Plussan huumaa

Morris, täälläkin lugeillaan ja voi että lähtee järki tän töhnän kanssa, mulla lääkkeellinen pas eli tää jatkuu vielä kymppi viikolle asti.. Toki jo kolmas kerta näitten kanssa, mut ei näihin vaan totu.. Oliko teillä pitkäkin hoitohistoria?

Aa... Enpä ole huomannut että on vielä muitakin "hoitoraskauksia". Joo ne luget kyllä valuu ikävästi että olen onnellinen kun sain ne lopettaa (toki nyt pieni pelko perseessä että jos käykin jotain ikävää kun tukilääke lopetettiin). Me ollaan alunperin hakeuduttu tutkimuksiin 2012 ja 11/13tehtiin ensimmäinen ivf, sen ensimmäisestä passista meillä tyttö 10/14 ja nyt uudella kierroksella. Ekan ivfn loput pakkaslapset siirrettiin talvella ilman tulosta ja nyt toukokuussa toinen ivf jonka ensimmäinen pas nyt kesäkuussa ja siitä plussa! <3 Esikon aikaan mull myös lääkkeellinen pas ja epäonnistuneet talvella lääkkeellisiä, nyt siis eka luomukiertoon ja toistaiseksi näyttää hyvältä! Ensi ma ultra lapsettomuuspolilla... Siihen asti pidetään sormet ja varpaat ristissä että kaikki olisi hyvin! :)

Minkälainen historia teillä? :)
Entäs Mintukalla? Ja olikos vielä muita? :)

Hihii :) Mäki tein aamulla vielä kolmannen tikkutestin ja lisäksi digin ja tuli raskaana 2-3. Siihen sais jäädä testailut. Ja sain neuvola-ajan varattua, ja vielä ei ole ollut liian huono olo. Ja olen iloinen!!! :) Pakko päästä hehkuttamaan jonnekin, kun ei tuo mies oikein vielä jaksa iloita mun kanssa, taitaa olla huolestunut mitä tässä tuli tehtyä. Edellisessä raskaudessa olin ekat pari kk niin väsynyt ja oli paha olo ja tuntui, etten pysty iloitsemaan raskaudesta, ja se ahisti kun oli kuitenkin yritetty pitkähkösti. Olin myös skeptinen raskauden jatkumiseen. Mutta nyt oon ainakin nää ekat päivät ollut iloinen :) Ja on aika vahva tunne, että tää ei mene kesken ja että pärjätään kyllä ihan hyvin, vaikka esikoinen asioissa onkin erityistä huolta.

:smiley-bounce016

Meillä on morris menossa myös lääkkeellinen pas. Niinkin ihanteellinen tilanne, että ekasta ivf:stä tuoresiirto plussa, josta tyttö on reilun vuoden ikäinen ja nyt ensimmäinen pas onnistui myös. Olisin voinut kyllä luovuttaa plussan jollekin pidempään yrittäneelle. Tuolla ivf-ketjussa kun on sydäntä särkeviä kertomuksia.
Mutta joo, täällä käytössä lutinukset ja niin odotan että pääsisi ne lopettamaan, mutta ainakin elokuun alkuun pitää käyttää.

Hei ihanaa Mima!

Ja onnea kaikille uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan :)

Täällä elellään jännittäviä aikoja. Tulevan lapsen isä palannut kotosuomeen ja pitäis saada sovittua tapaaminen, tosin kovasti yritti viestissä inttää että mitä niin tärkeetä voi olla et pitää mahd pian nähdä. Hirveitä perhosia mahassa koko ajan ja ahdistaa! :D

Morris, me ollaan nyt vuosi oltu hoidoissa, ensin induktioita muistaakseni viis kertaa tuloksetta, ja nyt on kaksi ivf tehtynä. Ekassa ei ollu ku tuoresiirto eikä mitään pakkaseen, nyt toisesta tuoreen lisäksi kaksi pakkaseen. Eli toisen ivf:n eka pas toi plussan, toivottavasti pysyy kyydissä :) pääsen vasta 25.7 soitteleen klinikalle ku kesätauko loppuu ja toivon että pääsen sit heti ar-ultraan.

