Sinne voit varmasti soittaa ja kysyä jos omakantaan ei ole kirjoitettu selvästi etkä muista. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää tais mennä keskentai sit tuulimuna.. Mulla vuotaa, niinku ois menkat alkanut. Menkkakipuja välillä, muttei pahoja. Mitä mun pitää tehä? Viikkoja ois ollu vasta 4+5.. Oon nyt töissä, tuntuu et raskausoireetkin on kadonnut
Tää tais mennä keskentai sit tuulimuna.. Mulla vuotaa, niinku ois menkat alkanut. Menkkakipuja välillä, muttei pahoja. Mitä mun pitää tehä? Viikkoja ois ollu vasta 4+5.. Oon nyt töissä, tuntuu et raskausoireetkin on kadonnut
Samaa olin sanomassa kuin Han-nea, eli soita neuvolaan tai terveysasemalle. Oli tilanne mikä tahansa, niin hyvä se olisi ultrata - jos ei nyt ihan tänään, niin ainakin lähipäivinä.

Ihana kuulla hyviä uutisia täällä.
Millä keinoin te saatte hermot pysymään kasassa. Itsellä on 18.4 VU vasta. Hermot aivan riekaleina ja suuri paniikki että kyseessä tuulimuna.
7 vuoden jälkeen plussan saaneena pelko todella suuri.![]()
En pidä kasassa oikein millään. :D Olen jo monta kertaa aikonut varata tälle(kin) viikolle varhaisultran vain nähdäkseni, ettei ole kohdun ulkoinen (syke kun ei todennäköisesti näy vielä 5+5), mutta onneksi mies takoo järkeä päähän, että käydään vain kerran ja vasta ensi viikolla, kun sykkeenkin pitäisi näkyä. Tuo aika on siis jo varattu. Googlettaminen pitäisi ainakin lopettaa, mutta perhana kun on hankalaa. Se ei kuitenkaan koskaan auta mitään, koska aina samoilla oireilla osa on kokenut keskenmenon ja osalla on jatkunut onnellisesti loppuun asti.Millä keinoin te saatte hermot pysymään kasassa. Itsellä on 18.4 VU vasta. Hermot aivan riekaleina ja suuri paniikki että kyseessä tuulimuna.
7 vuoden jälkeen plussan saaneena pelko todella suuri.![]()

En pidä kasassa oikein millään. :D Olen jo monta kertaa aikonut varata tälle(kin) viikolle varhaisultran vain nähdäkseni, ettei ole kohdun ulkoinen (syke kun ei todennäköisesti näy vielä 5+5), mutta onneksi mies takoo järkeä päähän, että käydään vain kerran ja vasta ensi viikolla, kun sykkeenkin pitäisi näkyä. Tuo aika on siis jo varattu. Googlettaminen pitäisi ainakin lopettaa, mutta perhana kun on hankalaa. Se ei kuitenkaan koskaan auta mitään, koska aina samoilla oireilla osa on kokenut keskenmenon ja osalla on jatkunut onnellisesti loppuun asti.
ootteko te menossa yksityiselle siis varhaisultraan?Joo, yksityiselle. Toki vielä katsotaan, mitä ne maanantaina meinaa neuvolassa, kun mulla on todella epäsäännöllinen kierto. Mutten silti usko, että julkiselle päästäisiin varhaisultraan. :)Tuo on niin tuttua. Juuri totesin että pistän oman puhelimen käytön lakkoon. Kun koko ajan googlettaa oireita ja kaikkea muuta epämukavaa. Itse kans harkitsin että varaisko ajan yksityiselle mutta onneksi tilinsaldo ei anna periksi niin joutuu malttaa mielensä ja odottaa ensi torstaihin.ootteko te menossa yksityiselle siis varhaisultraan?
Apua! Kuukautiset nyt viikon myöhässä ja testit antaa edelleen haamua. Jopa ehkä vaaleampaa viivaa kuin mitä sain kun eka kerran testasin. Soitin aamulla neuvolaan ekaa kertaa ja mainitsin asiasta. Sain lähetteen hcg mittaukseen ja tulokseni oli 65! Nyt kuvaan astuneet myös kovat vatsakivut. Aika varmasti keskenmeno tulossa. Taas.