Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hei. Meni pieleen raskaustestin kanssa. Mä aamuvirtsasin mutta käsittelin sitä väärin. Äsken kävin apteekissa ostamassa uuden. Nyt uudella testillä yritetään. Aamuvirtsa meni jo mutta kokeilen nyt vaikka seuraavalla virtsakäynnillä. Yritän saada puolen tunnin sisään pissattua että saan testin tehtyä ennen 11.45 jolloin äiti tulee käymään. Mä en hänelle kerro jos olen raskaana ennen kuin ainakin useampi kuukausi on mennyt eteenpäin.

hei. Meni pieleen raskaustestin kanssa. Mä aamuvirtsasin mutta käsittelin sitä väärin. Äsken kävin apteekissa ostamassa uuden. Nyt uudella testillä yritetään. Aamuvirtsa meni jo mutta kokeilen nyt vaikka seuraavalla virtsakäynnillä. Yritän saada puolen tunnin sisään pissattua että saan testin tehtyä ennen 11.45 jolloin äiti tulee käymään. Mä en hänelle kerro jos olen raskaana ennen kuin ainakin useampi kuukausi on mennyt eteenpäin.

Se virtsa olisi hyvä olla rakossa 2-4h. Muuten se on tosi laimeaa ja näin ollen hormonia vähemmän virtsassa.

Kiitos vastauksestasi. Odotan virtsaa ainakin 2 h tai vähän enemmänkin. Välillä tuntuu että pissattaa paljon. Varsinkin illalla tulee ravattua wc:ssä useampi kerta mitä normisti en tee.

Kukkatyttö: Raskaustesti kannattaa tehdä vasta sitten, kun kuukatiset ovat jääneet tulematta. Silloin saa varmimmin oikean tuloksen, eikä tarvitse ihmetellä väärien plussien tai negojen kanssa. Saanko kysyä, minkä ikäinen olet?

Tervehdys! Päätin nyt kirjautua tänne elämäni ensimmäisen plussatestin kunniaksi. Olen siis 35-v. esikoisen yrittäjä ja nyt vihdoinkin 17. yrityskierrolla näyttäisi tärpänneen!
Tällaiset sain tänä aamuna http://aijaa.com/C324Ys (alempi One Step, ylempi joku kiinalainen apteekin testi). Eilen jo tuli apteekin toisenmerkkiseen testiin hailun hailu haamu.

Ehdittiin miehen kanssa jo käydä tutkittavana ja miettiä hoitojen aloittamistakin. Laskurin mukaan laskettu aika olis 20.-22. lokakuuta (ei tarkka, koska kierron pituus on vähän heitellyt). Ainoa oire on se, ettei mulle tavallista menkkoja edeltävää tiputtelua ole näkynyt.

Hellu: Raskaustesti tehty puoli tuntia sitten. Tulos: ei raskaana. Kuukautiset pitäisi tulla sunnuntaina. Odotan ensi viikkoon. Olen 45- vuotias.

Heipä hei :)
Josko pikkuhiljaa minäkin jotain kirjoittelisin.
Täällä yksi viime viikolla plussannut!
Omien laskelmien mukaan la olis 8.10.
Hieman jännittää kuinka tää alku tulee menemään, koska edellinen yritys päätyi keskenmenoon viime syyskuussa... Mutta peukut pystyssä :)

Susqi koita vikalla digillä niin että laimennat virtsan vedellä ja sit tikutat :woot: Ainaki tavallisissa tikuissa se viiva lähtee uudestaan haaleneen sit kun hcg on jo tosi korkee! Sitä on jotenki liikaa jotta tikun reagenssiaine tajuais sen.. sit kun laimentaa niin tulee taas vahva :p

Kukkatyttö muutaman päivän päästä uusi testi vaan, jos ei kuukautiset ala :) Asutko siis sun miesystävän kanssa yhdessä ja toivotko itse lasta? :)

Pitihän se mun myös digiin tuhlata, menkkojen ja neuvolan laskuopin (eli kaikilla 28pv kierto) mukaan mulla ois nyt 5+3 mutta sen mukaan milloin mun mielestä oli ovis (vasta kp 21) olis 4+4. Digi anto 2-3 eli ton 4+4 mukaan. Leffaviivojakin koitin rfsu:n testillä kalastaa mutta ei ihan tullu, paketissa oli 2kpl niin voi sitten muutaman pv päästä vielä kokeilla :D

*muoks* niin joo hups :oops: Tervetuloa kans kaikille uusille! Pysyviä plussia :thumleft:ky

Sellasella mikä ei ollu rakossa kauaa. :DD Mutta kyllä se mietti ja mietti se testi. :DD
Mä muistelin, että siinä ohjeessa oli maininta et jos on korkea hcg pitoisuus niin ei anna luotettavia tuloksia.

Vitsit että tekis myös mieli ostaa digitesti, esikoisesta tein pelkästään sellaisen, mut nyt en raaskis kuitenkaan kun on sen verran kalliita. :D Nyt 4+2 ja saa jo kivan viivan testiin. :happy: Miten muuten saatte kuvan tollaisena avattavana liitteenä?image.jpeg

Briala, Lisää kuvan tuosta "Lataa tiedosto" kautta, joka on lähetä vastaus vieressä. :)

Aijaa, mulla se antaa siitä vaan ton ison kuvan tai pienen kuvan. :D Vai tuleeko se pieni kuva sit tollaisena kun lähettää viestin? Urpo täällä hei. :hilarious: Käytän puhelimella selaimella tätä.

Takaisin