Plussanneet joulukuiset

Voi ei Poppana.. :(

Ekassa raskaudessa olin tosi huoleti, enkä miettiny tämmösiä asioita ollenkaa, mutta nyt oon miettiny ja pelänny. Eilen ja tänäänki oli niin huono ja stressaava päivä, että rupes mahaaki jomottaan, ja sekös stressaa vielä enempi. Hitsi ku osais olla murehtimatta.

Aktiivisesti ajatukset muualle, yrittäkää vaikka koukuttua kirjaan tai sarjaan! Tai sitten ystäviä tapaamaan, kun pitää keskittyä salaamaan tila ja puhumaan muista asioista, ei ehkä niin ehdi murehtimaan. :wink

Syvähengityksestäkin on kuulemma ollut hyötyä jollekulle. :scratch

Poppanalle jaksamista. Voi kun olisi pieni toivonmurena ojentaa. :sorry:

Tää on kyllä ihan loistava kun voidaan täällä tsempata toisiamme ❤️
Onhan tää aika myllerrystä,mutta päivä kerrallaan!

mrz: mä en oo soittanut vielä neuvolaan. Ajattelin että käyn ensin varhaisultrassa ja sit vasta otan yhteyttä neuvolaan. Mutta nyt alkanut miettii jos sinne soittaisi jo tänään tai maanantaina.

Poppana24: ikävä kuulla. Paljon voimahaleja sinulle. :hug013

Apua! Kuukautiset nyt viikon myöhässä ja testit antaa edelleen haamua. Jopa ehkä vaaleampaa viivaa kuin mitä sain kun eka kerran testasin. Soitin aamulla neuvolaan ekaa kertaa ja mainitsin asiasta. Sain lähetteen hcg mittaukseen ja tulokseni oli 65! Nyt kuvaan astuneet myös kovat vatsakivut. Aika varmasti keskenmeno tulossa. Taas.

Voi eii:-( tsemppiä! <3

@Poppana24 Tsemppiä tilanteeseen! Mulla valitettavasti haaleat viivat ei oo tarkoittanut mitään hyvää :sorry: Mut kaikilla ei tuu koskaan vahvoja viivoja joten peukut pystyssä!

Mä sain lapsettomuuspolille ultra-ajan kuun loppuun :nailbiting:

Eipä jättänyt aamun raskaustesti (ensimmäinen laatuaan ever) tulkinnanvaraa vaan aavistelut vahvistavat 2 viivaa näkyivät selkeästi :nailbiting: .. melkoista vuoristorataa menee fiilikset, hyvässä ja pahassa.

Mahdollisuus raskautumiseen ollut olemassa jo viime elokuusta, ilman erityistä yritystä.. olin jo heittänyt toiveen raskautua ilman puuttumista, kun luteaalivaihe ollut kierrossa max 10 päivää ja gyne oli sitä mieltä, että vuosi pitää odotella ennen kuin on syytä kiertoa herätellä tai edes tarkempaa syytä moiseen selvitellä - vaikka ikää jo 35 (nyt 36). Olin jo keskittynyt harrastamaan tän kesän ja palaamaan asiaan sitten syksymmällä mutta niin vain tässä taitaa kisakausi katketa/tavoitteet muuttua kesken harrastusten rajuuden vuoksi. Nytkin ensin ajattelin kuukautisten olevan myöhässä talviloman intensiivisen ulkoilun vuoksi, mutta maksimivoiman puutteen jatkuminen (tyypillistä kierron viimeiselle viikolle), palelu (normaalisti todella lämmin) ja leposykkeen ja lämpöjen jäänti koholle (Ouran sormus) saivat epäilemään kuitenkin raskautta.

Paremman tiedon puutteessa LA perjantaina 13.12..

Liitteet

• 20190412_113240.jpg
    20190412_113240.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 19
On tää nyt sen verran selkeä, että kesken meni :sorry:. Oireet on loppu, vuoto oli eilen runsaampaa ku normi menkat ja kipuili menkkojen malliin, nyt rauhoittunut, mutta kirkkaan punaista tulee edelleen. Heräsinkin sellaiseen supistuksen tunteeseen. Aamulla tein testin, oli haalea plussa, pitäis kai olla vahvempi, ku viikkoja ois nyt 4+6... Sanoivat neuvolasta että jos vuoto yltyy kamalaksi tai tulee kovia kipuja niin päivystykseen. Sit uus testi 2 vkon päästä.

Mies on onneksi ollu iso tuki ja koitti raukka eilen hemmotella mua, vaikka itsekkin oli pettynyt. Nyt on itkut itketty ja uutta yritystä sitten.

On tää nyt sen verran selkeä, että kesken meni :sorry:. Oireet on loppu, vuoto oli eilen runsaampaa ku normi menkat ja kipuili menkkojen malliin, nyt rauhoittunut, mutta kirkkaan punaista tulee edelleen. Heräsinkin sellaiseen supistuksen tunteeseen. Aamulla tein testin, oli haalea plussa, pitäis kai olla vahvempi, ku viikkoja ois nyt 4+6... Sanoivat neuvolasta että jos vuoto yltyy kamalaksi tai tulee kovia kipuja niin päivystykseen. Sit uus testi 2 vkon päästä.

Mies on onneksi ollu iso tuki ja koitti raukka eilen hemmotella mua, vaikka itsekkin oli pettynyt. Nyt on itkut itketty ja uutta yritystä sitten.

Olen pahoillani Tindell! :sad001

Voi ei, voimia ja onnea uudelle yritykselle

Tindell, pahoittelut :sad001 Onneksi teillä miehen kanssa on toisenne :Heartred Onnea uuteen yritykseen.

Voimia Tindell. :Heartred Ja plussatuulia ens kuulle, jos on tärpännyt kerran, tärppää kyllä toisenkin kerran. Tämä on vain huonoa tuuria.

@Tindell paljon voimia! Kerrothan kuulumisia ja miten kaikki lopulta meni? :Heartred

@Poppana24 toivotaan, että siellä joku on ihan turvallisesti kyydissä :happy:

JA onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Tervetuloa uusille :Heartred

Täällä tänään 5+0. Mun molemmat vanhemmat jo tietää. Mukava tunne, kun voi avoimesti keskustella heidän kanssa asiasta :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Takaisin