Plussan huumaa

Vielä on plussatestit nykyisestä raskaudesta tallessa, mutta en oikein tiedä säästäisinkö vai onko se vähä ällöä... (iyyyy, pissaa...;))...Esikoisesta en testejä säästänyt(ja harmittaa että en edes tajunnut avata digitestiä että olis ne viivat nähny), mutta kuvat testeistä on kyllä tallessa. Samoin nämä uudet testit on kuvattu, ja vielä ainakin vessan kaapissa...
Esikoisesta minäkin säästin napatyngän, joka miehen mielestä kuvottavaa kun on nyt juurikin vauvakirjan välissä... :D

Tervetuloa varhainen!:) nuorin ainakin tähän mennessä oot muttei se tahtia haittaa,kaveri sai 16v esikoisensa :)
Mä en muista oo kuvannu ees testejä mut tästä nyt piti ku tänne laitoin(tai tonne raskaus ketjuun) kuvan :D toivottavasti on viel tallessa ku entine puhelin levis ja tähän ku laitoin muisti kortin nii ei näytä kuvia :( pitäs jaksaa koneelle kokeilla josko sinne sais tästä ne entisetki kuvat muistikortilta,en oo vaa vielä saanu aikaseks :D

Moi kaikille! Mä uskaltaudun myös tulemaan tänne, meidän yllärivauvan LA olisi 4.3. Vauva on siis todellakin ylläri, mutta erittäin haluttu <3 Jotenkin on vaan aivan hirveät pelot kokoajan, saadaanko vauva maailmaan asti. Olen itse ollut useamman vuoden tosi sairas ja vauva olisi kyllä tällä hetkellä elämään niin suuri ja ihana asia, toisi valon ja merkityksen, että nyt kun ajatukseen on sopeutunut, tuntuisi kestämättömän kamalalta, jos se vietäisiin pois....

Ihan hirmuisesti lämpimiä haleja, ajatuksia ja paljon voimia mimalle ja riille <3<3

Onnea uusille tulokkaille varhainen ja aavatuuli.

Ja munkin puolesta suuret pahoittelut rii ja mima. Noita uutisia kun en kenellekään toivoisi.

Mun mielestä se oli ihanasti jossain ketjussa joku kirjoittanut, että nauttikaa tästä hetkestä. Vaikka jos myöhemmin kävisi huonosti, niin on saanut ainakin hetken olla onnellinen. Meistä kuitenkaan kukaan ei voi sille mitään, jos jotain tapahtuu.

Ilmoittaudutaan mukaan! :)Jaksamisia kaikille surullisen uutisen kuulleille! Itsellä kanssa pientä pelkoa kaikesta mahdollisesta. Täällä siis ollut yksi tuulimuna, sen jälkeen onnistunut 1,5 v tyttö ja nyt kakkosta odotellaan saapuvaksi. :) LA olis nyt näillä näkymin tuolla 17.3. Piinaavia nämä ensimmäiset viikot vaikka kuinka koittaa ajatella positiivisesti! huh..

Tervetuloa uudet! :happy:

Mites muuten te joilla jo ennestään lapsia, meneekö nyt päivät nopeempaa, tuleeko ajateltua asiaa vähemmän vai onko samalailla "humussa" kuin ekalla kerralla?
Itellä tuntuu toistaseks ainaki että kyllä sitä vau sovelluksen tekstiä oottaa joka päivä luettavaks:grin toki joinaki päivinä vaan ei oo ehtiny mutta siis kumminki. Ja kyllä sitä muutenki on jotenki yhtä jännissä tunnelmissa ku ekanki kanssa. Miehelle ku oon oireita selittäny ja sanonu ettei kyllä ekalla kerralla ollu tää ja tää ja näin voimakkaana nii tuumas eilenki että oot lukenu liikaa vauva foorumia:grin mutta kyllä siis ehkä vähä nopeempaa menee päivät tuon touhutaaperon kanssa vaikkai samallalailla sitä on jotenki tästä innoissaan :)

Tervetuloa minunkin puolestani kaikki tuoreet plussanneet. :Heartpink
Kerroin juuri äidilleni raskaudesta vaikka tän asian piti tosiaan olla salaisuus vielä jonkin aikaa... Puheeksi tuli kissani hiekkalaatikko ja toksoplasmoosi johon äitini tokaisi "No sä et varmaan oo raskaana... Vai ootko?" Pakko se sitten oli paljastaa kerta kysytään. :-D Äitini otti asian tosi hyvin (minkä jo tiesinkin etukäteen) ja onnitteli. Sanoi myös olevansa tukena. :love2 (Olisihan se toki ollut kiva päästä kertomaan uutinen jonkun muun kun kissankakan yhteydessä mutta noh.. :-) )

