Plussan huumaa

AnnaKatriina: Oon pahoillani menetyksestäsi. En tiedä ootko aiemmin siitä kertonut täälä, mutta ihan kamalaa.

Meillä kans esikoinen jo niin iso, että toisaalta mulla on enemmän aikaa ajatella tätä raskautta, mutta sitten taas en muista/halua ajatella tätä raskautta, koska se ei oo mitenkään selvää, että jos tämä kesken menee, että lähtisin hoitorumbaan enää uudestaan. En jaksa sitä shaissea enää... Mut en toki varmuudella osaa sanoa.

Tää viikko varmaan matelee, kun perjantaina on aamulla puoli ysi se ultra....

Olikos muilla ultria tällä viikolla?

Onnea uusille plussaajille, ja tervetuloa Maaliskuisiin.

Olin ite loppukuun odottaja esikosta, ja se oli alussa ja lopussa malttamatonta, kun joko kaikki muut oli niin pitkällä, tai jo sit synnyttäneet. Mä pukkasin meidän muksun pihalle 30pv, ja olin viimenen meidän porukasta.

Täällä varmaan tää viikko menee niinku muutki...eli ei ihmeempiä.kotona kökkiä ja poikiin kanssa touhuilla... Nyt kaasuttelee neuvolaan ja vessaan :D

Onnea uusille plussanneille!

Just mietin yks päivä kuinka outoa nyt on olla ihan alkupäästä kuukautta, kun kuopuksesta laskettu oli 27.pvä ja olin yks viimisistä, joka synnytti.
Komppaan siis hyvin Sasupalaa. :D

Milla huomenna ultra. Jännittää ihan sikana. Harmittaa kun aika vasta alkuillasta niin varmaan huomenna aika oikein matelee....

Nooh jos lohduttaa, niin ei se häntäpäässä oleminen kerro sitä, että olisi viimeinen. Ne vauvat tuppaa viihtyä siellä mahassa jopa sen parikinviikkoa yli... esikoisesta LA oli 3.1. ja lueskelin loppuajasta paljon eri foorumeita ja olin itkun partaalla, kun tuntui että ne keillä oli loppukuusta laskettu saivat vauvat ennen mua! Ja huimat viisi päivää meni yli :D

Toisaalta mä luulen että oma LA saattaa muuttua päivällä tai parilla taaksepäin, eli olisin ite helmikuun vikoja, tai sitten miehellä olikin vaan supersiittiöt :p Mutta koska melkein 100% varmasti tämäkin menisi yli, niin pysyn vakaasti maaliskuisissa.

Mulla aika varmasti taas käynnistys edessä kun ei esikoinenkaan tullut itekseen. Mut etenkin jos mun monimuotonen raskausihottuma uusii lopussa, niin käynnistetään. Ja jos odotan kaksosia nyt, niin sillonkin kait käynnistetään. Mulla laskettuaika olis 3.3 eli alkupäässä, mut varmaan käynnistys menis helmikuun puolelle. :)

Mulla erikoisesta oli la 15.pv, mut syntyi 2.pv. Tokasta la 5.pv, mut syntyi 2.pv. Kolmannesta la 8.pv ja syntyi laskettuna. La on vaan suuntaa antava päivämäärä, ei sitä niin kannata tuijotella... Yliaikainen raskaus on vasta 42+ viikoilla, että periaatteessa siihen laskettuun voi lisäillä pari viikkoa :) Tosin esikoista odottaessa kun noin tein, niin pientä paniikkia pukkasi kun neiti päätti syntyi paria viikkoa ennen laskettua aikaa :D

Onnea ja tervetuloa uusille :)
Voimia menetyksen kokeneille :Heartred

Olipa lukeminen kun ei vkl käynyt :D

Haluan tietää vauvan sukupuolen, olen liian malttamaton :D
Ja senkin pääsee varmistamaan rv30 eteenpäin viikottain ettei haittaa vaikkei se rakenne ultrassa näkyisikään :p
Ja ihan jo senkin takia että pistääkö noita esikoisen vaatteita kiertoon vai ei.

Vieläkään ei kummempia oireita, väsymystä vaihtelevasti ja harvoin pientä ellotusta, menossa kuitenkin 6+1.
En jaksa stressata keskenmenosta, ei se mitään muuta, keskityn suremiseen sitten jos niin käy.

Ja esikoisesta kävin lukemassa vaun päivittäiset tekstit, tästä käyn ehkä jokatoinen jos muistaa enkä aina ole perillä millä viikolla mennään :grin:grin:grin tuntuu olevan kaikki sen verran hyvässä muistissa vielä, ihanan rentoa tämä odotus.

Mulla LA 12.3 mutta käynnistys tai sektio rv38 joten helmikuun puolella mullakin se.
Esikko syntyi 41+6 myöskin käynnistyksellä.

Mulla oli viimeksi LA 30.1 ja viikolla meni yli :D Hyvin mahdollista, että nytkin mennään sitten mahdollisesti huhtikuun puolelle :) Tosin voi kyllä olla, että käynnistetään taas vähän aikaisemmin kuin normaalisti, jollei itsestään ala tulemaan. Olisikohan viimeksikin käynnistetty 41+1.. mutta tuli kuitenkin päivää aikaisemmin :)

Äh, mua ärsyttää jo nyt ajatus lasketun ylittämisestä :D esikoisesta itkin viimeset pari päivää aamusta iltaan, koska kaikki muut sai vauvan paitsi minä :rolleyes: muutenkin koko raskaus oli monella tapaa tosi raskasta henkisesti. Toivotaan että nyt menis vähän paremmin.

Mun elämän yhdet pisimmistä päivistä on ollut, kun esikko meni 10pvä yli lasketun. Se oli jtn nii kamalaa herätä aamulla todeten ettei taaskaan mitään ja mennä illalla nukkumaan toiveikkaana, että jos yöllä käynnistyis. :rolleyes:

Meillä molemmat pojat ovat syntyneet etuajassa, esikko 3päivää ja toinen 6päivää ennen. Jospa tämäkin jamppa tulisi ajoissa!

Meillä muuten lasten syntymäpäivät tulevat todennäköisesti olemaan reilun kuukauden sisään, kaikkien kolmen siis. Saa viettää yhteiset synttärit :)

Onnea plussanneille! Ja tervetuloa mukaan :happy:

Mä haluun tietää sukupuolen etukäteen vaikk olenkin ihan varma et tyttö tulee. Voi olla että yllätyn sitten ultrassa jos siellä näkyykin pojan killuttimet :hilarious:

Eihän täällä voi olla päivääkään käymättä ku heti on tullu niin paljon tekstiä ettei kohta perässä pysy :grin

Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussasta! Enni kiva nähdä sinutkin täällä :)

Pahoittelut ja halaukset ikäviä uutisia saaneille!

Me halutaan tietää sukupuoli etukäteen, jos vaan mahdollista. Tosin lapsen värivalinnat ei tähän vaikuta vaan ihan oma uteliaisuus :D

Ensimmäisestä ei haluttu tietää sukupuolta.. pidettiin jännitystä yllä synnytykseen asti ja tyttöhän sieltä tuli.. nyt ajateltiin kysyä jos vaan kaveri suostuu ultrassa näyttämään kumpaa laatua on... poikaa täällä hiukka toivottais,mutta nolemmat on enemmän kuin tervetulleita! :happy:

Takaisin