Plussan huumaa

Mä jään sit varmaan yksin tänne kun oon vasta pari päivää ollu jäsen... :D

Ja on tässä vielä aikaa maaliskuulle päästä, eli uusia odottajia toivottavasti tulee vielä pitkän aikaa :)

noooh kävinpä tossa aikani kuluks jo muutaman ketjun tekemässä tonne salasten ryhmään :) onpaha jotain jo... lisäillä/keksiä muuta sit ku tulee muitaki sinne :) ääääh ku tekis miel lähtee käymää siel apoteekis hakee se opas,mut ukko prkl autoo rassaa tuolla eikä pääse ajelee vielä...murr.... no ruuan laittoon kai se ois ruettava ipanoille... :)

Minä en jaksa tänää enää muuta ku viettää aikaa lasten kanssa pihalla :) iltapäivisin alkaa muutenki ramasee, nii auringon ottaminen sopii hyvin loppupäivän hommaks :joyful:

Joo, ei oikein enää jaksa alkaa tehdä mitään.. Kaikkee olis mitä tarvis mut ei vaan huvita. Keskityn mieluummin kasvattamaan mahaani :P

Mä just pyykkärin päälle viel lykkäsin...pakko tehä jotain ku keljuttaa tuo ukko ku murisoo tuon auton takia :| ja ite murisen kans mut eipä Taija nyt tajuta :D :D hehheee vaa...

Mä keräilin kans aamun viestejä,mut silti puuttuu varmaan kymmenen vielä.:D
Tervetuloa Morris! Onpas monella keskenmenotaustaa.:( tsemppiä kaikille.♡

Oi onnea rouvaskainen plussasta! Toivottavasti tämä tulee viimein syliin asti! :)

Täällä kauhunsekaisesti mukaan ilmottaudutaan! Tänään plussattu CB:n digillä, la 1.3 vaun laskurilla. Pelko persiissä eikä tiedetä vielä mitä tehdään kun ensimmäisen raskausaika oli niin vaikea, päättyi lopulta pahoissa myrkytysoireissa sektioon 32+4.

Muokattu viimeksi:
Onnea Jaanuzka ja toivotaan et nyt menee kaikki loppuun asti hyvin!!! :) mulla oli kans esikoisessa raskausmyrkytys epäily ja käynnistettiin 38+....onneks vasta... Mut ny on pelko siitä kyl taas ku luin tosta et on isompi riski jos on ollu ekassa JA jos on ollut äidillä...ja kuha ny saa tietää montako matkustajaa siel on... :|
Kyl tekis mieli äidille jo kertoo mutten vielä ehkä uskalla,vaikkei tuo varmaa pahana ois...aikasemmi joskus puhuttiin et jos viel yks tulis.... :D

Ja olipa aika"pysäyttävä" tuo juttu tosta vauvan odotus-oppaasta tuo tupakka juttu... :| voeeee ku pitäs itekkii tosissaa yrittää lopettaa mut miks se on nii vaikeeta?!?!:( :( :'( blaaaah...ehkä pakko yrittää vähentää ees tässä lähiviikkoina...

Mun pitää kans hakea tuo opas apteekista. Omasta apteekista en ilkeä hakea, pieni paikkakunta niin juorut leviää heti! Pitää ison kirkon apteekkiin ajella joku pv :)

Onnea Jaanuzka plussasta ja tervetuloa mukaan! Toivottavasti asiat sujuvat tällä kertaa helpommin.

Kiitos <3 Toivon todella että olisi helpompaa nyt. Melkein 30viikkoa oksentamista 24/7, supistuksia ja nopeasti edennyt vaikea raskausmyrkytys ei houkuta nyt yhtään kun on tuo 10kk neiti kotona. Vielä ei mitään oireita, testinkin tein koska kuukautiset viikon myöhässä. Varmaan soittelen neuvolaan huomenna, joku tiheä seuranta + äippäpoli, joku estolääkitys ja mitä kaikkea ne viimeksi kertoi uuden raskauden aikana tapahtuvan..huh! Varmaan täytyy pelkopolillekkin mennä päätä selvittämään..

Jaksamisia kovasti Jaanuzka!!!! :) toivotaan et nyt menis kaikki hyvin :) kyl mäkin vähä "tarkempaa" seuraamista haluaisin mut tuskinpa saan ku mitää NIIN "dramaattista" kuitenkaa oo:/ kai se vaa ite seurailtava sit...
Kyl tuossaki apteekin täti vähä katto ku eka etin lapsille särkylääkettä(isommalle painoluokalle siis ku meillä pienempää) ja sit pamautin kysyä"onko teillä sitä vauvan odotus opasta" :D :D hahhaaaa....

Tsemppiä Jaanuzka tähän raskauteen, jospa pääsisit vähemmällä!
Mitä siinä oli tupakoinnista? Mä lopeti viimeks seinään, sit imetyksen jälkeen oon lipsunu sillon tällön mut nyt taas kamppailen etten enää polta!

Takaisin