivaa!! Aivan hirvee shokki saman tien. Miehen kanssa toivottu yhteistä lasta jo pari vuotta mutta ei oo vaan tullut. Mihinkään tutkimuksiin ei päästy kun kolme tyttöä jo valmiiksi. Olin jo sopeutunut tilanteeseen että enempää mulle ei tule niin en edes ajatellut että plussaa näyttäis. Nyt onkin suuri pelko että onko tää edes totta. Kun ei oo enää edes tissit kipeenä. Paha olo kylläkin ihan hirvee. Vaan nestemäinen ruoka menee alas ja mieluiten kylmä sellainen. Neuvola 27.4. Ja La 2.12. Ei kai tässä auta kun odotella ja katsoa onko tää totta vai ei

Moikkuli! Millasia oireita löytyy? :O
Itellä maha ihan sekasin ja kamalat ilmavaivat :D järkky nälkä KOKO AJAN! Ja turvotusta.. ja väsymys on kans kamalaa! Jajaja :D Tänään siis 5+0. Varhaisultra olis 24.4 eli silloin olis viikot 7+4, eka neuvola 27.4.
Nyt vaa jännäilen ja mietin jos onkin tuulimuna tai kohdunulkopuolinen jne. :(

Täällä yön aikana alkoi taas oireet vahvistua. Näköjään heittelee välillä. Semmosta uupumusta ei ole vielä ollut, mutta ärsyttää kaikki ja syödä pitää kokoajan. Turvottaa myös hulluna ja siitä johtuen myös ahdistaa. Rinnat jälleen herkillä. Onko muilla uupumusta vai oonko ainut, jota ei kokoajan väsytä?

Mulla kanssa ei ole väsymystä, mutta melkeen kaikki muut bonarit löytyy.. Meillä neuvola vasta 4.5. millään jaksaisi odottaa sinne saakka. Miettinytkin, että pitäisikö mennä yksityiselle varhaisultraan, jotta saisi varmistuksen että kaikki on niin kuin pitää.

Takaisin