Plussan huumaa

Kelläs muulla on ihan järetön pesänrakennusvietti päällä?
Täällä ei malttais edes ruokaa laittaa ku haluun vaan jäejestellä ja siivoo!!

Ainiin ja ne joilla unettomuutta, niinkokeilkaa lisätä D-vitamiinin saantia. Mulla paranee/huononee aina yöt sen mukaan miten muistan niitä popsia..

Ultrassa käyty ja kauhee shokki.. Sieltä siis löyty pienen pieni vauvan alku sykkeen kera. Hetken ultratessaan th pysähty ja sano kovaan ääneen "hetkinen".. Hän epäili että siellä olisi myös toinen eli samassa pussissa kaks eli identtiset kaksoset olis tulossa.. Mutta toiselta ei nähty sykettä vielä jos se siis oli toinen vauva.. Apuaaa!! Kaks viikkoo pitää oottaa toista ultraa jossa se sitten varmistuu. Viikot olis nyt siis 6+4. :)

Onnea Mintukka pienen sykkeistä! Itsellä vielä ensi tiistaihin asti odottelua, sit mulla kans ja aika samoilla viikoilla+päivillä ku sulla oli nyt. Jännittää!

Mintukka, vähänkö jännät pari viikkoa tiedossa :grin miltäs se pienen alkushokin jälkeen kuulostas jos siellä oliski kaks? Onko teillä suvussa kaksosia?

Hei onnea mintukka! Olipas ihana kuulla että kaikki hyvin!

Omaa napaa: mä kerroin eilen tälle isälle asiasta. Ei ois kyllä voinut paremmin alkujärkytyksen jälkeen mennä! Nyt pystyy iteki vähän rentoutuu ja nauttimaan tästä.

Joku kysyi pesänrakennusvietistä, oi kyllä, aamen ja tattis. Mä olisin KOKO ajan kotona siivoomassa ja järjestämässä, minä joka vihaa siivoomista. :D

Oi onnea mintukka!!:) jänniä aikoja siis edessä!!! Mua jännittää kans iha sikana eka ultra JOS sieltä löytyski kaksoset...eihän se oo mahottomuus saada 2krt peräkkäi kaksoset...onha tässä vuosia välissäki

No pikkusenko jännittää vaan lisää, mut helpotti että edes yks hengissä oleva sieltä löyty. Heluna en oikein oo tainnu vielä kunnolla tätä tietoo ottaa vastaan. Pelon sekaiset tunnelmat jo kaksoset tulee, mutta tottakai rakkaita. Kai sitä sit kolmen vaippaikäsen kanssa selvii vaikka hirvittää. :D Apuva sentään.

Terppa! Eilen mieki plussasin,vihdoin ja viimein:Heartred Ei siinä mennykkään ku noin 5vuotta. Tänäänki piti ihan digitaalisella testillä varmistaa että onko se oikeasti totta. Kyllä sitä vain alkaa uskomaan paremmin ku näkee tekstin että raskaana ku viivat oli vähä heikkoja eilen. Tänään soitin jo neuvolaan ja varattiin jo eka aikaki,26.7. :happy: Onnea muillekki plussanneille,tämä on niin jänskää ja uutta :)

Onnea ja tervetuloa tähti92!:)
Mintukka:jos yhtään lohduttaa niin meilläki on ollu 3 vaippaikästä yhtäaikaa :D kaksoset ku synty nii esikko oli vaa 10kk :D et kyllä siitä selvii :)

Jennie, mä luulen että tää huonosti nukkuminen johtuu ihan tästä raskaudesta. Täytyy yrittää vaan puskea tästä eteenpäin, eiköhän se siitä viimistään neljän vuoden päästä helpota, jos ei oo uutta tulossa :grin.

Olipas Mintukalla uutiset! Jännittävää :)

Pesää on rakennettu täälläkin, ja se luultavasti vielä pahenee aikaa myöden.

Mitähän riille kuuluu..?

Ultrassa käyty. Sykettä ei näkynyt. Kooltaan vastasi yli viikkoa pienempää, mitä "pitäisi".. huomenna verikokeisiin uudestaan hcg arvo tarkistamaan ja ens viikolla mahdollisesti uusi ultra äitiyspolilla. Epäili, että olisi mennyt kesken, mutta yritti silti antaa toivoa, josko kuitenkin.. :(

Mintukalla melkonen ultra, huisisti onnea.
Riille jaksamista ja voimaa odottamiseen.

Onnea uusille, ja tervetuloa.

Täälä tasasen tappavaa tahtia mennään. Vähä alavatsall ollu tuntemuksia, mutta ei mitään kummempaa. Rintakipu altoilee edelleen. Tänään vähä kipeemmät.

Sasupala 5+3

Riille paljon voimia tulevaan. Toivotaan että ovis olisikin ollu myöhemmin ja siellä pieni löytys köllöttelemässä. <3

Takaisin