Plussan huumaa

Eipä taida momwok pelko haihtua kokonaan missään vaiheessa, mutta epäilen että nämä 12 ensimmäistä viikkoa on pahimmat.. Jos ultrassa todetaan kaiken olevan hyvin niin se varmaan helpottaa hieman. Sinne on vaan niin pitkä aika..huoh.

Toivon todella parempaa onnea itse kullekin tälle kerralle! Itsestä ajatus siitä, että tämä raskaus voisi edetä hyvin, on ihan absurdi. Varsinkin kun minulla ei ole lapsia entuudestaan. :/

Voi rouvaskainen, uskon että keskenmenon kokeminen ennen ensimmäistä lasta on varmasti jollain tapaa vielä rankempaa, koska ei ole sitä onnistunutta raskauskokemusta lohdutuksena ja luomassa uskoa että tässä voi käydä hyvinkin! Koen että esikoinen on myös pitänyt niin kiireisenä ja "kiinni arjessa", ettei ole voinut vaipua epätoivoon ja jäädä peiton alle suremaan. Voin vain kuvitella kuinka romuna olisin ollut keskenmenon jälkeen, jos minulla olisi ollut mahdollisuus murehtia asiaa rauhassa!

Ja amorous, minua pelottaa sekin että edellisessä raskaudessa syke oli jo todettu varhaisultrassa ja siitä huolimatta raskaus keskeytyi. Haluaisin käydä varhaisultrassa, mutten usko sen tuovan minulle sen kummemmin rauhaa kuin ehkä pariksi tunniksi.

Toivon kaikille kohtalotovereille (ja muillekin tietysti!) että nämä pienet päätyvät syliin asti! Aika skeptisesti huomaan suhtautuvani, suojeluvaisto ehkä...viimeksi tipahdin niin korkealta ja kovaa. Mutta välillä onneksi saan myös hykerreltyä onnesta ja haaveiltua tulevasta luottavaisin mielin!! :)

Kiitos Momwoc ymmärryksestäsi ja kivasta viestistäsi! Niinhän tämä nyt pitää ajatella että jokainen raskaus on mahdollisuus terveeseen lapseen. Voimia kaikille! :)

Täällä ilmoittautuu yksi eilen (taas) plussannut. :smiley-bounce022
Taustalla keskeytynyt keskenmeno huhtikuussa. Yhden menkat siis tässä välissä tullut...
Yksi lapsi entuudestaan ja toista yritetty melkein kaksi vuotta enemmän ja vähemmän tosissaan. Nyt keskenmenon jälkeen tämä raskaus pelottaa. Usko siihen että tämäkään nappula pysyisi loppuun asti mukana, on aika heikko. :sad001

Onnittelut Niia! :) Pahoitteluni sinullekin, että olet joutunyt kohtaamaan keskenmenon. Täällä onneksi saa ymmärrystä kohtalontovereilta. :)

Taidan uskaltautua myös mukaan. Plussattu haamuviiva torstaina ja eilen ihan selkeä plussa.

Onnittelut kaikille plussanneille ja toivotaan, että kaikkien kyytiläinen kestää matkassa loppuun asti :)

Onnittelut viola82 ja niia!!! Toivotaan kovasti et nyt pysyvät mukana!!! :)
Täällä varattu eka neuvola just äsken 13.7 ja lääkäriaikaki 19.7.... Ehkä tuo lääkäriaika jännittää kaikkein eniten onko siellä yks vai kaks... :D hope so vaan yks... :D

Varovasti ilmottaudun mukaan. Päähänpistosta pissin tikkuun ennen töitä, tunnin pidättelyn jälkeen.:D haaleahko viiva, mutta selvä, ajatukset ihan sekaisin! Vuoden ikäinen lapsi löytyy ennestään.:) toisen testin teen varmaan huomenna tai keskiviikkona aamulla. Hui.

Onnea lili ja vahvistumista viivalle :)
Mulla siirtyki ajat 18 ja 26.7 ku oli laskenu eka viikot väärin... :/ pidempää oottelua siis...

