Plussan huumaa

Ei mitään tietoo paljo maksaa..varmaa iha tarpeeks...ei mulla ainakaa vara mihinkään"ylimääräseen" joten kiltisti odotellaan... Jos oikein alkaa tiukkaa tehä nii on tuolla kaapissa viel yks testi minkä voi varuilta tehä mut eihän sekään mitään takaa kyl mä ny ainaki luotan siihen et tuolla joku on siihen ekaan ultraan asti...eikös se sillon lääkärineuvolassa tehä?

En kyllä muista... edellisestä kerrasta kolme vuotta nii en muista yhtään mitä milloinkin on :D

Kyl tossa mun mielestä oli et on jonkunlainen tehty sillon(oisko sit se alakautta tehtävä)... Ja kyl ainaki kaksosista näky olevan ultrakuva jo sillon ekalta lääkärineuvola käynniltä.... Et sillonhan se selvii :D hui...

Meillä ei mun mielestä kuulu lääkärineuvolaan ultraus vaan se ois sit vasta se niskapoimu-ultra vai mikälie..:( oon ymmärtäny et yksityisel on kallista se ultra ja kuitenki ku keskenmenon riski laskee vasta sillon vko 12 jälkee ni yritän malttaa sinne asti.:)
Luulis et keskenmenotaustalla vois päästä herkemmin alkuraskauden ultraan iha kunnalliselleki?

Täällä onneks kahvi alkaa tökkiä niin pahasti ettei sitä tarvi varmaan kohta juoda ollenkaa :o

Tänään on alkan kiva pieni pahaolo hiipii päälle, kiva olla töissä ja napostella vähän väliä jotain pientä.. yritä täällä nyt sit pitää salaisuutena lomaan asti, jos pahoinvointi vaan lisääntyy.. ei olis kun 4 pitkää viikkoa vielä ja sit saa lomailla turvallisille viikoille asti :happy:

Eilen just hehkuttelin ku ei oo väsymystä nii johan tänään taas on,iski jäätävä väsymys yhtä äkkiä... :( tosin tuo sadeilmakin saattaa tehä osansa...mut tässä sen taas huomaa miten ne oireet muuttuu joka päivä... :D :)

Ai näkyyks siin semmonenki :o en kyllä yhtää muista mistä sen sillon sain laitettua ku kaksikkoa vartuin :'D

Kyllähä tuossa näkyy ku koneella kattoo :D itekki enimmäksee puhelimellä tääl käyn...äske kävin koneen ku kävin tsekkaa montako viestiä tänne jo tullu laitettua :D 2 vaille et pääsee sit"salaiseen ryhmään" :) ;D yritin kyl sitä vaikka mitä kautta ettiä mutten löytäny mistä sen ois saanu :(

mistä muuten rimpula saa ton "raskausviikko" janan tohon alapuolelle? :)
Vieraisiin pöytiin huutelen ;) Esimerkiksi lilypie.com pystyy tekemään noita tickereitä. Valkkailet sieltä millasen haluat ja sitten valitset "Forums" kohdan ja siitä tuon pseudo HTML, jne jne jne ja liität alle tulevan linkin omaan allekirjoitukseen :) Foorumin säännöt ja FAQ löytyy myös ohjeet :)

Liitteet

• Screenshot 2016-06-28 18.33.52.png
    Screenshot 2016-06-28 18.33.52.png
    167.7 KB · Katsottu: 43
Kiitos zeni! Täytyy käydä kattomassa ja tutustumassa kuhan koneelle seuraavan kerran menen :)

No sä oot ollu ahkera kirjottaa. Mun pitiki tulla just kysyy et näkyyks teillä muillaki tossa yläpuolella jo toi 2017 maaliskuu salainen ryhmä?:confused:

Näkyyhä se.mut varmaa tulee jossai välis eka se"lista" mihin kerätään kaikki ja sit ku o tarpeeks kommentteja pääsee... Mitäs tässä muutakaan ku pyörii 24/7 päässä nii pakko jonnekkii aina naputella :D kivaa et on tälläsiä :) en aikasemmissa raskauksissa olukkaa missää tälläsessä...

Onko muilla ollut jäätävää vatsan turvotusta? Mulla nyt 5+1 ja maha niin turvonnut että näytän siltä kun olisi tyyliin rv 25 :D

Joo, kyllä sitä turvotusta varsinki iltaa kohti on roimasti! Tuntuu että kaikki päällä oleva ahistaa :arghh: ja pitää vissii jonnee tissiliivi kaupoille alkaa suunnistaa, ahistaa ja puristaa :D mies tossa nauroki että niitten ei tartteis tosta hirveesti enempää kasvaa :smiley-ashamed004 miten ihmeessä kaikki voi niin nopeesti turvota? Huh!

Okei, mä ihmettelin et miten se nyt jo näkyy ku vasta varmaan kymmenen viestiä kirjottanu.:D
Viel ei maha pömpötä, viimeks pullahti ajoissa esiin,toivon ettei nyt ainakaa nopeammin ettei heti jäis kiinni..
Pitäis varmaa soitella nlaa et mitä mieltä ne on mun lasketusta ajasta ku saan eri tavoilla eri päivämääriä.:rolleyes:

Kyl turvottaa.... just tässä mietin ku aamulla pitäs salille mennä nii maha on ku pallo heti aamupalan jälkeen melkeen.. :/ varsinki ylämahaa turvottaa :O ettei kehtais tiukkaa paitaa päälle heittää...toivotaan ettei ois pahemmin tuttuja... Kyl tää ärsyttää...ku tässä ollu laihutus projekti menossa 1,5v jonka joka toinen salilla varmaa huomannu nii joo.... Huuuooh..

Takaisin