Plussanneet joulukuiset

@Tindell paljon voimia! Kerrothan kuulumisia ja miten kaikki lopulta meni? :Heartred

@Poppana24 toivotaan, että siellä joku on ihan turvallisesti kyydissä :happy:

JA onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Tervetuloa uusille :Heartred

Täällä tänään 5+0. Mun molemmat vanhemmat jo tietää. Mukava tunne, kun voi avoimesti keskustella heidän kanssa asiasta :rolleyes:

Mulla vaihtuu maanantaina viikko 8 :-) olitko itse menossa varhaisultraan? onko tullut oireita lisää?

Heippa kaikki joulukuulle plussanneet!

Plussa heilahti tännekin, tänään rv 5+6, laskettu aika 9.12.Nyt jo voimakas pahoinvointi, päänsärky ja väsymys‍♀️ Esikoinen 15v ja hänestä oli tosi helppo raskaus. Alussa lievää pahoinvointia ja närästystä pitkin raskautta josta selvittiin Rennien avulla.

Ihan omg fiilis siitä että jos tällanen olo jatkuu, miten pystyy olemaan töissä normaalisti. Noh, päivä kerrallaan

Keskenmeno 12/18 rv5+2. Varhaisultraan menossa yksityiselle nyt ajalla 7+5. Helpottaa ihan älyttömästi kun saa jo niin aikaisin tietää mikä tilannne, onko sykettä vai ei.

Tsemppiä kaikille odotukseen❤️

Suoranaisesti veetutus päällä,kun yks miehen serkuista tuumas mulle,että oon häpäissyt anoppini muiston kun kehtasin nyt jo raskaaksi tulla.. Toisesta korvasta sisään - toisesta ulos,vaikka aika pirun vaikeeta se on.
Siis mitä ihmettä? Mikä jäätävä kommentti toi oli? Tais olla kateellinen tai takana täytyi olla kyllä jotain muuta. Kyllä mulla kiehahti sun puolesta täällä! Ja eipä ne vauvat aina niin kysele josko jollekin sukulaiselle sopii että herra ja rouva X alkavat odottamaan pientä. >:(

Joo, yksityiselle. Toki vielä katsotaan, mitä ne maanantaina meinaa neuvolassa, kun mulla on todella epäsäännöllinen kierto. Mutten silti usko, että julkiselle päästäisiin varhaisultraan. :)
Mut toivottavasti ne haluaa tarkistaa oikean ajoituksen jos on tosi epäsäännöllinen kierto... :)

On tää nyt sen verran selkeä, että kesken meni :sorry:. Oireet on loppu, vuoto oli eilen runsaampaa ku normi menkat ja kipuili menkkojen malliin, nyt rauhoittunut, mutta kirkkaan punaista tulee edelleen. Heräsinkin sellaiseen supistuksen tunteeseen. Aamulla tein testin, oli haalea plussa, pitäis kai olla vahvempi, ku viikkoja ois nyt 4+6... Sanoivat neuvolasta että jos vuoto yltyy kamalaksi tai tulee kovia kipuja niin päivystykseen. Sit uus testi 2 vkon päästä.

Mies on onneksi ollu iso tuki ja koitti raukka eilen hemmotella mua, vaikka itsekkin oli pettynyt. Nyt on itkut itketty ja uutta yritystä sitten.
Pahoittelut ja osanottoni!! :'( Suru ja pettymys on hyvä surra pois kunnolla.

@tindell tosi ikävää kuulla:pale Paljon voimia teille:Heartred
Toivotaan että ens kerralla onnistuu!

Itsellä ennen esikoista oli ultrassa paljastunut tuulimunaraskaus, tämä poistui ihan itsekseen. Ja onneksi ei kaavittu koska olen samaan aikaan odottanut esikoista. Oli vaan niin pieni silloin ettei näkynyt ultrassa. Neuvolatädillä meni myöhemmin pasmat ihan sekaisin kun 12viikon ultrassa vauva olin paljon ajateltua vanhempi. Ei ollut kuulemma sellaiseen urallaan törmännyt.

Jätettiin ehkäisy pois 11/2017. Ovistestit ja kunnon yritystä vasta 2/2019.
Viimeksi 12/2018 km rv 5+2 ja jännittää kovasti miten nyt käy. Ikää jo kuitenkin 38v :binkybaby Nyt rv5+6.