Minulla eka neuvola-aika varattu 19.7.

Oli jotenkin tosi vaikeaa edes soittaa neuvolaan, kun viimeksi kun soitin ja kerroin keskenmenosta niin oma täti oli jotenkin tyly... onneksi siellä vastasi nyt joku päivystävä, oli helpompi puhua!

Täällä ja varattu ensimmäinen neuvola 18.7, edelleenki kauhean vaikea uskoa koko asiaa o_O

Itseäni pelottaa ja ihan hirveesti se tuplaraskauden mahdollisuus, koska entisestään meillä on jo kaksoset ja yhden keskeytyksen tässä välissä olen tehny, jossa myös olisi ollu kaksi matkustajaa...

Niin ja onnea jo kaikille plussanneille:hello2

Kyllä on munkin edelleen TOSI vaikee uskoo/hyväksyä koko asiaa... :( ehkä tää tästä pikku hiljaa...välillä jo kattelen kaikkia vauvajuttuja huvikseen,mut välillä todellakin iskee paniikki"onko musta oikeesti vielä tähän" ikäähän nyt ei oo vielä kun 26,mut esikoinen ja kaksoset löytyy(6v&2x5v) joten hieman hirvittää taas raskaus ja vauva-aika... Pojillakin kun tuota uhmaa löytyy taas vaihteeks ihan liikaa yms yms... :/

Jaan sun kanssa saa90 täysin samat ajatukset! Meidän armaat on sen 2v8kk ja uhmaa on vaikka millä mitalla :/ onneksi mies osaa lohduttaa ja kannusttaa, kyllä me pärjätään! :)

No kiva Rimpula et on muitaki samassa tilanteessa olevia. :) kyl tuo munki mies jaksaa kannustaa ja on tukena kyl...sehän jo ihan innoissaan on...:) ite jo hetken olin kahen vaiheilla et jos haluisinkin abortin... Mut ei mies ois varmaa antanu tehä ja en varmaa itekkään pystys.. Et kai se vaan jotenkin pitää alkaa pikku hiljaa tottumaan ajatukseen et jossain vaiheessa meille tulee vielä vauva(kuhan vaan se yks :D ) mut jännitys on tosi suuri lääkärikäyntiin asti ettei vaan ois kahta matkustajaa....!

Kiva kun tänne tupsahtelee lisää väkeä! Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille!

Piti sitten raskaustestin puutteessa tehdä kaapista löytynyt ovistesti :P Raskausoireet on vielä niin vähäiset ja pelottaa josko siellä ei kasvakaan ketään.. Ovistesti antoi onneksi huutavan punaisen tuloksen, hellitti huoli hetkeksi!
WP_20160627_13_03_40_Pro.jpg

Tänään ei oo viel väsymys oire iskeny(jesh!) ainakaa vielä :D muutenkaa ei oikei mitää oo ollu paitsi tietty mahassa tuntemukset ja muutaman kerran huipannu :( mistähä lie sekin johtuu? On se kivaa tänne käyä aina naputtelee vaikkei nii asiaakaan ois ku on muitakin samassa tilanteessa olevia :D ei tartte iha koko aikaa miehelle rankuttaa :D
Jos tossa kävis viel iltalenkillä ja salilleki pitäs taas joku päivä raahautua :)

Muokattu viimeksi:
Minä huomaan ja notkuvani täällä usein :D meillä tarkotus pitää asia salassa kaikilta mahd. pitkään ja kiva se on jossain purkaa tuntemuksia, muullekki ku sille ukolle :smiley-bounce022

Sama itekkii varmaa aika pitkälle pidetään salassa...ainaki 2kk vielä sittenki ehkä lähimmille vaan... Joten kiva ku voi purkaa tuntojaan täällä :D ja kyl tääl usein päivän aikana tulee notkuttua :D muutenki lueskelee vaa kaikkee netistä taas....

Takaisin