Voi mima ja rii, olen tosi pahoillani teidän molempien puolesta. Paljon tsemppiä. Seuraavaa yritystä vaan kehiin, vaikka eihän se tuossa tilanteessa kauheasti lohduta.
Voimia
Rii89 voimia sinnekkin.
Mulla tosiaan hcg oli 181 ja pitäs olla 2000. Epäilivät tuulimunaa, kohdussa ei näkynyt yhtään mitään.. maanantaina kontrolliin että lähtee arvot laskemaan muuten se puhu kaavinnasta.
Moikka kaikille, ajattelin liittyä mukaan keskusteluun vaikkakin siihen on pienoinen kynnys ikäni takia... Olen siis 16-vuotias, plussasin eilen 15.7. (kp 37/32 & dpo 18). :-) Voi miten onnellinen voikaan olla vaikka näin varhain täytyykin iloita varauksella... Täällä alustava laskettu aika on siis 20. maaliskuuta 2017.
Voimia ja jaksamisia surullisten uutisten vastaanottajille minunkin puolestani.
Tervetuloa varhainen! Taidatkin olla ehdottomasti tämänhetkisen porukan nuorin... :) Olisi mukava kuulla sinustakin lisää!
Samaan viestiin sitten pahoittelut surullisen uutisen saaneille! Ei täällä "turvassa" ole vielä kukaan. Näiden uutisten saattelemana alkoi entisestään jännittää maanantain tuleva ultra... :/
Kiitos kivasta vastaanotosta! :)
Monen mielestä varmaan vähän outo kysymys, mutta aijotteko säästää plussatestinne muistona? Itse plussasin liuskatesteillä ja ajattelin tosissani pistää kuivat liuskat kontaktimuoviin... Päätyvätköön sitten mahdollisesti vaikka vauvakirjan väliin (jos kaikki menee hyvin). :-D Oma äitini säästi siskoni irronneen napatyngänkin pienessä pahvirasiassa...
Me aiotaan kysyä sukupuoli rakenneultrassa. Ihan vaan koska utelias luonteeni ja haluaa tietää ajoissa toisaalta meillä on kaksi poikaa, joten poikahan se varmaan tämä kolmonenkin on.