Onnea kaikille plussanneille!:)
Minäkin liityn mukaan.:) Kolmisen kuukautta sitten jätin pillerit ja 3 kuukautiset on sen jälkeen tullut normaalisti, kun nyt viime kierrosta tärppäsi. Viime viikon keskiviikkona plussasin, kun oksentelu alkoi jo samana päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, maantaina. Nyt sitä onki ollu oksentelua joka päivä, ja alamasua vihloo ja öisin kramppaa, vessassaki saa rampata koko ajan :D Oksentelun takia painoki lähteny nopiasti laskuun, ku ei meinaa mikään nyt pysyä sisällä vaikka mitä söisi ja usein pieninä määrinä.:/ Neuvolaankin soitin jo tänään ja sain ensimmäisen ultraajan 2.7. Pitää nyt vain toivoa että kaikki menee hyvin!:) Ekaa siis täällä odotellaan.:)
Kauhean aikaisin alkoi oireet kyllä ja vahvoina mulla. Nyt olis rv 5+2 menossa, jos menkkojen alkamispäivästä katsotaan.
MadH91 Minulle on 3-vuorotyö aikas tuttua, lähihoitajaksi opiskelen, vielä 3 kuukautta jäljellä ja kesän olen nyt töissä. Itsellä nyt jo väsymystä pukkaa, selkäsärkyä tulee töissä ja tuo pahoinvointi on kyllä pikkunen ongelma, kun yhtäkkiä alkaa vain oksettamaan..sitä kun ei aina pysty sinne vessaankaan lähtemään!:D Saas nähä miten se tästä nyt lähtee sujumaan..