Morris meillä ei ole hoitoja takana. Meiltä siis historiaa hiukan: esikoista yritettiin neljä vuotta, johon sisältyy neljä keskenmenoo. Mulla toinen munasarja pco tyyppinen ja en ovuloi sieltä eli vain toinen munasarja toimii. Ovuloin vuodessa vain joka toinen kk. Oltiin juuri hakeutumassa tutkimuksiin kun samana päivänä kun mulla oli aika naistenpolille niin tein plussan r-testiin. No siinä gyne sitten ultras ja vahvisti, että raskaana ollaan vaikka ei siis vielä pahemmin mitään näkynykkää (niinku ei pitänykkää, olin niin alussa).. Tutkimukset siis muuttuivat siinä hoidoiksi ja gyne määräs mulle toistuvien keskenmenojen takia noi luget. Epäili, että oma keltarauhanen ei toimi niinkuin pitäisi. Sain siis esikoiseen jo luget ja raskaus menikin loppuun. Nyt pyysin ne uudelleen, koska helpottaa omaa stressiäni ja jos oikeesti on niin että oma keltarauhanen ei toimi, niin lääke on välttämätön. Siitä kun ei ole mitään haittaakaan alkiolle. Mulla ei sinänsä oo koskaan ollu vaikeeta tulla raskaaks vaan lähinnä se, että vauvat ei pysy matkassa. Tämäkin raskaus tärppäs melko nopeesti kun lupa annettiin, mutta pelko silti on että ei tule syliin.
Meillä on 12/2015 syntyny poika ennestään. Hän on siis nyt 6,5kk.