Neuvolasta sanottiin että VU pääsee kunnallisella jos on 3perättäistä km. Meen nyt sit yksityiselle, maksaa 120€.

Hirveästi tsemppiä kaikille tähän odotukseen! Helppoa sanoa ettei saa stressata kun ajatukset pyörii vaan raskaudessa ja omien tuntemuksien kyyläämisessä:whacky011

Onko muilla pahoinvointia tai päänsärkyä??

Malluralle tsemppiä myös:Heartpink
Miten joku voi noin ison sammakon päästää suustaan? Ihan kuin niitä terveitä vauvoja tupsahtelis tosta noin vaan haikaroilta kotiovelle.

Jännää on kyllä se, miten paljon hedelmällisyys on laskenut esim.viim.50v aikana ja monet turvautuu hoitoihin. En usko että pelkkä synnyttäjien keski-iän nousu on syynä. Miesten siemennesteen laatu on raskaasti tullut alaspäin viime vuosikymmeninä. Mitä ajatuksia muilla herää tästä?

Toki paljon on tapahtunut hyvääkin edistystä, lapsikuolleisuus on paljon pienempi, on neuvolasysteemit ja ultrat yms..et tarkoitus ei o manata:)

Täällä tuli tänään viikkonäyttöisellä digillä 3+ ja nyt menossa 5+1. Huojentaa oloa, kun on merkki hcg:n noususta. Varsinkin kun nyt on alkuviikolla vaivanneet oireet hävinneet. Mietin, että aiemmat vahvat oireet saattoi olla alkionsiirron jälkeisten lääkkeiden aiheuttamaa. Nyt se lääkitys loppui ja niin myös oireet väheni.

-- Tein kyllä digitestinkin (maanantaina) mutta kyllä tämä riitti plussaksi (lauantaina) ja tein kyllä toisenkin tikkutestin maanantaina mutta eipä ollut paljoa muutosta. Enkä ajatellut enää tehdä testejä kotona. Verikokeen saatan pyytää lähempänä varhaisultraa jos ei korvienväli kestä, muutoin odottelen täs nyt sen piiutkän kuukauden.
En sitten malttanut olla tekemättä testiä uudestaan. Heti kun väri alkoi nousta (rfsu) niin heti alkoi testiviiva piirtyä :). Eli on noussut hcg-arvo viikontakaisesta hyvinkin. Siltikään testiviiva ei ollut vielä yhtä punainen kuin kontrolliviiva (pdo18).

Muokattu viimeksi:
En sitten malttanut olla tekemättä testiä uudestaan. Heti kun väri alkoi nousta (rfsu) niin heti alkoi testiviiva piirtyä :). Eli on noussut hcg-arvo viikontakaisesta hyvinkin. Siltikään testiviiva ei ollut vielä yhtä punainen kuin kontrolliviiva (pdo18).

Mä luin että jos on liikaa hcgtä niin testi voi näyttää väärin :s

No kohta sinulla on se ultra niin se helpottaa vähän, vaikka kyllä huoli silti on vielä :o

Mä tein tänään toisen viikkonäytöllisen digin, ja se näytti "Raskaana 3+", ja tänään viikkoja siis 5+6. Vaan vielä on täälläkin kaks viikkoa ultraan.

Mies aikoo kertoa omille vanhemmilleen pääsiäisen jälkeen, mä odotan useammastakin eri syystä sinne nt-ultraan.

Koirankorva: tsemppiä kovasti! Nuo vuodot on niin pelottavia! Mulla tuhrutti vaaleanpunaista reilun viikon viikolla 5-6.

Ultraan kans kaks viikkoa.. Huokaus. Tänään testissä vaan häilähti toinen viiva ja katosi sitten. Edelleen silti oksettaa, rinnat ovat herkkänä ja iltaisin on jäätävä väsymys. Vuotoja ei ole, mutta eihän se merkkaa mitään kun kierto on vasta käynnistymässä edellisen jäljiltä... Se voi olla sekaisin useammankin kuukauden vielä. Ainahan minulla siis matalat istukkahormonipitoisuudet ovat olleet, mutta tämä taitaa olla jo ennätys.

Takaisin