Plussan huumaa

Jotenkin ajattelin ite, että pidän jalat maassa ja yritän olla miettimättä koko raskautta ennen kun se on edennyt turvallisesti yli puolenvälin, mutta tässä sitä taas ollaan... nettikaupoissa ihailen pienen pieniä vaatteita ja mietin minkälaisen pinnasängyn ja hoitopöytän ostaisin, mihin ne asunnossa sijoittuu.. :smiley-ashamed005

Ja samaan aikaan pelottaa niin kovasti. Ja miehelle kun ei viitsi koko ajan haaveilla, se ei usko että vauva tulee ennenkö se on sylissä!

Mä kans pinnistä ja hoitopöytää ja vaunuja eilen kattelin :D turvaistuin taitaa olla ainut mikä onneks vielä löytyy,kaiken muun joutuukin sit hommaamaan... :( mitäs tässä välillä muutakaan tekemistä kun kaikenlaista selailla yms... Vaippojaki ois Tokmannilla nyt tarjouksessa ehkä ei ihan vielä kuitenkaan... Voi jee :)

Mulla on kans semmosia pieniä huimaus-"pamahduksia" päässä sillon tällöin, oon myös miettiny et voisko johtua raskaudesta. Oon lukenu että ilmeisesti veri saattaa ohentua / neste lisääntyä kehossa raskauden aikana, joka sit saattaa aiheuttaa huimausta. Korjatkaa toki viisaammat jos olen väärässä!

Joo mäki kävin jostain lukemassa samaa ja verenpaine voi myös alentua nii johtua ihan siitäkin...ja jos ei säännöllisesti syö nii verensokeri heittelee tietty...

Mä kans haluaisin (pystyä) pitää tän salassa mahdollisimman pitkälle vaikka samaan aikaan tekis mieli kertoa jokaiselle vastaantulijalle.:D
Kaiholla mietin kiellettyjä tuotteita, kuten salmiakkia. Heti kamala himo iski ku ei sais syödä.
Hankintoja meijän ei pitäis tarvita tehdä, ainakaan isompia, vaatetta tietysti tarvitaan aina ja paljon.;)
Vähän mietityttää ku ei oo kovin oireita,selkein on väsymys ja jos ei syö tarpeeks ni yhtäkkiä oikein sattuu ku maha on niin tyhjä!

Siis joko te ootte saanu neuvola-aikoja? Ja noinkin pian, hui.
Mä aattelin venyttää soittamista mahdollisimman pitkään, tosin sit meijän täti varmaa lomaileeki jossain vaiheessa.hmm..

Juu kyl mä ainaki sain tänää vaikka viikkoja kasassa vasta 4+5... :) eli ekalla käynnillä taitaa olla 7+5... Et onha tässä aikaa :D

Ihmettelin vähän itekin ku sain niinkin nopeasti ajan kun 19.7 (sillon on vissiin 7+6)... viimeksi olin jo 10 viikolla kun oli eka aika.

Minä notkun täällä myös kun on kiva saada hehkuttaa ja puhua vauvajuttuja. Keskenmeno niin tuoreessa muistissa että kenelläkään ei viitsisi kertoa etukäteen..

Niin se neuvola.. Keskenmenneessä kävin 7+0 vastaanotolla ja sit 7+1 menikin kesken.. Ja nyt meidän oma neuvola on ensimmäisen kerran ikinä kesäsulussa ja täytyy varata aika jonnekin vieraaseen paikkaan. Ei kiinnosta yhtään! Mut oma tk aukeaa vasta ollessani 10 vk:lla niin se taitaa olla liian myöhäistä seulontojakin ajatellen..

Mä muistin siis väärin ku muistelin et oisin viimeks käyny just tyylii kymppiviikolla neuvolassa. Pitänee varmaan ens viikolla soitella, apua:D
Jep, samoista syistä täällä on ja lukee raskaushömppää ettei tarvii ihan itekseen hehkuttaa.
Ootteko kaikki jo kertonu kumppanillenne uutisen? Mä kerroin, mut ei osannu innostua yhtä paljon ku mä. :D

Minäkin voisin varovaisesti ilmoittautua mukaan!

Plussasin juhannusaattona keskenmenolla alkaneesta kierrosta. Eli keskenmenosta reilu kuukausi aikaa eikä siis lääkärin suosittelemia yksiä kuukautisia odotettu väliin ollenkaan. Edellinen meni rv7 kesken spontaanisti. Meillä on jo kaksi ihanaa lasta, nyt kolmatta odotellaan. Omien laskujeni mukaan tänään siis 4+1 :)
View attachment 38609
Kiva että sulla tärppäsi nopeasti uudelleen! Terkkuja tammikuisista ❤

Meillä taitaa mies olla enemmän asiasta innoissaa tällä hetkellä ku ite osaan olla, kertonu leijailevansa jossakin pilvissä samalla lailla ku esikoisistaki :D laitoin sille kuvan viestillä töihin ja siinähän on myhäilly siellä sitte :joyful:

Haha, just ihania.:D meilläki mies oli ehtiny vissii ajatella asiaa ku illalla alko miettiä kaikkia hankintoja ja sukupuolta ja oli jo enemmän innoissaan onneks.:)

Huomenta vaan tänne:) mitenhän oikeesti pitäs pystyä juomaan VAAN 3 kuppia kahvia päivässä?!? :O oon sellanen kahvisieppo et menee varmaa 13 kuppia päivässä :D yritäppä nyt tässä sitä sit vähentää :D pakko kai se vähä ees ois mut tuskin tuohon 3 kuppiin ikinä pääsen... Kohta aamupuurolle :) ja mieshä täällä edellee enemmän innoissaan kun mä :) taitaa tää sopeutuminen itellä vaa kestää ja kestää...

Huomenta! Samaa oon tuskaillu, edellisessä raskaudessa lopetin kokonaan, nyt jo vähentäminen tuntuu vaikeelta..
Ei tää jotenki mee vaan tajuntaan asti et oikeasti ois raskaana, pitkät viikot edessä, jos malttais sinne vkon 12 ultraan asti odotella... blääh..

Mä kyllä aion luopua kahvista ihan kokonaan... tosin se on aika helppoo kun en juo paria kuppia enempää päivässä. :D
Ootteko miettiny alkuraskaudenultraa? Mä en kyllä malttaisi 12 viikolle odottaa tietoo onko tua mahassa ees mitään....

Enpä oo pahemmin miettiny.kai se ois vaa ooteltava sinne ku se eka on... :/ vaik pitkä on aika...eikös ne tee vaa yksityisellä niitä ar-ultria? En tosin tiiä ku iha pihalla :D piti jo aikasemmin esikoisen raskausajan kortista tarkistaa millon suunnilleen ees eka neuvola on :D niin ne unohtuu 5 vuojessa....

Yksityisellä se varmaan täytys käydä... mitähän nekin maksaa?
Aattelin kyllä soittaa joku päivä neuvolaan ja vedota hermoromahdukseen, jos ne suostuis ultraan aikasemmin. Ihan sen parin kuukauden takasen keskenmenonki takia olis kiva saada nyt mielenrauha aikasemmin. Tai tieto jostain muusta...

Takaisin