Täälä kans luget käytössä rv 11 asti kuulemma. Inssihän on tää meidän hoitomuoto,joilla nämä raskaudet on aikaansaatu. Meillä siis 2010 syntynyt tyttö.
Meillä lääkkeenä oli Letrot,pregnyl ja dpo 2 jälkeen luget 2*200mg.
Oon vaan niin skeptinen Ja peloissaan! !

Nyt voisin ottaa pienet päikyt. Viimeyö kun meni kauhutarinoita tuulimunasta ja keskenmenoista luettua googlesta Tää oireettomuus ja niiden häviäminen on niin pelottavaa

Morris meillä ei ole hoitoja takana. Meiltä siis historiaa hiukan: esikoista yritettiin neljä vuotta, johon sisältyy neljä keskenmenoo. Mulla toinen munasarja pco tyyppinen ja en ovuloi sieltä eli vain toinen munasarja toimii. Ovuloin vuodessa vain joka toinen kk. Oltiin juuri hakeutumassa tutkimuksiin kun samana päivänä kun mulla oli aika naistenpolille niin tein plussan r-testiin. No siinä gyne sitten ultras ja vahvisti, että raskaana ollaan vaikka ei siis vielä pahemmin mitään näkynykkää (niinku ei pitänykkää, olin niin alussa).. Tutkimukset siis muuttuivat siinä hoidoiksi ja gyne määräs mulle toistuvien keskenmenojen takia noi luget. Epäili, että oma keltarauhanen ei toimi niinkuin pitäisi. Sain siis esikoiseen jo luget ja raskaus menikin loppuun. Nyt pyysin ne uudelleen, koska helpottaa omaa stressiäni ja jos oikeesti on niin että oma keltarauhanen ei toimi, niin lääke on välttämätön. Siitä kun ei ole mitään haittaakaan alkiolle. Mulla ei sinänsä oo koskaan ollu vaikeeta tulla raskaaks vaan lähinnä se, että vauvat ei pysy matkassa. Tämäkin raskaus tärppäs melko nopeesti kun lupa annettiin, mutta pelko silti on että ei tule syliin.
Meillä on 12/2015 syntyny poika ennestään. Hän on siis nyt 6,5kk.

Morris, meillä ei ivf hoitoja, mutta lasta yritettiin ensin luomuna reilu vuoden, sitten tutkimusten jälkeen kokeiltiin clomifenia, ja sen jälkeen siirryttiin letroihin joiden avulla plussa viimein tuli yli kahden vuoden odotuksen jälkeen :)
Nyt ei ole mitään tukilääkitystä. Lapsettomuuspolilla ultra ensiviikolla, saas nähdä onko siellä elämää vai ei. Vähän jännittää :/

Me entisen miehen kanssa yritettiin lasta kolme vuotta, sitten jo erottiinkin. Tämän jälkeen diagnosoitiin kilpirauhasen vajaatoiminta, jonka jälkeen uuden miehen kanssa yrittäessä tärppäsi heti kertalaukauksesta. :D

Uskaltaako ilmoittautua :D tänään plussattu, reilusti ennen menkkojen alkupäivää (4pvää). :) Ikää minulla 28 ja miehellä 31. Ensimmäinen toiveissa ja toivottavasti pysyy. Tammikuussa km pienillä viikoilla. Nyt tuntuu erilaiselta ja varmalta :) Kaikille onnea kovasti odotukseen! :)

Onnea uusista plussista ja tervetuloa tänne meidän koko ajan kasvavaan joukkoon :).

Mima, ihana kuulla uutisia! Aiotko testata vielä uudestaan viikon päästä?

Omaan napaan ei kummempaa kuulu, vatsakivut ja nipistelyt on tauonneet näemmä, pahoinvointi hieman lisääntynyt ja rinnat edelleen arat, väsymys pitää pintansa. Kaikki siis ilmeisesti hyvin, ja rv 5+1 :). Olispa kiva tietää koska nöttösen sydän alkaa lyömään <3

Repo, mieli tekis testata mutta se hoitaja ainaki sano että ei kannata enää tehdä koska tulee niin ahdistava olo jos on haaleat viivat ja se just sano että ei kaikilla ole vahvat viivat. Ehkä odotan sitä ultraa joka on 26 päivä.

Takaisin