Plussan huumaa

Kiitos,kyllä meinas paniikki eilen tulla:smiley-ashamed004
Kovasti stemppiä Mintukka sulle huomiselle! <3 tulehan kertomaan heti uutiset :)

Tsemppiä ultraan Mintukka :)

Ja tsemppiä ultran odotteluun Mima. :) Varmaan parempi kun ei testaile enää. Ultrassa selviää varmaksi niinku meillä kaikilla..

Tervetuloa uusille ja onnea ja tsemppiä kaikille :)

Hei!

Täällä ihan uusi käyttäjä ilmoittautuu mukaan!
6.7 tein plussan keskellä päivää (oli vähän haalea mitta selkeä) seuraavana aamuna tein clearbluen testin joka näytti raskaana ja 1-2 vk.
Ei siis mikään suunniteltu raskaus mutta tosiaan tuli siitä että kerran harrastettiin seksiä ilman ehkäisyä. Oma moka siis. Mutta kyllä sekin jotain kertoo jo kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä ettei se vauvan tulo olis pahin mahdollinen asia..
Ihan shokissa tietenkin oltiin molemmat pari ekaa päivää!

Taustalla on yksi keskeytynyt keskenmeno joka todettiin ultrassa viikolla 12. Meidän vauvalla oli voimat loppu viikon yhdeksän loppupuolella.
Eli me oikeastaan vaan pelätään ja ollaan huolissaan.

Eniten väsyttää tää huolehtiminen ja pelottaa koko ajan

Tsemppiä kaikille, toivotaan että meillä kaikilla menee vain hyvin tämä raskaus!

Muokattu viimeksi:
Kiitos ja tulen kertomaan uutiset. Oli ne sitten hyviä tai huonoja :) Riille tsemppiä myös ultraan, tulehan sinäkin kertoilemaan uutiset :)

Kyfille onnea. Käyhän vaihtamassa nimimerkki niin tunnistetaan sut paremmin :)

Onnea uusille ja tsemppiä huomiselle Mintukka :happy:

Hih, en pysty nukkumaan mahallaan, kun tissiosasto on kipeä! Ihanaa, että on oireita!

Huomenta :).

Tsemppiä Mintukalle ja riille ultriin, kohta pääsette näkemään pikkuiset alut :).

Mima, kyllä se 26. päivä pian tulee, ihan viisas neuvo!

Tervetuloa Norjan kyfille! Kuukausi häihin, tuplajännitys siis :).

Omaa napaa. Ottaa niin päähän tämä kun ei saa nukuttua :shifty:. Paino vaan nousee ja vatsa pyöristyy. Voi hitto, oikeesti. Mun pitäis mennä viikon päästä juhliin ja mekko löytyi lopulta kuukauden etsimisen jälkeen raskausvaatemallistosta :wacky:. Kyllähän se on ihan selvä juttu että se on turvotusta ja läskiä, ja jos mun pallomahasta aiemmin joku miettikin että toi voi olla raskaana (siis ennen raskautta) niin nyt se taatusti tulee kysymään että koska on laskettu aika. En tosiaan olis halunnu laittaa hametta koko juhliin mutta kun etiketti niin vaatii nii kai se sit on laitettava :BangHead.

Onnea uusille ja tsempit ultraan meneville!:) kertokaahan sit kuulumiset :) tänään ois yhen poitsun vika(?) neuvola 6v... Vähä tekis miel kysyä jos kuuntelis syndänäänet mut pitää ny viel 4 päivää malttaa :D ja tuski siel ees on sitä laitetta... Kuha ny ei alkas vaa satamaa nii pääsis pyöräillen menee.muutenki yks rasittava palaveri aamusta ois :/

Saa90, mä olisin ehkä niin malttamaton ja saattaisin pyytääkkin. Tietääkö teillä jo muut lapset uudesta tulokkaasta?
Tsemppiä inhottavaan palaveriin.

Repo, ootko miettinyt mistä unettomuus voisi johtua? Voisikohan neuvolasta kysyä apua tuohon?

Inhottava palaveri ohi jo,huh!:D ei vielä tiiä lapset et on uus tulokas tulossa...ehkä siks en kehtaakaa pyytää :D :/ en vielä ees tiiä millo kertos..ehkä ootan sen ekan ultran tai sit siihe 12vkoon...etteivät vaa ala huutelee tuolla pitkin kyliä vielä :D luulen kyl et aika innoissaa ainaki osa ottaa uutisen vastaan ku esikko just joku aika sit sano"oispa kiva jos äidillä ois vauva mahassa" :D äääh kulus nää päivät nyt vauhdillaaaaaa! !!!!

Mullaki unettomuutta ja se on kyl ihan tän raskauden ansiota. Esikoisesta oli kans. Helpotti vasta synnytyksen jälkeen :D

Nyt kyl tuli hirmu himo pyytää kuuntelee mut ehkä yritän malttaa mieleni... ELLEI satu olemaan siel sitä laitetta/äitiysterkkarin ovi auki:D tääl ku o viel 2 eri paikassa nuo neuvolat rempan vuoks...lastenneuvolalla ei oo ku 1 äitiys puolen terkka vissiin...

Zemiä ultraan Mintukka ja Riille. Vähän ihanaa olla jo tuossa vaiheessa, että pääsee näkemään salamatkustajaa... Kertokaahan kuulumiset

Mulla myös tota unettomuutta. Herään monta kertaa yössä ja nukahtamista saa odottaa.

Mä oon miettiny et koska esikolle sanois. Hän on herkkä tyttö ja on odottanut sisarusta jo pari vuotta kärsivällisesti ja kaihoten. Sydäntäsärkevää... Toivottavasti saadaan tämä maaliin ja sit meidän perhe on täys. En enää lähde tähän infertiliteettirumbaan ikinä. Vaikka melko helpolla ollaan päästykkin,ei se sitä tuskaa vie pois.

Sasuspaka 5+3

Takaisin