Liityn vihdoin joukkoon . Digillä varma plussa.
Yritystä viime marraskuusta, nyt eka tärppi. La kännysovelluksen mukaan 14.12, nyt on vkot 4+4. Hirvee tuulimunan ja keskenmenon pelko, jos mahaan ei satu niin ajattelen et se on kuollut ja jos sattuu niin ajattelen et nyt se menee kesken . Pitäis muka jaksaa odottaa vkolle 10 että pääsee neuvolaan (toukokuun 22 pvä) . Eka raskaus ja kaikki ihan uutta.
Tissit on kipeet, hermo pinnassa, mahassa nippailee, pahiten vaivaa väsymys töissä.
Mullakin tuo keskenmenon pelko yhä vaivaa, vaikka kuinka yritän olla murehtimatta. Ja sama homma, kivut pelottaa mutta myös kivuttomuus pelottaa. :D Onpa sulla myöhään neuvola. Mulle gyne laittoi viikolle 10 myös, mutta vain, koska ei saanut aikoja aiemmin. Viikolle 8 olisi halunnut laittaa ajan. Vaikka siis neuvola laskee mun viikot muutenkin ihan väärin, omien laskujen mukaan meen neuvolaan viikolla 6. Mut täällä toi eka neuvola on muutenkin musta aika turha, kun siellä vaan jutellaan 1,5 tuntia. Ei ultrata lainkaan. Itse en ees ehdi varhaisultraan yksityiselle ennen ekaa neuvolaa, niin tuntuu todella turhauttavalta mennä, kun en edes tiedä vielä, onko alkio oikeassa paikassa ja normaalisti kehittynyt. Kiva siellä jutella ja saada äitiyskortti jne. ja sit pahimmillaan kuulla parin päivän päästä ultrassa, et ei täällä ketään ole elossa.