Tervetuloa varhainen, aavatuuli ja elisa90! :) Tänne mahtuu kaikki maaliskuisten odottajat :)

Itsellä onneksi stressi tänään helpottanut. Asiat näyttää järjestyvän...taas kerran. Esikoisen päivähoitoon liittyviä asioita. Pelkäsin jo että pitää huolta kantaa siitä koko kesäloma, joka alko eilen. Viimesenä 3 yönä oon valvonut tän takia. Mutta nyt huolet romukoppaan!

Aavatuuli, mulla on lapsella vaikea sairaus. En tiiä onko siitä nyt juuri vertaistukea, mutta vaikeita asioita täälläkin kuitenkin käyty läpi. Syvä kaipuu olisi saada myös yksi terve lapsi ja elää hänen suhteen normaalia elämää. Vaikka tuo esikoinen onkin maailman ihanin <3 <3 Toivotaan, että kaikki sujuu teillä oikein hyvin ja saatte pienokaisen syliin maaliskuussa.

Tosi hieno juttu varhainen! :)
Äidit <3

Hyvä tukiverkosto on plussaa olkoon minkä ikäinen tahansa.

Jep, saa olla onnekas jos on ymmärtäväinen ja hyväntahtoinen perpepiiri / tukiverkosto. :) Poikaystävällä tosin saattaa kestää toipua alkujärkytyksestä mikä on täysin ymmärrettävää, hänkin kun täyttää vasta 18 loppuvuodesta. Ja onhan se toki täysin normaalia läpikäydä negatiivisiakin tunteita ihan hartaasti suunnitellunkin raskauden saralla.

Pahoittelut mima ja rii. Ei oo mitään sanoja, halauksen lähetän molemmille.

Tervetuloa mukaan uudet

Täälä tänään niiiiiin järkky turvotus iski päälle,kun oltiin esikon ja äitin kanssa 4h shoppailemassa. Mua fyysisesti ahistaa , yök. Mutta ei se auta,kärsin vaikka mitä jos vaansaan tämän maaliin.

Nyt nukkumaan, ollaan mökillä ja meillä on onneksi aika viileä täälä kämpässä. Muuten tästä ei tulis mitään. Muutenkin unettomuus vaivaa edelleen osittain. Nyt on ruvennu vaan vaatii veron päikkyjen muodossa.

Me ei tiedetty esikosta,eikähaluta tästäkään tietää.

Sasupala 5+5

Tervetuloa uudet!

Ite oon odottanut ja palannut lähtöruutuun ja ns. odottanut odottamista niin kauan, että päivät ei kulu kulumallakaan. Vaikka toki nyt on jo neljä viikkoa plussasta kulunut aikaa, mutta silti ketuttaa tää odotus, varsinkin kun tilanne voisi olla toinen ja voisin olla nyt kuukauden ikäisen vauvan kanssa tai ihan loppusuoralla raskaudessa. :sorry: En tiedä milloin oikein osaisin nauttia ja ottaa vastaan mitä annetaan, huonomminkin voisi olla. Esikoisen kanssa touhutessa kyllä ei tule niinkään muistettua edes koko raskautta, mutta samalla tavalla myös vertailen oireita päivittäin.

Palaan kyllä hetkeksi töihin kuukauden päästä (kaduttaa jo nyt, mutta saa ainakin rahaa kerättyä), jospa se aika lähtis sitten kulumaan paremmin. :)

Tällä hetkellä tuntuu, että sais aika kulua nopeammin. Mies on lomalla ja esikko menee vasta elokuun puolessa välissä pkhn takasin. Ehkä sen jälkeen alkaa aikakin kulumaan vähän nopeammin ja viikot paukkumaa.
Kuopuksesta aika meni siivillä kun olin itse koulunpenkillä ja esikko pkssa. Esikosta en edes muista enää. :D

Ja ihana äiti varhainen sulla! :) en muista onnittelinko jo, mutta onnea ja tervetuloa maaliskuisiin!

Kiitos paljon! :Heartpink Viitaten tuohon edelliseen viestiisi, et ole ainoa kenenkä mielestä aika voisi pikakelaantua eteenpäin... Neuvolaankin pääsen varaamaan ensimmäistä aikaa vasta ensi maanantaina mikä tuntuu iäisyydeltä. :laughing002

Takaisin