Plussan huumaa

Täällä tehty parina päivänä haamu, tänään jo huomattavasti näkyvämpi haamulainen kuin eilen! Eli jotain ainakin tapahtuu:) onnea kaikille muillekin plussanneille! Täällä 1v 2kk esikoinen, kierto käynnistyi tammikuussa ja on heitellyt 24-35päivän välilläo_O täytyy ensi viikolla neuvolaan soitellessa mainita asiasta.

Onnea uusille! ❤ Täällä tänään jomottelua ja kaamea turvotus!! Päiväunet olisi nyt poikaa! Melkein kirppikseltä tarttui mukaan yksi body, mut vain melkein. ☺

Turvotuksesta tuli mieleen et olette jo ottaneet masukuvia?

Mä en oo vielä ottanu ku toi mun entinen massu synnytyksen jäliltä ei oo vielä edes palautunu :D

Mulla on jokaisesta raskaudesta jostain ihan loppupuolelta vaan pari kuvaa, ei oo jotenki mun juttu ollu ikinä mahan kuvaaminen :)

Mää otin esikoisesta tuolta 5+0 eteenpäin aina kun viikko vaihtu ni kuvan... on niitä kyllä ollu kiva jälkeen katella että kuinka se kasvo.. :D otin kyllä tästäkin 5+0 kuvan ja tänään 6+0.... niin että eiköhän se tule napsittua tästäkin seuraavat 35 viikkoa kuvat.. :wink

Onnea uusille plussanneille!
Mä oon taas ahkera ottaa mahasta kuvia. Tästäkin alkuturvotuksesta ottanu kuvan kaverille, jollon en vielä edes raskaudesta tiennyt. :D
Tosin löysää nahkaa on edellisistä jääny kuitettävästi tähän mahaan..

Toi onkin kiva idea ottaa kuva joka viikko. Itelle ei tullu mieleen. Nyt pitää skarpata ja sunnuntaina ottaa eka.

Miekin suunnittelin kuvaavani viikottain. Tosin ennen kuva jäi ottamatta, tuli sen verran yllärinä tää. Aloitin nyt rv 5, heti kun alkoi jotain näkyä.

Laihdutus projektia kuvasin sillon tällön..raskausmasuista taitaa pari kuvaa vaa olla..tuskin nytkään joka vko kuvaan(ehkä) mut sillon tällön ainaki :)

ee3c8d1996bff5359e55e2663aca8af3

Apua, uskoisin että laskettu aika on maaliskussa, mutta mulla ehti tulla vain yhdet kuukautiset synnytyksen jälkeen niin ei voi olla varma. :)

Ilmottautuisin joka tapauksessa mukaan! :D

Kiitos mamaminion! :) samoin sinne ja kaikille muillekin! ❤

Kiitos! Oli pakko käydä hakemassa tänään digitaalinen raskaustesti viikkonäytöllä. Saa vähän käsitystä millä viikolla tässä mennään. :p huomenna aamulla ajattelin testin tehdä.

edbd7e43f65458790831031d88face45

Tämmösen tuloksen digistä sain, mutta toi taitaa olla ihan 2-3 - 3+ rajalla, koska hedelmöitys ei ole mahdollinen tohon aikaan! :D kummaa ettei viikko sitten näyttänyt plussaa. :)

No nyt uskaltaa taas pikkuisen enemmän iloita!

Takaisin