Plussan huumaa

Kyl meki varmaa sukupuoli halutaan tietää niinku muissakin...mut muille ei paljasteta:)

Me aiotaan kans kysyä. Kummastakin kysytty ja jos tää nyt sattuis olemaan tyttö nii osaisi kaikki selkeästi pojan vaatteet laittaa syrjään. Mä tykkään käyttää pojillaki ns. tyttövärejä ja esikolla ihan lempparit housut on legginsit. :)

Diamante : siihen imetys kysymykseen, en oo kuullukkaan :eek: ite myöskin siis vielä imetän, toki kertoja on noin 2vrk. Nlasta sanottiin kun soitin ja kysyvät sitte että vieläkö imetän niin ettei tarvii tämän takia lopettaa jos ite vain jaksaa. Ehkäpä pitää ottaa asia puheeks käynnillä:)

Ja tuohon sukupuoli kysymykseen, esikoisesta haluttiin tietää muttei kerrottu muille. Tällä hetkellä itellä ainaki sellanen fiilis että haluis tästäki tietää mutta katotaan:smug:

VAIHDOIN NIMIMERKKINI KUN TUO SAA90 OLI JOTENKI VÄHÄ NIIN... NYKYÄÄN SIIS CANDY90 :D :D Jos nyt ei hirveetä sekaannusta aiheuta? toki voin vaihtaa takasinki jos on helpompi niin yhistää :) ettei vaa luule et uus oon :D

Vaihan takas ku hirveetä säätöö ainaki tän känny sovelluksen kans ku ei näytä oikeeta

ELI EDELLEEN SAMA VANHA SAA TÄÄLLÄ :D voi jööses tätäki ku luulin et helpommin ois selvinny tostaki..no tässä kissan vahtimis huuruissa väsyneenä tekee kaikenlaista näköjää...jokoha koht ois vuoron vaihto :D ANTEEKSI SÄHLÄYKSENI....

Me halutaan varmaankin tietää sukupuoli, jos se helposti rakenneultrassa selviää :)
Voi sitten vähän paremmin tehdä hankintoja :)

Me halutaan tietää sukupuoli, koska suvussa on x-kromosomin mukana periytyvä silmäsairaus. Muuten ei mtn merkitystä olisi, mutta jatkotutkimuksia ajatellen olisi hyvä valmistautua... Muille ei kerrota, jos sukupuoli selviää ultrassa. Vaatteet meillä melko neutraaleja, ei ole tapana vauvasta asti värikoodata lapsia :D

Tuhisija, no huhhuh! Täytyy kyllä nla kysyä vielä tosta. Meillä tosin kans imetyskerrat on max. 5vrkssa, yleensä aamu- ja iltaunimaidot.

Mä en haluais tietää sukupuolta, mutta oon niin pirun utelias ja malttamaton että tiedän jo etukäteen että vaikka mitä päätän niin en malta olla kysymättä rakenneultras... Toki esikon kohdalla ei näkynyt se silloin. Saatiin vasta synnytystapaarvios n 1kk ennen laskettua tietää... (jälkeenpäin harmitellu et ei olis pitäny kysyä ku oli enää niiiin lyhyt aika jäljellä...;))
No... Loppujen lopuksi oon niin onnellinen tästä raskaudesta että ei ees pitäisi miettiä moisia... Aivan sama monen muun asian rinnalla! <3

Me halutaan kyllä kans tietää sukupuoli. Mutta ei sen takia että saisin tytölle ostaa vaan pinkkiä (VIHAAN pinkkiä) ja pojalle sinistä valmiiksi. Aika neutraali on tuo esikoisen vaatekaappikin. Mä en kestä yllätyksiä, haluun tietää heti kaikki nyt! :smiley-bounce012

Mä oon kyllä niin tarkka vaatetuksesta, että sinällään huvittaisi tietää sukupuoli, mutta toisaalta haluaisin tällä kertaa pitää salassa. Jos ylläripoika tulis, niin esikoisen röyhelö ja kukkasomisteiset vaatteet ei kävis mitenkään. :D Ehkä me kysytään sitä kuitenkin.. oon jo varautunut siihen, että myös poika voi tulla, sillä sisustin tytön huoneen uudestaan neutraaliksi, koska samassa huoneessa ne lapsoset tulisi sitten aikanaan olemaan. :D Sormustesti povaa poikaa ja oireet myös, jännittää jo nyt kumpi siellä asustaa!

Naureskelin jo miehelle, että jos jättäisi kysymättä kumpi on, niin antaisikohan se lisäenergiää synnärillä ponnistaa vauva ulos, jotta sais tietää vihdoin sen sukupuolen. :D

Hei miten tuo sormustesti tehtiin? Oon kuullu siitä muttei hajua? Ja voiko sen tehdä nyt jo, jotenki kuvitellu et pitäis olla jo masu... ;)Ja samalla kysyn että mitä oireita joista poikaa epäilet?

En tiedä ehkä sitä "oikeaa" tapaa, mutta oma hius josta kihla-/vihkisormus pujotetaan roikkumaan ja lasketaan vatsan päälle, nostetaan siitä parin sentin päähän ja odotetaan liikettä: pyörivä liike povaa tyttöä ja ees taas heiluva poikaa.

Sitten lasten lukumäärän ja sukupuolet katotaan kämmenestä, eli sama juttu, mutta kämmenen päällä. Liikkeen pysähtyessä ns. vaihtuu lapsi. :D

Esikoisesta teki pyörivää liikettä ja tyttö tuli, nyt näyttää aina vain heiluvaa vaikka mitä yritän :D Kämmenestä näyttää eka tyttöä, sitten poikaa ja heti perään tyttöä. Eli kolme lasta povaa meille, mikä onkin mun oma haaveluku. :)

Sittenhän on olemassa niitä gender testejä. Siis ihan ku raskaustestit. Pissistä se arvoi vauvan sukupuolen. :D Sorruin esikoisesta kokeilee sitä ja se näytti tyttöö, mut poika oli. En luota siihen enää. Mut näitä on hauska aina testailla ja miettiä. :)

Mä oon törmännyt myös noihin tyttö vai poika -testeihin, hyvä tietää ettei ne pidä paikkansa niin ei tule sorruttua :D

Mä tykkään myös pohtia oireita ja merkkejä, vaikka suurin osa ihan huuhaata . Onpahan tekemistä kun arvuuttelee tämän ekan puoliskon raskaudesta :D

Joo en tiiä onko noi testit ihan pelkällä arpapelillä et tuleeko tyttö vai poika. :D

Minä poistun tästä ryhmästä, meille ei tule maaliskuun vauvaa. :crybaby2:sad001
Kiitos teille kaikille. Paljon onnea matkaan ja paljon tarrasukkia kaikille! :Heartbigred

Mima, olen todella pahoillani! Toivottavasti pian uudelleen teille onni suodaan. Voimia ja jaksamista teille <3

Takaisin